Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz moleculez #6 üzenetére

    Van az a nevenincs gyártó, jelentéktelen modelleket gyártott mindig is, és fog is.
    Voltak kijelentéseik, amin a nagy gyártók röhögtek.
    Aztán kiderült, hogy úgy kb a 90%ában a kijelentéseikben igazuk volt.
    Toyotának hívják őket, és ők egy cégként nagyobbak mint a vw konszernként, vagy mint bármelyik villanygyártó (most tekintsünk el a lufitól).
    Szóval, ha a toyota azt mondja, hogy a hibridet fejleszti inkább, mert annak több értelme van mint a villanynak, akkor valszeg' több értelme van a hibridnek mint a villanynak.
    Nem véletlenül jött ki a harmadik generációs prius, és jön két év múlva a negyedik generációs hibrid hajtásuk.
    Az eu-nak meg addig van nagy pofája az euro 7el, amíg rá nem jönnek arra, hogy a kínába kitelepített nehéziparunk önmagában attól, hogy kínában van kb háromszor akkora ökológiai lábnyommal bír, mintha az euban lenne, és ebbe nincs beleszámítva az, hogy ott nincsenek betartva a környezetvédelmi szabályok...

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

  • válasz Tigerclaw #13 üzenetére

    Nem lesz önvezetés sose. Amikor az oltásra is ráírják, hogy lehetséges komplikáció az oltástól való félelem, akkor egyik gyártó sem fogja bevállalni, hogy miatta emberek haljanak meg ha két bogár felkenődik egy-egy érzékelőre, és emiatt nem veszi észre a kiforduló semi-t, és aláhajt az autó.
    Vagy akármi.
    Papíron szépen mutat, de azért a közlekedés az kicsit bonyolultabb a papírformánál.

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

  • válasz L3zl13 #22 üzenetére

    Mondom, hogy _nem fogja_ egy cég sem bevállalni azt, hogy haláleset miatt -ami 100%ban önvezetés közben következett be- bármiféle pereskedésbe menjen, mert ahol egy baleset van, ott lesz több is, az pont annyival több pert jelent, stb.

    Nyugodt szívvel lementem, mert autópályán, ahol sima az út, van korlát, és nromális felfestés, ott fix tempóval működőképes lehet. Majd. 20 év múlva.
    De nem tudom, hogy járkálsz-e németeknél (én elég sokat), és ott is nagyon sok mellékúton nincs nemhogy az út szélén felfestés, de még egy nyamvadék felezővonal sem. Ezt sötétben, esőben, amikor én nem látok refivel, szerinted egy önvezető autó miként fog?
    Nem beszélve az esetleges téli lefagyásokról, akármikről. Kap egy kavicsot az egyik szenzor, a másikra felkenődik egy bogár, aztán? Hóban? Vagy lesz külön fűtés minden szenzornak, persze az akksiból?
    Mondom, pályán esetleg oké, de leérsz vele közútra, és meghal a rendszer.
    Amúgy ez ellen kellene ágálni, ha már valami ellen igen, hogy folyamatosan hülyítik el az emberiséget. Ha meg lennének tanítva az emberek arra, hogy miként-hogyan kell vezetni és közlekedni, akkor nem lenne szükség önvezetésre sem, mert töredékére esne a balesetek száma, és ki lenne ütve a fő vesszőparipa az egész alól.
    De ugye a hülye szavazó a jó szavazó.
    Mert aztán ha még a normális úton vezetés képességét is elveszik az emberektől, akkor nem tudom mi lesz hóban, amikor más most is sokkal több a katasztrofálisan balfasz mint volt 15 éve. Vagy majd auto módban elindulsz a nagyihoz, hazafele elkezd szakadni a hó, az autó meg félreáll, és visszaadja a vezetést, te meg majd ott ülsz a verdában várva a segítséget?
    Remélem érted amit mondani akarok...

    Faceless:
    Elon bá' ebből szedte meg magát. Hogy beszélni, és prezentálni nagyon jól tud. 10 éve mondja már, hogy 3 év múlva tényleg készen vannak az új generációs akksik. De most már tényleg. Lehetne sorolni. Nem fikázom a srácot, mert nem hülye, csak mondom. Jól el(ő) tudja adni magát, az emberek (befektetők) hisznek neki, és folyik be a lóvé.

    [ Szerkesztve ]

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Új hozzászólás Aktív témák