- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
moleculez
veterán
Hát, ha nem lesz más, akkor elektromosat vesznek majd a népek💁♂️
Nincs itt semmi látnivaló, majd a marketing megteszi a hatását előbb-utóbb. Engem annyira nem zavar, még úgy az elkövetkező 5-8 évben nem hiszem, hogy úgy fogok állni, hogy új autót vegyek, szóval egyelőre nem az én problémám, mint vásárló.Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
Olyan, de attól még igaz... Akinek autó kell az autót fog venni. Olyat amilyen van. Amilyen nincs, olyat nem tud venni.
Én nem foglaltam állást, sőt kiemeltem, hogy szerintem ezt a marketing fogja eldönteni, vagyis nem a racionalitás. Amúgy most én is benzines autót hajtok. Még. Vezettem elektromos autót, tetszett és ha tehetem váltok majd. Addig meg kifforja magát a technológia. Ez a belsőégésű - elektromos átmenet szerintem olyan, anno a ló - belsőégésű lehetett, legalábbis így képzelem el. Ez egy ilyen időszak.Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!