Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Xiaomi Watch 2 - fast fashion
- „Filléres” Z Fold6-tal készül a Samsung?
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VS461
tag
"... az egyetlen ténylegesen komolyan vehető, s valóban népszerű platform az NNG szerint az iPhone (iOS), amelyre folyamatosan jönnek a frissítések, térképek. Az Android rendszerre is van iGO megoldás, de csak bizonyos gyártóknál érhető ez el, ilyen például a Motorola, illetve a hazai piacon a Samsung Spica volt még ezzel felvértezett telefon. Az NNG jelenlegi álláspontja szerint az Android Market még nincs olyan szinten sem technológiailag, sem fejlesztési szempontból, hogy arra érdemes legyen egy gyártófüggetlen verziót felrakni... "
Öööö... azért ezt köszi szépen! Engedtessék meg nekem, hogy ez rosszul essen. És még reménykedtem egy iGo-ban az SGS-re . Oké, gondolom, könnyebb fejleszteni egyetlen adott oprendszerre-hardverre (iOS-iPhone), mint sok-sok, viszonylag egyedire optimálisat kihozni. Bár úgy tűnik, az NDrive-nak pl. sikerült...
Trollság: iGO, iPhone
[ Szerkesztve ]
Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота
-
Zirowe
nagyúr
Én inkább azt a kijelentést tartom szánalmasnak, hogy "nem éri meg több hónapig fejleszteni ilyen os-ekre"..
Valóban, munka nélkül nem fog pénz jönni!We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
-=Ghost=-
őstag
Átengedik másoknak az android-bada-pw7 piacot, mert nem biztos, hogy megéri rá fejleszteni.
Aztán amikor látják hogy mások megoldásaira van kereslet észbekapnak nekiállnak fejleszteni. Amikor már mindenki megtalálta a neki tetsző navi appot, fél-egy év késessel jönnek ők is?
Biztos, hogy ez annyival jobb?
Valószínűleg nálam okosabb/tapasztaltabb emberek találták ki ezt a kivárós módszert, de nem lennék benne biztos, hogy mindig ez a helyes út...Záróvonal mellett csak az egy nyomvonalon haladó járműveket szabad megelőzni. pl: bicikli, motorkerékpár, úthenger.
-
Kumite
aktív tag
Sőt, akár még olyan is lehet, hogy valaki azért nem dönt wp7 mellett, mert nincs rá normális navigáció.
De egy olyan cég, ami nem áll annyira biztos lábakon, mint egy óriás multi, sajnos tényleg nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy kidob az ablakon pár 100 millió forintot arra, hogy hátha beindul xy OS. -
hemaka
nagyúr
autóipari beszállítók szeretnének lenni? Én meg milliomos, és a hozzáállásunk is valami hasonló a dolgokhoz...
-
glutamin
őstag
Az android márpedig nagyon úgy néz ki, hogy befut.
Ugyanakkor érthető valahol az NNG magyarázata is. Ők a fizető keresletek fejlesztenének.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
-=Ghost=-
őstag
Akkor viszont remélem, hogy más, nagyobb cégek a közeljövőben kiadnak egy jól kezelhető navit wp7re. Meg persze, hogy nálunk is elérhető lesz a fizetős market is. NNG-re meg várjon akinek két anyja volt... Szerettem az iGo-t, de szerintem nem csak én nem fogok rájuk várni, ha van más alternatíva.
Záróvonal mellett csak az egy nyomvonalon haladó járműveket szabad megelőzni. pl: bicikli, motorkerékpár, úthenger.
-
Zirowe
nagyúr
Az angry birds a legjobb példa arra, hogy fizetős market elérés nélkül is lehet rendesen keresni rá pénzt.
Vagy lenne bmi más mód rá.De az, hogy csak az ios-t tartja elfogadható/elterjedt os-nek, az eléggé nevetséges szerintem!
Engem mondjuk annyira már nem izgat nng, pna-n még az van, androidon pedig belenyugodtam abba, hogy nem lesz, de nem is hiányzik4
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Karma
félisten
En ugy tudom, hogy az Xbox Live se indult be nalunk...
Ugyhogy akar beturol beture is igaz lehet az allitas, amit mondasz.Edenyke: Adsupported navigacio? Erdekes otlet, de lehet hogy jogi akadalyai is vannak (amellett, hogy ez tarkonvagja az offline navigaciot).
[ Szerkesztve ]
“All nothings are not equal.”
-
Kumite
aktív tag
"A következő kanyart megmondom a 30 másodperces reklámszünet után."
Ami a vicc kedvéért Yoda voice-szal így hangzik:
"I tell where must you turn after the breaking advertisement. 30 seconds must you wait."
[ötlet forrás][ Szerkesztve ]
-
-=Ghost=-
őstag
Mellesleg, ha csak MO-t nézem, -tippre- az emberek 80-90%a csak villogni vesz iphonet, és még egy 5000-es netes csomagja sincs hozzá, amivel legalább ki tudná használni a telefon lehetőségeit. Ahhez nem kell iGo...
Viszont az appstore globális, ha jól tudom, így lehet belőle pénzük. Kérdés, hogy ismertek-e ők eléggé külföldön ahhoz, hogy bárki az ő megoldásukat válassza?!Záróvonal mellett csak az egy nyomvonalon haladó járműveket szabad megelőzni. pl: bicikli, motorkerékpár, úthenger.
-
Digger
senior tag
NNG=Tehetséges, (zseniális?) fejlesztők+töketlen, idióta marketingesek!
Amúgy ha nagy pénzt akarnának keresni, akkor Kína felé kellene vessék, hályogos szemeiket!
Egyszer csak meg fog jelenni egy hatalmas sárga cég, és csikkzsebből megveszi az NNG-t, hogy legyen egy jó sw. a milliós tételben gyártott biszbaszokra!
-
Karma
félisten
Egy egytermekes fejlesztonel nem biztos, hogy megeri a sajat bolt felallitasa
Persze az ingyen letoltheto foalkalmazas + online hitelesites (asszem nDrive) is megjatszhatnak, ezzel egyutt mar negy alternativa meg is van. (Ezen kivul harom masik forgalmazasi modrol tudok hirtelen, ebbol a gyartoknak kozvetlen ertekesitest mar az NNG csinalta is.Csak van egy sokkal nagyobb baj, a fragmentacio. Nem irigylem se a teszteloket, se a fejlesztoket, akiknek minden szinu-szagu telefonra egyszerre kell dolgozniuk. Tapasztalatbol mondom, hogy igen fajdalmas.
[ Szerkesztve ]
“All nothings are not equal.”
-
-=Ghost=-
őstag
Én pont mostanában nézelődtem a hardveraprón iphone témában, mert nekem csak az ikonra lett volna szükségem az iphonet meg eladtam volna. (végül média mánia lett de ez lényegleten)
Volt egy pár ember, aki azzal akart pénzt keresni, hogy van egy előfizetése, amire vesz egy iphonet (készülékcsere vagy mittudomén, ennyire nem érdekelt a mikéntje) és azt egy kis haszonnal továbbadja. Lényegesen olcsóbban 160körül hozzájutsz a 200k+os telefonhoz. Aki így veszi 99% hogy nincs, nem is volt, és nem is lesz hozzá előfizetése. Miért? Ha hajlandó lenne havi 5k-t fizetni, megkapná 120ért... 2 évre, de még 1évvel is csak ~140k.Záróvonal mellett csak az egy nyomvonalon haladó járműveket szabad megelőzni. pl: bicikli, motorkerékpár, úthenger.
-
joey04
titán
-
HPAA
őstag
ragaszkodnak ahhoz amit eddig /jegyezzük meg *rva jól/ csinálnak/csináltak
csak közben a világ elmegy mellettük
szerintem...************* censored
-
N4ri87
senior tag
-
Bog
HÁZIGAZDA
Nem védeni akarom a céget, de ha egy Opel bejön mint biznisz, ahol egyértelműen specifikált a hardver és a platform, plusz az autógyár fizet érte, nem egyenként a végfelhasználók, akkor ha lenne X erőforrásod, akkor nem mindegyiket erre tolnád? Fillérre kiszámolható a bevétel, míg a hazai viszonyokat ismerve egy androidos iGO 10 percen belül torrenten lenne és a júzerek töredéke venné meg.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
horush
addikt
Ebben teljesen igazad van Bog. De, iOS-re is hasonló a helyzet gondolom én (szerk: mármint az arra íródott navi is letölthető lenne gyorsan)..
Mindenesetre a céggel annyiban egyet lehet érteni, hogyha kapnak megrendelést egy nagyobb autógyártótól, akkor nyilván arra fognak összpontosítani mind pénzügyileg, mind fejlesztésileg. Inkább a biztosra megy mindenki. De ha kicsit bekeményítenének, akkor le tudnának szerződni egy nagyobb mobil gyártóval; s ezzel bebiztosítanák magukat. Egy okostelefon is sokkal vonzóbb, ha adnak hozzá navigációt.
De azt mondjuk nem tudom elfogadni, hogy az Android ne lenne kiforrt, befutott platform. Mondjuk az tény, hogy egy olyan oprendszerre, amit egy telefon használ, az is igen komoly technikai paraméterekkel, sokkal könnyebb megalkotni egy programot.[ Szerkesztve ]
-
crey
MODERÁTOR
Miért is kell csak a hazai piacból kiindulni? Szerintem baromság amit az NNG csinál, főleg hogy még a WP7 sem cél... Androidot még megèrtem a fregmentáció miatt (bár érdekes módon Windows Mobileon működött).
Jah, hogy közben találtak egy zsíros cupákot, az autóipar személyében, az egy másik kérdés... de mintha mostanság még a buci-maci magazin is azt fosnâ, hogy újabb boomok várhatók az okostelefonok piacán, amely tendencia egyik fő ,,bűnöse,, pont az Android... végül is, le lehet szarni. Viszont az a felhasználó, aki megvesz egy sygicket vagy NDriveot, nem fog fêl év múlva újra 40-50 €-t kidobni az NNG két szép szeméért.
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
lugosi
MODERÁTOR
Aztán amikor látják hogy mások megoldásaira van kereslet észbekapnak nekiállnak fejleszteni. Amikor már mindenki megtalálta a neki tetsző navi appot, fél-egy év késessel jönnek ők is?
Ugyanígy jártak szifonon is. Volt szerencsém hozzá. Jó nagy késéssel kihoztak egy használhatatlan, lefagyós, elnemindulós sz.rt, amit megspékeltek olyanokkal, hogy pl az egyik frissítéskor Magyarország nem volt kiválasztható mert elbénáztak valamit a térképek elnevezésével. És még sorolhatnám. Az app store általam ismert legtöbbet szidott programja volt, ott olvastam először leírást arról hogy hogy lehet visszakérni az app-ért kifizetett pénzt.
-
nagyúr
De ha már úgyis a külföld a nagy pénz ott csak nem lenne az hogy minden második ember warezként szedi le hisz röhögve ki tudnák fizetni mivel a bérezés fényévekre van tőlünk.
Amúgy én se értem mért csak IOS-re lesz. Azért szerintem az Androidban lenne pénz meg ha kicsit kivárnak és meglátják hogy a W7 piac hogy alakul akkor oda is megcsinálhatnák amint meglesz a megfelelő piac.Més que un club!
-
BaliJack
aktív tag
Kiegészítve: "A Windows Phone 7 sikerességét még megsaccolni sem merik a cégnél, amint azonban úgy tűnik, hogy a Microsoft új platformja valóban nagy szeletet hasít majd ki az okostelefonok piacáról, az NNG is elkezd fejleszteni erre a környezetre."
És mikortól tűnik majd úgy nekik? Mennyi eladott készülék után?
És az nem lenne jó megoldás, ha kicsit kockáztatnak, de ott vannak a WP7 mögött?
Ahogyan korábban írta vki, egy okostelefont jobban el lehet adni, ha van hozzá egy jó navigáció (vagy több).Androidos telefonból mennyi kelt el mióta megjelent?
A Market-et meg is lehet kerülni, lásd Ndrive és még pár cég (kollégám vásárolt szoftvert SGS-re a szoftverkészítő honlapjáról).Nem vagyok cégvezető, de a fentiek túlzott óvatosságról tesznek tanúbizonyságot.
Nem baj, sokan vesznek majd mást, ennyi.
Opelt meg nem biztos, hogy azért vesznek majd az emberek, mert IGO navigációval adják. -
Bog
HÁZIGAZDA
Srácok, tényleg nagyságrendi különbségről van szó. Az NNG célja nem az, hogy azért vegyen valaki WP7-et, mert van hozzá iGO. Nekik az számít, hogy melyik üzletágból mennyi pénz jön be. Az autóiparból jön be masszívan a legtöbb, nem kell küzdeni a hackerekkel, az illegális felhasználókkal, a platform töredezettségével, a készülékek különbözőségével, satöbbi. Ráadásul annyi pénz jön be a licenszdíjból, ami jóval több, mint amit X év alatt az esetleg Marketen vásárló Android júzerektől be lehet szedni.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
N4ri87
senior tag
Elképzelhető, hogy igazad van, de nem tartom előnyösnek, ha egy cég az összes erőforrását egyetlen projektre összpontosítja. Egy egy lábon álló cég szerintem sérülékeny. Mi van, ha esetleg a konkurencia jobbat ígér? Vakarják a fejüket, mert "mindent egy lapra tettek fel"?
A hazai viszonyokról igazad van, viszont olyat is láttam már, amikor egy bizonyos gyártó, tegyük fel a VW naviját dobták fel netre.Bocsánat, ha ezzel megbántok valakit, de az NNG hozzáállásáról nekem a lustaság és a minél könnyebb haszonszerzés jön le.
C805
-
tag
Nyilván megnézték, mik a lehetőségeik, kiszámolták, hogy melyik területeken várható a legnagyobb megtérülés, és húztak egy vonalat, hogy most az e fölötti dolgokra fókuszálunk.
Sokkal nagyobb méretű és nagyobb büdzséből gazdálkodó cégek is szortíroznak a projektek között.Bog! Arról nem esett szó, hogy mennyire tartják konkurenciának a jelenben/jövőben a Google Maps-Bing Maps megoldásokat? Androidon és WP7-en van esély rá, hogy a Nokia megoldásához hasonló szoftverekké váljanak ezek? Mert ha igen, akkor jogos a félelem az NNG részéről.
-
tag
Ez világos, ez a mostani helyzet.
Inkább úgy teszem fel a kérdést, hogy reális az a lehetőség, hogy a Google Maps vagy Bing Maps offline módban is elérhető lesz a jövőben, ezzel lefedve az Android és WP7 rendszereket? (mint lehetséges jövőbeli tényező, ha már a cég jövőbeli terveiről volt szó) -
Zolesz007
őstag
Én már csak azt nem értem, hogy van-e létjogosultsága a baromi drága beépített naviknak, mikor már a középkategóriától felfelé ott a GPS a telefonokban. Azt megértem, hogy szebb a gyári navi, de a telefont ígyis úgyis ki kell rakni látható helyre...
tjb007 : Már a HTC is kecsegtet Offline térképekkel és a google is tervez hasonlót, ezt már olvastam.
[ Szerkesztve ]
Fold 5
-
-
tjb007
nagyúr
válasz Zolesz007 #39 üzenetére
A HTC navija még akár jó is lehet mivel a TomTom felelős érte/foglalkozik vele.
A Google is próbálkozik bár az ő offline "navigációjuk" nem nevezhető offline -nak, teljesen offline navigációra meg egyenlőre nem igen lehet számítani a reklámokra alapozott üzleti modelljük miatt. -
CitromTrakto
csendes tag
Szerintem a "komolyan vehető" = "rentábilis rá a fejlesztés"-ként kell itt érteni, nem pedig (nem) kiforrott/stabil/elterjedt/stb.
"Átengedik másoknak az android-bada-pw7 piacot, mert nem biztos, hogy megéri rá fejleszteni."
Én úgy látom, hogy ahol lenne jelentős fizető képes kereslet az offline navigációra, ott van ingyenes google maps. Egyre többen használják, és hát akinek csak hébe-hóba kell a navigáció, annak tökéletes. Persze adatforgalmat generál, de ez inkább csak Európában gond. Valószínűnek tartom, hogy előbb-utóbb lesz valami megoldás google maps-ban, hogy az előre megtervezett útvonalt és környékét előre feltöltsd a telefonodra és ne keljen netezni. Nekem is hiányzik a Primo androidos verziója, de én is azt gondolom, hogy nincs akkora potenciál így az androidban, mint a fórumot olvasva a hozzászólásokból tűnik. Érdekes lenne tudni, hogy a Moto Mileston-okon lévő iGo-t hányan aktiválták.
WP7-re csak .net-ben lehet fejleszteni, ezért valószínűleg jelentős munka átültetni a jelenlegi kódbázist. Nem csak a portolásra gondolok (valószínűleg ez a kisebbik része a munkának), hanem arra a munkára, hogy kiforrott, piac-érett termékkel álljanak elő. Láttuk, hogy iPhone-nál hogy ment ez."Miért is kell csak a hazai piacból kiindulni? Szerintem baromság amit az NNG csinál, főleg hogy még a WP7 sem cél..."
"Bocsánat, ha ezzel megbántok valakit, de az NNG hozzáállásáról nekem a lustaság és a minél könnyebb haszonszerzés jön le."
Más f....val könnyű verni a csalánt. Az NNG egyszerűen nem akkora cég ahhoz, hogy olyan platformokra fejlesszen amiben nem látni a biztos megtérülést. Garmin is kivonulni látszik az androidos piacról. Szerintem. -
Karma
félisten
válasz CitromTrakto #44 üzenetére
"Garmin is kivonulni látszik az androidos piacról. Szerintem."
Mint ahogy korábban a Symbian piacáról is kivonultak.
Nincs semmi új a nap alatt.Napfénysüti: Lehet hogy horror áron mennek, de az csak a végfelhasználó pénztárcáját nyomja, se az Opelnek (akinek pl. a csúcsszériás autóit is viszik, ahol beépített szériatartozék - nem értek az autókhoz csak példálozom), se az NNG-nek nem fáj.
A sima okostelefonos vásárlót leszámítva mindenki más jól jár.
[ Szerkesztve ]
“All nothings are not equal.”
-
nagyúr
-
crey
MODERÁTOR
válasz CitromTrakto #44 üzenetére
"Más f....val könnyű verni a csalánt. Az NNG egyszerűen nem akkora cég ahhoz, hogy olyan platformokra fejlesszen amiben nem látni a biztos megtérülést. Garmin is kivonulni látszik az androidos piacról. Szerintem."
Nem féltem őket. Van már akkora cég, hogy ne okozzon problémát. Főleg, hogy nem alapjairól kell mindent újraírni - lásd
1. Androidos rendszerekre is léteznek navigációik
2. a térképes adatbázisuk minden platformon ugyanaz, POI-k, building, stb.
3. Ahogy N4ri87 említette, bizony több lábon kéne állnia egy cégnek, és nem egy csoportot megcélozni, mindent feltéve egy lapra.Amúgy végül nekem mindegy, hogy ki fejleszti ki a mindent vivő navigációt Androidra, akkor azt fogom MEGVÁSÁROLNI.
Aztán ha az NNG-nek jobban megtérül a félig meddig bedőlt autópiac. . . hát nekem 8.
Karma:
szinte sehol nem széria a beépített navi.
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
Karma
félisten
1) Két device-ra letesztelve, a többire csak áthackelte az élelmes júzer.
1b) Így is ment az ugatás, hogy az Amigo milyen primitív.
2) Tény.
3) Én még mindig két lábat látok, az már stabil szokott lenni."akkor azt fogom MEGVÁSÁROLNI."
Egy vásárló. Wow.
Apropó beépített navigáció: az is lehet, hogy még nem szériatartozék.
[ Szerkesztve ]
“All nothings are not equal.”
-
crey
MODERÁTOR
1. ezek szerint igény nem lenne rá.
1b, mert az hulladék. Nem érdekel ha primitív, de legalább a térképre lehessen már visszalépni, ha esetleg kiugrottál a menübe. Nem lehetett.
2. kösz.
3. autós navigáció és iPhone. valóban két láb. Viszont ha azt nézem, hogy iPhone-ra is meglehetősen későn, egy bughalmazzal léptek, akkor már nem ilyen rózsás a helyzet.Egy vásárló: ami megérdemli a pénzt, azért fizetek.
Beépített navi: jó, csak itt nem 10 éves jövőbe látásról kell diskurálnunk, illetve hosszú távú tervekről, hanem akár a jövő évről.
A másik fele: egy GM, Opel, Ford, VW méretű cég irdatlan pénzekkel tud tartozni (nézz csak meg a GM-et, mennyibe került konszolidálni), ha dől, azzal rántja magával az olyan kisebb szereplőket mint egy NNG.
Ezeket pedig már vállalkozástanból tanítják, ehhez már nem értek, úgyhogy mélyebbre nem is szívesen mennék a témában.Sarcasm: just one of the many services I offer.