Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatpingvin

    őstag

    válasz sirály12 #10 üzenetére

    ez poénnak jó volt... kérlek homályosíts már fel hogy akkor mondjuk a youtube reklámokat hova számoljuk el?

    a felhasználó nem azért fizet az internet szolgáltatónak hogy ez az adatforgalom menjen nála. az ISP-nek indifferens, régén ez is csak adatforgalom, bár mint olyan növeli a sávszélesség-igényt. na akkor vajon azt a sávszélességet ami a reklámoknak kell, azt tulajdonképpen ki is "használja"? na ugye.

    sajnos ez egy olyan kérdés amire nem születtek nagyon szigorú szabályozások időben amivel vasmarokkal lehetne szorítani ezeknek a mamutcégeknek a heréit, most meg az egész szcéna azt szívja hogy a társadalom fejére nőttek.

    ugyanitt nagyon szívesen megnéznék egy kimutatást, hogy a globális webes adatforgalom hány százalékát teszik ki a reklámok, a mindenféle consent formok, a kliensoldali monitoring scriptek és a web minden egyéb szemete ami nélkül sokkal jobb hely lehetne az egész, ha nem rendelnénk az egészet a mamutcégek profithajhászása alá.

    A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

Új hozzászólás Aktív témák