Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kapanyél

    őstag

    válasz KennyONE #67 üzenetére

    Szerintem félreértettél. Nálunk mindig ügyfélközpontú volt a kiszolgálás, sokszor le is beszéltem őket pár dologról, vagy esetleg egy rossz szériáról. Vannak sajnos kifejezetten bunkó vásárlók is, ilyen volt az említett egyed is. Kikéri a véleményed, aztán közli, hogy "csaknokia". És hát tíz éve legfeljebb 2 Nokia volt a kínálatban az alsó szegmensben. Így hiába voltak olyan készülékek, amikből egy darabot nem hoztak vissza gariztatni, eladtam a 3410-est, amiből meg minden harmadikat visszahozták. Ezzel nem lehet mit csinálni. És de, a feliratért vették. Presztízs, pérmium, izé.

    (#43) =Mentor=

    Egyáltalán nem így gondolom. Iszonyatos szűklátókörűségre vall(ott), ha valaki a "csaknokia-csaknokia" refrént szajkózta. Egykutya mind, semmivel sem jobb vagy rosszabb, mint bármelyik készülék, szóval más márkáról sem gondolom azt, hogy azokat esetleg nem a nevükért szerethetik, de talán abban egyetértünk, hogy a Nokia esetében ezt már nevezhettük erős hype-nak is.

  • Kapanyél

    őstag

    Várható volt, mivel a "csaknokiát!" felhasználók tábora nem csökkent.

    Dolgoztam T-nél, jött a[z ügyfél], hogy ajánljak neki valami jó telefont. És a jó telefon természetesen ott kezdődik, hogy Nokia és ott is fejeződik be. Rásóztam egy 3410-est, remélem szétszopatta. :DD
    Szóval ezekből annyi van mint a rohadás, csak a Nokia feliratért fogják venni. Csak arra nem gondolnak, hogy ezek pont leszarják majd a szoftvervásárlást.

    Korrekt kereskedő lehetsz. Belőle élsz, de mélységesen lenézed...

    [ Módosította: #65675776 ]

Új hozzászólás Aktív témák