Hirdetés
-
Mobilarena
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz mavlafa #20952 üzenetére
Szia!
Először is... a szerviz minőségért(javítási idő, bánásmód stb.) nem a Motorola a felelős. Mint ahogy más gyártó esetében sem.
Másodszor...2 dolgot felejtenek el az emberek amikor egy ilyen kaliberű telefont vesznek. Oké, hogy kiadtál érte ennyi pénzt, de mit kaptál érte? Nem csak egy telefont hanem egy zsebben elférő multimédiás készüléket. Ha úgy tetszik.. egy mini-számítógépet. Azzal, hogy ez már nem csak egy szimpla telefon, nő a meghibásodási kockázatok száma is, hiszen az a rengeteg funkció amit tud nem varázsütésre kerül bele hanem bonyolult alkatrészek révén. Több alkatrész és több funkció=nagyobb eséllyel hibásodik meg. Erre van a 2 év gyártói garancia, én nem foglalkoznék az 1 éves EU gsm boltos garanciákkal, max. akkor ha tudom, hogy 1 éve múlva biztos eladom vagy másikat veszek, minden egyéb esetben érdemes kiperkálni azt a plusz 10ezer Ft vagy nem tudom most mennyi a különbség a gsm boltos garanciás és gyártó garanciás készülékek között, de a lényeg, hogy erre van a szerviz akiknek kutya kötelességük megjavítani a készüléked ha érvényes garanciával rendelkezel. Én úgy tudom, hogy van egy határ is, hogy ha 3-szor vagy 4-szer viszed vissza akkor kötelességük cserélni, legalábbis Vodánál volt ilyen még pár éve, nem tudom most mi a helyzet ez ügyben.
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
Prien
addikt
válasz mavlafa #20952 üzenetére
Valahogy bennem is fogalmazódott már meg hasonló, bár nekem nincs gondom a Defy-vel,(első Motorolám) de a fórumot olvasva már-már lelkifurim van,hogy kifogtam egy eddig jól működő példányt. Nyilván rengeteg jó Defy van a nagyvilágban, de ez a magyar support kissé elvette a kedvem,hogy a Defy után újra Motorolát vegyek.
A kevés is több a semminél.
-
canniball
nagyúr
válasz mavlafa #20972 üzenetére
Nem kell olyan messze menni: Szinte az összes androidos telefont érinti a most felfedezett biztonsági hiba
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Pistakiss
őstag
válasz mavlafa #20968 üzenetére
Háát!
A hibáddal kapcsolatban pont a napokban írt valaki, akinél ugyanígy csíkozott a kamera, hogy az nem HW, hanem SW hiba és frissítés után jó lett neki"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
Pistakiss
őstag
válasz mavlafa #20987 üzenetére
Háát!
Szerintem, ha nem tudnak erről, akkor biztos megbontják, mert ahogy olvastam, a síma 2.1-es romnál nem biztos, hogy meggyógyúl, de próba cseresznye alapon az is lehet segít
rajta, ha azt teszik fel újra"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
scapegt
őstag
válasz mavlafa #20968 üzenetére
GreenEver írt róla, frissítette a romot és jó lett neki. Az enyémnek is ugyanaz volt a baja (Csíkozás), de nem akartam belepiszkálni a telóba, inkább leadtam szervizbe, no meg miután leadtam, ő addigra jött rá, hogy romcsere megoldja az már más kérdés, hogy a 2., cserélt Defy-mmel is gondok voltak, ezért az szervizben kötött ki, két napja adtam le a Vodának, ahol kaptam egy cserekészüléket, egy Samsung S5320-ast, amin meg a dátumot és az időt nem lehet beállítani , hiába állítottam vissza a gyári beállításokat, 2000.01.27-vel kezdi mondjuk este 6-kor reggel 5 órai idővel és akármit csinálok, nem lehet átállítani.
Szóval a voda szerviz idejére mindenkor ad cserekészüléket (feltéve, hogy van a boltban, ahova az ember épp beviszi). Ma néztem, változott a május 27-i időpont, június 1-re írják, hogy kész lesz Ha az is hibás, azt is visszaviszem...Egyébként úgy tudom (és gyakorlatban is így működött), hogy ha valamit többször viszel vissza mert rossz, elállhatsz a vásárlásától és visszakapod az árát. GP akkukkal jártam így, 4x vittük vissza a 4-es csomagokat, mert mindig volt egy 0-os benne, aztán ötödszörre kis könyörgés után visszakaptuk a pénzünket.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Dübörögnek a Black Friday akciók
- Milyen légkondit a lakásba?
- BestBuy topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Le Mans Ultimate
- Sikkes Chieftec házpár, akár "lopakodó" alaplapokhoz is
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest