- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
ph A némileg könnyebbé varázsolt termék a Viper V3 HyperSpeed formáját örökölte, ergo hosszabb, keskenyebb és picit magasabb, mint a V2 Pro.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
angyalpc2
aktív tag
Szögezzük le, nagyjából tökéletes AI pilot rendszer nem lesz még vagy 20-30 évig.
Tud kivédeni súlyos helyzeteket, de pont úgyan úgy nem tud lekezlni alapszitukat se.
Aki meg ismeri a szenzor technikát, az tudja, hogy az bizony igen csak tévedhet és instabil a működése sok esetben. sose fogja az emberi szemet 3D látást megérzéseket kiváltani.Tempomat: merem állítani a ráfutásos balesetek nagyrésze emiatt van.
Bebamul a sofőr, sőt romlik tőle a reakció képesség.
Mert mikor a gázról leveszi a lábát, azonnal lassul a kocsi, mire átteszi a fékre már akkor 5-10km/h-val alacsonyabb mint egy tempomat esetén.
Mire feleszmél, hogy nem lassul a kocsi és taposni kéne az éppen(nem készenlétben lévő) pihenő lábbal már késő....méterekkel később fékez.Ha csak nem egy kibaszott sík gyér forgalmú terület, igazándiból nincs értelme használni és veszélyes is.