- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Már készül a rajtra a Xiaomi 15T Pro
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
kikikirly #47 üzenetére
Mint írtam ezt implementáció válogatja. Egyébként már minden DX11-es implementáció többszálú. A különbség az, hogy nem ugyanolyan mértékben. Ez leginkább döntés kérdése, mert a minél több szerver szálat futtat a driver, annál több processzormagot vesz el a játéktól. Ezzel az a gond, hogy nem lehet megtalálni, hogy hol a határ. Illetve gépenként eltérő ez, mivel akinek van 16-szálas procija, annak nem kell ezt visszafogni, de 4 szállal már nem ideális ugyanannyi kernel driver szerver szál. Ezt a videót sokat linkeltem már, de rendkívül jól elmagyarázza ezt a problémát. Ezért is gyomlálta ki a Microsoft a DirectX 12-ből a kernel drivert. Az új API-ban nincsenek szerver szálak a kernel driverből, tehát nincs minek elvennie az erőforrást a játéktól. Nagyon sok stúdió emiatt váltott GPU-driven pipeline-ra, mert DirectX 11 alatt lehetetlen volt jól kezelni ezt a helyzetet.
A mikroakadásokat általánosan jellemzik sokat, de valójában rendkívül specifikus jelenségek. A legtöbb akadás a valós idejű shader fordításból, illetve a memóriatörlésből ered a DirectX 11-ben. A DirectX 12 és a Vulkan mindkét problémát kezeli. Ezeknél az API-knál a legtöbb akadás amiatt alakul ki, hogy túl fiatalok a meghajtóimplementációk, illetve túl nehézkes a memóriamenedzsment, így a program esetleg nem remekel benne. Előbbi kezelhető a meghajtóból, míg utóbbi csak a program által, vagy hardveresen a Vega HBCC-jével.
Új hozzászólás Aktív témák
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Graphite - Használt, újszerű
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Akár játékra! Intel X5650 / GTX 1650 / 24GB / 240SSD+ 500HDD
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest