- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Már készül a rajtra a Xiaomi 15T Pro
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Dota 2-nél kutya se használ OGL-t, amikor ott a DX11, ami sokkal gyorsabb, így ez a cím irreleváns.
DOOM esetében max a Vulkan működik, de az OGL felvétel nem, most ellenőriztem. Megnéztem volna Vulkan latt is, ha működne a Vulkan leképző, de nem működik, mert összeomlik a program ha át akarok rá váltani.Amúgy Relive az alábbi játékokban egyáltalán nem működik:
DOOM (demo verzió, OGL, id tech6)
Doom 3 BFG Edition (id tech5)
Doom 3 (id tech4)
Prey (2006, id tech4)
Quake 4 (id tech4)
Quake 2 (id tech2) -
huskydog17
addikt
Nem, nem működik. Nem tudom milyen OGL játékok alatt próbálod és hogy nálad miért megy, de most próbáltam a 17.10.1-el, bekacsoltam az asztal felvétele opciót is, de OGL alatt egyszerűen NEM
működik. Semelyik hotkey-re nem reagál, se az Alt+Z-re, se a CTRL+Shit+R kombinációra. DX játékok alatt semmi gond, ott megy, de amint OGL játékot indítok, semmire nem reagál.Amúgy nem csak én én jártam így, hanem sokan mások, mert nincs OGL támogatás Relive-hez:
ReLive can't record fullscreen OpenGL games
Relive not working in Doom with OpenGL/Vulkan RX480Érdekelne, hogy milyen OGL játék alatt működik nálad.
-
huskydog17
addikt
Más meg jelentett más hibát és egy éven belül nem érkezett javítás és már nem is fog.
"A fixfunkciós blokknál a driver sok dolgot nem csinál. Ad egy bemenetet, a hardver pedig ad egy kimenetet."
Ennél fényévekkel többről van szó. Ezek szerinte te nem használod a VCE motort. Én viszont igen és ott bizony bőven van szopás a driver miatt. Nem én mondom, hanem tapasztalt szoftvermérnökök. Az a baj, hogy te megint csak és kizárólag az elméletre építed a véleményed, nem veszed figyelembe a gyakorlatot, ami gyökeresen eltér az elmélettől. Ehhez azonban már hozzászoktam.
"Pedig egyértelműen így látom."
Én már nem így látom, mert folyamatosan szaladok bele az AMD driver hülyeségeibe, melyek miatt néhány dologról le kellett/kell mondjak.
-
kikikirly
senior tag
És mi a helyzet Nvidia DX11 alatti jobb processzor kihasználásával(bizonyos folyamatokat a Driver ki tud szervezni többi magnak ugyanezt Radeon nem tudja, te írtad valahol hogy ez nem szabványos eljárás AMD ezért nem él vele, engem kérdeztek ha valami működik letojom hogy szabványos vagy sem).Azért is fontos mert nálam érzékenyebb emberek mondják hogy ennek hiánya miatt vannak microlaggok radeonokon,Nvidián meg vajsimán fut a játék.Jelenleg DX12 alatt pont forditva, AMD-nek van egyenletesebb Frametime-ja.
Szerk: Magam nem vagyok érzékeny Frame time ingadozásra, Radeonon(R9-290X,390) és Nvidia között nem tapasztaltam különbséget(leszámitva hogy 1070-en több a Minimum FPS,teljesen normális).Viszont fórumon jó néhányan mondják hogy microlagg miatt nem hajlandóak Radeon kártyát venni.
-
huskydog17
addikt
"Fontos más API is, de azokra már több éve kész implementációk vannak. A lehető leggyorsabbak, amelyeket egy adott architektúrára lehet tervezni. Nem is igazán fejlesztik már őket, mert már nincs hova."
Tehát a régebbi API-khoz az NV architektúrák az optimálisabbak, ez mondjuk egyértelmű, de az azért gáz, hogy a hibákat sem javítja az AMD a régebbi címeknél. Pl.: vannak olyan játékok, amelyek a 16.12-es driverel gond nélkül mennek, de a 2017-es driverekkel szarul (hibás megjelenítés). Az AMD válasza erre pedig az, hogy akkor a user nem játsszon azokkal a játékokkal.
"A multimédia nagyrészt hardveres dolog. A meghajtó tudhat dolgokat, de alapvetően fixfunkciós blokk van a modulok mögött."
Hiába a fixfunkciós blokk, ha alapból szar a driver."A Radeon Software is kínál egy csomó olyat, amit a GeForce driver nem és fordítva. Ez inkább az igények kérdése."
Pontosan. Na látod, érted te a lényeget, de akkor légyszíves n írj olyan baromságokat, hogy "Ma már egyértelműen a Radeon Software tart előrébb.". Ha nagyon ragaszkodsz az ilyen clickbait, indulatkeltő megjegyzésekre, akkor oda kéne írni még kiegészítésképpen, hogy explicit API esetében.
-
Ez gyártói szinten előny, explicit API szemszögéből előny,sebesség szinten előny,ami nagy részt köszönhető az architekturális különbségeknek is. DE nem azt jelenti, hogy ettől a felhasználói kezelhetőség és szolgáltatások, multimédia vagy éppen játékok közbeni lehetőségek, szolgáltatások szemszögéből a radeon softvare többet nyújt, sőt....
-
huskydog17
addikt
Elvitte a cica a többi részét a bekezdésnek?
"A fenti képből látható, hogy a hiba meglehetősen nehezen észrevehető, legalábbis mozgás nélkül, így a játékok helyett sokkal jobban visszaadja a probléma jellegét az anizotropikus szűrés minőségének vizsgálatára kialakított 3DCenter Filter Tester alkalmazás. Az alábbi két képből már látható, hogy miről van szó."
Ez azt sugallja az olvasónak, hogy a játékok nem adják vissza a probléma jellegét, ergo nem lehet játékokban érzékelni, ami szimplán nem igaz, számos jártékban jól látható a probléma, konkrétumok is meg vannak nevezve, ki van emelve, hogy mely játékokban lehet látni leginkább. Ez sajnos lemaradt. Ezen felül nem csak a két képről látható, hogy miről van szó. Ez így eléggé pontatatlan megfogalmazás.
driver részhez: tehát csak és kizárólag a játékpiac elhanyagolható részét képező explicit API-k a fontosak, minden más lényegtelen driver ügyben. Nem fontosak ezek szerint se a DX11-es, se a DX9-es címek, se a multimédiás hiányosságok stb. Értem. Nincs több kérdésem.
-
komi77
senior tag
Sajna az ilyen és ehhez hasonló beidegződések alapján hoznak sokan rossz döntést vagy ítélnek negatívan valamit - amit lehet nem is ismernek. Nekem van - és korábban is volt - összehasonlítási alapom és nem véletlenül írtam, hogy melyik a szimpibb - nálam nem játszik a beidegződés faktor
Viszont a képen tényleg nem vettem észre még a problémát - majd otthon nagyobb felbontásban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest