- Mobil flották
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 7 - nota bene
- MG4 menetpróba
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
Meg talán az is befolyásolja az eladásokat, hogy a játékok nagyrészt primitívek, ősi mobilos játékok többé-kevésbé sikeres átiratai, majdhogynem a kiadók szemétlerakója. Nomeg nem is olcsó.
“All nothings are not equal.”
-
Greg-77
aktív tag
Kicsit odakéne figyelni a konkurenciára és összeszedni magukat, valamint nem kihagyni a telefonokból pláne az N-szériából a 3D gyorsítót! Érthetetlen számomra, hogyha az N95 már anno megkapta akkor az N96 és N97 miért nem Sokkal komolyabb és igényesebb játékok kellenének ahhoz, hogy életképes legyen a dolog!
-
Egzee
őstag
az se már vagy 3 éve tolja a 3d gyorsítót... egy anno 35ropis készülékben is volt és szép kis játékok voltak rajta...
-
Necc
addikt
Anno amikor az N95 felvonultatta, majd az N82 és az E90 tovább erősítette a hardveres 3D gyorsítás lehetőségét már volt bőven táptalaja a dolognak, csak volt 1 kis bökkenő: soroljuk fel, hogy az elmúlt ÉVEK alatt, amióta van ilyen telefon hány kereskedelmi program is jelent meg rá? Ha jól számolok akkor nulla. Gyakorlatilag a mai napig nem jelent meg egy program se, ami kihasználná ezt a képességet, leszámítva néhány értelmetlen "garázsprogramot".
Ha az iparág nem állt rá ennek a támogatására, akkor én nem lepődök meg, hogy a Nokia megszüntette ennek a támogatását, ennek gondolom legfőbb oka, hogy ami fut hardveres FPU-s telefonokon, az nem fut "átlagos" telefonokon, azaz a fejlesztést is meghosszabbította, mert gyakorlatilag +1 platformra el kell készíteni a programot, hogy jó legyen mindenkinek (java, symbian, n-gage, +FPU symbian?, +FPU n-gage?), ráadásul az ilyen programok eladhatósága is megnehezülne hiszen rengeteg felhasználónak fingja sincs róla, hogy mit tud a saját telefonja, és rengetegszer az emberek azt se tudják, hogy egyáltalán "okostelefonnal" rendelkeznek-e vagy sem.
Szigorúan szoftverfejlesztői és értékesítési szemmel figyelve a dolgokat, (no meg némire végfelhasználói jelleggel is ha rátekintünk), akkor ez az egész 3D-s dolog csak egy nagy púp az emberek hátán.
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
Quasi_modo
nagyúr
Pedig a többiek is (pl. Samu) elkezdték alkalmazni a 3D gyorsítást. Még ha nem is feltétlenül a játékok kedvéért.
valami
-
félisten
Kíváncsi vagyok, lesz-e valaha N-Gage az 5800-ra...
A képernyő széleire helyezett zónákkal simán működhetne. -
Karma
félisten
Ha egy kicsit is ismered a Nokia telefonokat, tudhatod, hogy van elég különbség az egyes telefonok között, hogy bőven okozhasson fájdalmat a fejlesztőnek, és még nem is a hardveres különbségekre gondolok.
Most egy friss példa, amit szerencsére nem kellett megoldanom, de érdekes: ha RSocket-tel és az SMS Utilities API-val vársz SMS-eket, akkor a megfelelő SMS-eket úgy le lehet kezelni, hogy a telefon semmilyen jelzést nem ad. Pl. egy ilyen "Hol van a telefon?" programnál ez jól jöhet, nem kelti fel a piti tolvaj figyelmét. Ez szép és jó és hasznos, de az N78 ilyenkor is rezeg .
Vagy a SyncML Client API bináris kompatibilitási törésen ment át FP1 és FP2 között, pedig forráskompatibilisek. Vagy az N95 és az E90 más verziójú biztonsági alrendszerrel rendelkezik, az előbbi 2, az utóbbi már 4-féle tanúsítványt támogat. Vagy ott van a mozgásérzékelő elérésére szolgáló 4, egymással nem kompatibilis API...
Szóval ez nem az FPU/GPU-n múlik. Amúgy meg, kinek a hibája, hogy nincs FPU minden telefonban? Hm? Az iPhone-nál bevált, hogy minden eszköz rendelkezik vele. Látszik is, hogy fényévekkel előrébb jár a játékfelhozatal, mint amit az S60-ból egyáltalán nem lehet kifacsarni.
“All nothings are not equal.”
-
félisten