- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
janoskiss
csendes tag
Leírom én is a tapasztalataimat:
- tőlük rendeltem Mi Box 3-at, mert meggyőző volt az ár és a beígért szállítási idő (ami ugye, mint kiderült, gyakorlatilag kamu), és a honlap alapján hivatalos márkakereskedésnek tűntek első blikkre- elutaltam előre a vételárat, kaptam is róla proforma számlát
- ráakadtam erre a topicra, így elkezdtem kutakodni utánuk a neten és elég nyugtalanító dolgokat találtam. Aggodalomra adtak okot még az alábbiak is:
+ külföldi székhely
+ nem lehet kártyával fizetni
+ a Xiaomi márkanév kétes használata (válaszlevelükben pl. "Xiaomi ügyfélszolgálat" -ot írnak)
+ nincs megjelölve konkrét garanciaidő, csak a +6 hónapról írnap a honlapon
+ nem tarja őket számon pl. az arukereso.hu és az argep.hu (nincs rájuk találat)- a beígért szállítási idő közeledtével emailt kaptam tőlük arról, hogy a szállítás csúszni fog, és ennek okát bőbeszédűen ki is fejtették, ekkor már hivatkoztak a "korábbi szállítások alapján kalkulált", szállítási időre is
- email-t ítam nekik, hogy élek az ÁSZF-ben biztosított elállási jogommal: a megrendeléstől el kívánok állni, kértem, hogy utalják vissza a vételárat, és megadtam minden ehhez szükséges adatot. A fenti vészjelek alapján kilátásba helyeztem azt is, hogy feljelentést teszek ellenük, ha nem utalják vissza a pénzt a jogszabályban meghatározott 14 napon belül
- még aznap felhívott tőlük egy hölgy azzal, hogy az eszköz már készleten van, csak rendszerhiba miatt kaptam tőlük ennek az ellenkezőjéről emailt, és másnap át fogják adni futárnak a csomagot. Beleegyeztem.
- 3 nap múlva írtam nekik ismét e-mailt, hogy akkor megtörtént-e a termék átadása a futárnak?
- semmi válasz. A honlapon a megrendelést követve naponta többször változott a státusz egymásnak ellentmondóan, olyan is volt, hogy már "Csomagoljuk", aztán visszaugrott "Úton van, hamarosan érkezik"-re
- vártam, és már készültem a feljelentésre.
- a megrendeléstől számított 2 hét múlva egyszer csak jelentkezett a futárcég és hozta a csomagot.
- a tápegység US csatlakozású és adaptert nem adtak hozzá, így magamnak kellett faragnom egyet a beüzemeléshez
- maga a készülék tökéletesen működik az eddigi tapasztalatok alapján
Így most a piaci átlagárnál néhány ezer forinttal olcsóbban lett egy Mi Box 3-am, de a szállítás körüli kételyek miatt nem érzem, hogy jó vásárt csináltam. Pláne ha arra gondolok, hogy ha garanciázni kellene majd neadjisten a készüléket, az valószűnáleg egy hasonlóan kétséges és ki tudja meddig tartó folyamat lenne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Környezetvédelem
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- BestBuy topik
- További aktív témák...