Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Strezi #20 üzenetére

    Valóban limitáló tényező a két külön proci között a kommunikáció. Nem ismerem pontosan a Ryzen megoldástát.
    Ennél az ős HaswellEP-nél mindkét procinak van külön imc-je, igaz egymásét QPI linken csak ~38gb/s-el érik el nem a maximum 50-60gb/s-el. Magának a QPI linknek nem tudom mi a késleltetése. A gond az hogy a programnak tudnia kell hogy melyik processzoron fut, melyik ramba pakolja a dolgokat, ha nem tudja akkor olyan 38-50gb/s sávszélje van az kb annyi mint egy mai átlag ryzennek kommersz rammal, ha tudja és kezeli a 8 csatornát akkor olyan 80-100gb/sec (aida64 ramteszt ennyit hoz ki)
    Szóval itt más jellegű a limitáció mint ryzen modulárisnál. Azaz itt minden csak azon múlik hogy egyáltalán hozzányúl-e a magokhoz a játék, a két proci közötti kommunikáció már a következő lépcső lenne. Pont ez miatt nem raktam be kettő 3.1ghz-es 12 magosat mert lassabb lenne mint a két 6 magos 3.7ghz-en. (unlocked turbo hack van a lapon) Játékok hozzá se szólnak még a 12 maghoz sem nem hogy 24-hez és nem is szálakról beszélek mert az csak egy extra akár tilthatnám is.
    És ez a baj hogy nincs kihasználva 6+ mag sem, még...

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák