- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Realme GT Neo2 - ők már nem zöldfülűek
- Milyen GPS-t vegyek?
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
válasz Tigerclaw #36 üzenetére
Par eve a vorosoktol tudom, hogy anno ok a tartomany egy reszet public ip-re tettek, a maradekot meg privatra (nat), ergo hibrid volt, kaptal random ami jutott.
IPv6 jo, ja, sztem megy is, nem ? Az megvaltas lenne.
Kiveve IoT-re, legalabbis privat APN nelkul, ami meg cegeknek jar csak B2B-ben, mezei hobbista ha elkezd IoT-zni a kis ESP kutyujeivel es publik IP-t kap, szetterhelik instant a neten szaglaszo robotok meg minden nyavalya, szoval szigoruan csak privat, vedett halora szabad tenni oket. Uzleti eletben ez igy is megy, de privat celra is melegen ajanlott.Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robogó, kismotor
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vezetékes FEJhallgatók
- Yettel topik
- Tőzsde és gazdaság
- Anime filmek és sorozatok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- További aktív témák...