Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janoskiss

    csendes tag

    Leírom én is a tapasztalataimat:
    - tőlük rendeltem Mi Box 3-at, mert meggyőző volt az ár és a beígért szállítási idő (ami ugye, mint kiderült, gyakorlatilag kamu), és a honlap alapján hivatalos márkakereskedésnek tűntek első blikkre

    - elutaltam előre a vételárat, kaptam is róla proforma számlát

    - ráakadtam erre a topicra, így elkezdtem kutakodni utánuk a neten és elég nyugtalanító dolgokat találtam. Aggodalomra adtak okot még az alábbiak is:
    + külföldi székhely
    + nem lehet kártyával fizetni
    + a Xiaomi márkanév kétes használata (válaszlevelükben pl. "Xiaomi ügyfélszolgálat" -ot írnak)
    + nincs megjelölve konkrét garanciaidő, csak a +6 hónapról írnap a honlapon
    + nem tarja őket számon pl. az arukereso.hu és az argep.hu (nincs rájuk találat)

    - a beígért szállítási idő közeledtével emailt kaptam tőlük arról, hogy a szállítás csúszni fog, és ennek okát bőbeszédűen ki is fejtették, ekkor már hivatkoztak a "korábbi szállítások alapján kalkulált", szállítási időre is

    - email-t ítam nekik, hogy élek az ÁSZF-ben biztosított elállási jogommal: a megrendeléstől el kívánok állni, kértem, hogy utalják vissza a vételárat, és megadtam minden ehhez szükséges adatot. A fenti vészjelek alapján kilátásba helyeztem azt is, hogy feljelentést teszek ellenük, ha nem utalják vissza a pénzt a jogszabályban meghatározott 14 napon belül

    - még aznap felhívott tőlük egy hölgy azzal, hogy az eszköz már készleten van, csak rendszerhiba miatt kaptam tőlük ennek az ellenkezőjéről emailt, és másnap át fogják adni futárnak a csomagot. Beleegyeztem.

    - 3 nap múlva írtam nekik ismét e-mailt, hogy akkor megtörtént-e a termék átadása a futárnak?

    - semmi válasz. A honlapon a megrendelést követve naponta többször változott a státusz egymásnak ellentmondóan, olyan is volt, hogy már "Csomagoljuk", aztán visszaugrott "Úton van, hamarosan érkezik"-re

    - vártam, és már készültem a feljelentésre.

    - a megrendeléstől számított 2 hét múlva egyszer csak jelentkezett a futárcég és hozta a csomagot.

    - a tápegység US csatlakozású és adaptert nem adtak hozzá, így magamnak kellett faragnom egyet a beüzemeléshez

    - maga a készülék tökéletesen működik az eddigi tapasztalatok alapján

    Így most a piaci átlagárnál néhány ezer forinttal olcsóbban lett egy Mi Box 3-am, de a szállítás körüli kételyek miatt nem érzem, hogy jó vásárt csináltam. Pláne ha arra gondolok, hogy ha garanciázni kellene majd neadjisten a készüléket, az valószűnáleg egy hasonlóan kétséges és ki tudja meddig tartó folyamat lenne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák