Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • mandi.b

    újonc

    Én is hasonlóan jártam.

    Január 30-án rendeltem a fent említett webáruházból egy Redmi Note 4 okostelefon - 3+64GB, szürke típusú mobiltelefont. A honlapon az volt feltüntetve, hogy a készülék külső raktárban elérhető, szállítási idő 5-14 nap. Még aznap átutalással kifizettem a rendelés összegét, 70,713Ft-ot. Az előre utalásos fizetésre kb. 3000 Ft kedvezményt kaptam.
    14 nap után, február 14-én érdeklődtem, hogy mikorra várható a rendelt telefon szállítása. Azt válaszolták, hogy előreláthatólag 14 nap múlva. Ez nagyon meglepett, hiszen az eredeti szállítási időt 14 napon belülre ígérték. Először érdeklődtem, hogy másik készülék elérhető lenne-e előbb, erre nemleges választ kaptam, ezért úgy döntöttem, hogy ezt nem tudom megvárni, így elállási jogommal élve lemondtam a rendelést. Azt írták, hogy az ide vonatkozó törvény értelmében 14 napon belül visszautalják a pénzem. Ez a határidő március 3-án, pénteken lejárt, a pénzemet azonban még mindig nem kaptam vissza. Péntek este írtam nekik egy újabb emailt, fogyasztóvédelemhez fordulással fenyegetődve, hogy a pénzemet még mindig nem kaptam vissza. Erre ma délelőtt azt válaszolták, hogy a türelmemet kérik és a héten utalják. A türelmem már rég elfogyott, úgyhogy valóban a fogyasztóvédelemhez és a békéltető testülethez fordultam. Kíváncsi vagyok a fejleményekre, hogy mikor fogom visszakapni a pénzem.

    Mindig előre fizetem a netes vásárlásokat, eddig soha nem volt problémám. Most volt egy elég erős megérzésem, hogy ezt nem kéne, de a kedvezmény miatt mégis megtettem. Nagy hiba volt, hallgatni kellett volna a megérzésemre.

Hozzászólok Aktív témák