- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Ezekben a színekben érkezik a Pixel 8a
- Készül a Galaxy S24 FE
- iPhone topik
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Macrodroid
Hirdetés
-
Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
it Amennyiben nem kap megfelelő válaszokat, az EU már csütörtökön betiltja a TikTok Lite jutalmazási programját.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
ph A Windows 11 AI Explorer szolgáltatása jelenleg csak ARM-os processzoron üzemképes.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
A felso kategoria es a premium / sport szegmens kivetelevel, minden gyartonal a hibrid lesz az elsodleges meghajtas a modelljeik kozott, csak a kommunikacio, a PR mas.
A VW es ugy nagyjabol az osszes nemet autogyar a dizelbotrany miatt agresszivebben probalja magat atpozicionalni, legalabb PR szinten egy elkotelezett elektromos autogyartova.
A magasabb arszegmensben varhato teljesen elektromos autokra valo atallas, mert a vasarlokozonseguk nem annyira arerzekeny.
A fosodor marad nagyreszt hibrid a kovetkezo evtizedben. Utanna is lehet hogy meg par evtizedig marad ez a trend, de lehet hogy kozben atalakul a kozlekedesi kultura, hiszen jon az onvezetes, a robottaxik es lehet hogy 1-2 gerenacioval kesobb a szemelyauto birtoklasa mar nem lesz igeny.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-Faceless-
őstag
Ilyesmit teljesen feleslegesen mondasz. Felnőtt egy generáció manapság aki elhiszi elon bá minden szavát. Itt önvezető autók lesznek, pár év múlva a Marson fogunk járkálni, és létezik elektromos autó ami 650 km-t tesz meg kompromisszum nélkül.
Jelenleg tud számítógép beszélni, de emberként gondolkodni egy sem. Ugyan ez a vezetés, egy most 'önvezető' autó tud egyenesen menni talán kanyarodni is, de ez ugyan olyan évtizedekkel/századokkal van távol a teljes autómatikától mint amilyen távol vagyunk a magáért gondolkodó számítógéptől.
-
L3zl13
nagyúr
Be fogják vállalni.
Most is vannak cégek akik bevállalják.
Boeing 737 Max mond valamit?
Az Uber teszt autója már elcsapott egy embert, és?
De egy rakás egyébb példát lehetne még mondani.
Nem csak önvezető szoftver hibájából adódóan halhatnak meg emberek. Ugyanúgy felelősségre vonható a gyártó/tervező bármilyen tervezési hibából eredő halálesetért és mégis "bevállalják" ha a kockázatelemzésből az jön ki, hogy megéri. És rengeteg példa van arra amikor egy termék hibája valakinek a halálát okozta és mégis tovább gyártják, vagy esetleg az adott modellt visszavonták de a cég továbbra is üzemel és gyárt hasonló terméket.
Ezek alapján olyat mondani, hogy soha nem lesz ilyen eléggé kétségbevonható.Aki hülye, haljon meg!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple iPad Air (5. generáció) - felülértékesítés
- Opel topik
- BMW topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...