- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Engedélygyűjtésbe kezdett a Poco táblagépe
ma 33 wattos töltéssel és 8 megapixeles kamerákkal várható a Poco Pad.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Ez a zene üt
Everybody lies.
-
Valentino K.
senior tag
Nem volt locker a füleseknek? LOL!
Én üzleti telesales-en dolgozom az egyik mobilszolgáltatónál, s bizony a kommunikáció, gyors problémamegoldás, stressztűrés, türelmesség, kedvesség, segítőkészség terén iszonyat sokat dob\dobott a munka. Mindennapokban is kedves és türelmes vagyok pl. egy bolti eladóval, nem esik nehezemre szép napot kívánni, amin sokan meglepődnek (sajnos), holott ez természetes lenne.
Abszolút olyan meló ez, amiből sokat lehet tanulni s a megszerzett tudást, önismeretet simán fel lehet használni egy totál más szegmensben is.[ Szerkesztve ]
Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG
-
Davidoff91
aktív tag
válasz Valentino K. #53 üzenetére
Igazad van, sok mindent lehet tanulni egy ilyen munkából. Eszméletlenül fejleszti például a kommunikációs készésget (milyen meglepő). Szimpatikusnak tűnt a hely a cikk alapján, lehet, hogy el kéne mennem melózni a Telenor ügyfélszolgálatára, talán alkalmazottként elégedettebb lennék velük, mint előfizetőjükként...
Mint régen: Nokia 3410 > Siemens A60 > Nokia 6070 > Nokia 5300 > Nokia 5800 > Samsung Galaxy S II > Samsung Galaxy Note II > Xiaomi Mi 9T Pro
-
Valzor
aktív tag
Érdekes cikk, köszönjük.
A zenén pedig: I just lol'dLenovo ThinkPad E14 G5 | Samsung Galaxy Tab S7 FE 5G | Samsung Galaxy S10 | Garmin Vivoactive 4
-
Kobaljov
senior tag
(Aki esetleg további belső képekre volna kíváncsi: itt)
-
mrlujoak
veterán
válasz Valentino K. #53 üzenetére
Sajna a füles minden tartozéka a neveden volt, pedig maga a kábel két részből állt. Csak sajnos a hosszabb és rövidebb kábel is a neveden volt...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
HXY
addikt
válasz Valentino K. #47 üzenetére
Nem kifejezetten a mobilszolgáltatókra gondoltam, hanem az alapítványokra úgy általában.
-
lugosi
MODERÁTOR
Telenor ügyfélszolgálat? Jó lenne ha nem a headsetet hajtogatnák, hanem arra figyelnének amit mondok, és a hiperszuper "minőségbiztosítási szempontból rögzítjük a hívást" duma mellett nem kéne ugyanazt a szolgáltatást 3x kikapcsoltatni, hanem elég lenne 1x is...
-
Na ezt is megértem, hogy a munkahelyemmel kapcsolatban született egy jó kis cikk.
Köszi Mobilaréna -
Samus
addikt
Mindig úgy gondoltam, hogy egy ügyfélszolgálat nekem való hely lenne, de lehet nem túl sokáig maradnék...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
vonatos2010
csendes tag
Igazad is van, úgy is bánnak velünk mint egy alantas lényekkel..
- hogy ezt érdekes miért is nem írták a cikkben ??- mert külsősként csak a szép...
- Én ott dolgoztam, külsős-belsős viszony ? röhögnöm kell, külsősként semmit se kapsz meg.
- szabad hétvégék ? felejtsd el ha ott dolgozol ..
- d.u és hétvégi pótlék ? - elfelejtve miért is ? -" mert a telenorra nem vonatkozik a magyar munkajog"Kérdezzetek Engem, Én majd megírom mi az igazság egy ügyfélszolgálaton, és vagy még 50 kollégám akit eltávolítottak, és közte volt csoportvezető is..
-
Nunder
őstag
Telekomé is hasonló, ott is nagy a tér, csak nincs így elosztva, mondjuk nem a budapesti részlegről nyilatkozom. Nálunk sorokban ülünk, kis boxokban, de legalább szabad a járás, és kevéssé kaotikus. Ennek ellenére meg tudnám szokni ezt is, mondjuk a hibakezelőknek mindegy hol dolgoznak, teszik a dolgukat
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
Tim82
nagyúr
Azt azért tegyük hozzá, hogy ha időben szóltál, hogy gond van a fülessel - szakadozik stb. - akkor becserélték, anélkül, hogy bármit is levontak volna a béredből.
A mostani munkahelyemen (ez is ügyfélszolgálat) vezetéknélküli fülessel dolgozom (szintén Plantronics), sokkal kevesebb lehetősége van a meghibásodásra, mint egy vezetékesnek. A leggyakoribb gondok abból fakadnak, hogy ha nem teszem rendesen vissza a dokkolójába, akkor nem töltődik fel az akkuja normálisan, ez pedig a hangminőségre is ki tud hatni.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
mrlujoak
veterán
Jah, egyértelmű. Pl, ha letörött a kis pöcök, vagy eltömődött a mikrofoncső, akkor szól az ember, ez természetes.
Az elhagyását, vagy ha eltöröd, nem igazán tudtad "időben" bejelenteniEgyébként a cégnél töltött nagyobbik hányadban nekem már nem is kellett használnom a headsetet (a munkakörömnél fogva)
Egyszer-egyszer, amikor opira csörögtem rá, vagy egyeztettem vele mondjuk szabit, vagy beosztást, akkor maradt az állandóan bedugott kagyló...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Depression
veterán
Baráti körömben rengeteg a call centeres. Így tudom, hogy ami itt idilli módon le van írva kb. olyan, mint amikor a "hogyan készül" című sorozatban érdekesnek mutatják a leggányabb sormunkát is.
Azért azt is megkérdezném, hogy az a 12 hónap utáni átvétel mennyire törvényszerű, és mennyien dolgoznak már ott évek óta 1-3 hónapos szerződésekkel.Azt is megkéfdezném az ottani dolgozóktól, hogy ki mert már munkaidőben odaállni a csocsóasztalhoz.
Az ilyen látogatások előtt meg tartanak agymosást, szájbarágósan többször is elmondják, hogy miket kell mondani, teljesen függetlenül az igazságtól.
Az egyetlen bökkenő ebben az, hogy ez egy fórum, és itt egy cikk ténylegesen egy "témaindító írás", ahol azért hamar lehullik a lepel.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Marci79
aktív tag
Már csak az hiányzott a videóról vagy képekről, hogy a dolgozók kézenfogva, füligérő mosollyal futkorásznak és ugrándoznak egy virágos mezőn.
Ha valódi lenne az az állapot amit bemutattak, akkor nem a Mapei nyerte volna el többször is az év munkahelye címet (az alkalmazottak szavazatai alapján), hanem ez! -
Tim82
nagyúr
Egyébként én soha nem vittem haza a fülest, így némileg lecsökkent az esélye az elvesztésnek.
Jah, jah, HR-esként könnyű dolgod volt.
Depression: így van, de nem feltétlenül ez az a hely, ahol a call center-es munkahelyi szennyest ki kellene teregetni, írjunk a témáról másik cikket, majd ott...
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
gaborbp
tag
Azt azért remélem tudjátok, hogy egy ilyen helyen max 1-1.5 évnél többet senki nem bír ki (ez a nagy átlag) és nem véletlenül ezen az oldalon jelent meg ez a cikk mert sok fiatal olvassa ezt az oldalt és szeretné a Telenor ha innen jelentkeznének a CallCenter-be. Mivel a fiatalokat könnyebben be lehet etetni mindenféle hülyeséggel és könnyebben lehet irányítani Megnevelni befenyíteni őket egy ilyen munkahelyen.
Sok sikert a jelentkezőknek.
-
-
Tim82
nagyúr
Maradjunk annyiban, hogy a nagy T egyik leányvállalata (régen a T-Systems-é). Sem mrlujoak, sem én nem dolgozunk már ott szerencsére.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
nyunyu
félisten
-
nyunyu
félisten
Mindig úgy gondoltam, hogy egy ügyfélszolgálat nekem való hely lenne, de lehet nem túl sokáig maradnék...
Allitolag 3 honapig tart kikepezni egy ugyfelszolgalatost, es a tobbseguk felmond alig 3-6 honap eles bevetes utan...
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Mercutio_
félisten
A 20% már szép eredménynek számít, elvégre a nevük "Nonprofit" alapítvány, ami annyit jelent, hogy a tevékenységükből nincs hasznuk, de ez úgy is elérhető, hogy elköltik a pénzt teljesen így nullszaldósak.
A nagy segélyszervezetek (vöröskereszt, félhold, stb.) állítólag 10% körüli hatékonysággal teljesít, a többi pénz elmegy marketingre, szállítási és ahhoz kapcsolódó költségekre, alkalmazottakra, irodára és annak költségeire, kommunikációs költségekre, stb.Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Con Troll
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Crypto Trade
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!