- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
forintuser
őstag
Nincs felvétel? )
Holnapkészítést vállalok.
-
nbg
senior tag
Erdekes iras lett, koszi.
(Bar picit reklamszagu, de hat istenem... valamit valamiert. )[ Szerkesztve ]
I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
-
CLAWz
tag
Elküldöm a barátnőmnek, itt dolgozik ÜFSZ-en suli mellett, kíváncsi vagyok hogy tetszik neki a leírás.
Mer' nem ért meg senki, még nem vagy művész!
-
osztraksajt
őstag
Ez a csirkegyár ez nagyon szép példa volt. Lehet csirketenyésztő telep, esetleg vágóhíd, de csirkéket (bár vannak már kísérletek egész biztosan) még mindig nem gyártják.
Amúgy UP a dolgozóknak, nem irigylem őket hogy sokszor rajtuk csapódik le mindenkinek a gondja baja, amiről ők a legritkább esetben tehetnek.
-
pschio
őstag
kár hogy minden második telefonhívásom megszakad 5-10 másodperc után
telefoncsere simkártya csere volt
''Én nem süllyedek a hülyék szintjére, mert ott legyőznének a rutinjukkal''
-
Straw
senior tag
Érdekes volt olvasni, jó ilyenekbe is bepillantani.
Amúgy a videóban a zene választás valamilyen célzattal esett erre a számra?
42
-
Soni84
tag
Több 10.000Ft-os headset, és 1 év alatt tönkremegy?
Annak aztán tényleg van értelme.
Ügyfélszolgálati munka egyébként más országokban eléggé alantas meló, kb. egy szinten van a hamburger árulással a mekdonaldsba. -
NakedMan
csendes tag
Érdekelne a cikk de 404-es hibát ír ki ha lapozok
Majd megpróbálom később -
Fulmi
senior tag
csak nekem nem jon be a negyedik oldal:
404 - Not Found
Sajnos kérését nem sikerült teljesíteni, mivel a kért adat nem létezik.
Unfortunately your request could not be fulfilled, because the requested data does not exist.
http://mobilarena.hu??a jabra nem fog orulni, hogy feleslegesen szerveztek nektek egy kirandulast
[ Szerkesztve ]
-
Soni84
tag
Mellesleg volt egy Jabra bluetooth-os headsetem, kb. 24000Ft-ot fizettem érte. Annyira hulladék volt, hogy vissza kellett küldenem.
-
Agro
senior tag
eltünt a cikk vagy én vagyok vak?
-
Bog
HÁZIGAZDA
A cikket még kicsit visszatartjuk (nem mára terveztük), helyette kaptok 3 percen belül másikat, ez pedig remélhetőleg holnap - végleges formájában - lesz olvasható. Addig is a témát egyelőre zárom. Sorry a kellemetlenségért.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
opr
veterán
Köszönjük a cikket, érdekes volt
Én a jabra-t mindig is ilyen fosch cuccnak tartottam, amivel kb. foglalkozni se nagyon érdemes. 1-2 headsetjüket kipróbáltam, halk volt, rossz minőségű és kényelmetlen, de legalább drága
Ezek szerint a professzionális cuccaik jobbak..."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
JanFe
aktív tag
Erdekes cikk
"There is nothing permanent except change"
-
LiVili
csendes tag
"És még valami: bocs Balázs!" Nagyok vagytok!
-
Geby
tag
Milyen notebook állványt használnak itt?
-
addikt
Mondjuk ha egy (x)-el kezdődött volna a cikk...
...mert ez ugye nem más, mint egy eszközgyártó cég fizetett hirdetése!Jó szerencsét!
-
vtechun
veterán
na, én egy hasonló helyen dolgozom, tegnap fel is tűnt a cikk, de valamiért leszedtétek
nekem Plantronics fülesem van
[ Szerkesztve ]
-
PowerBuldog
veterán
Én is most egy call centerben dolgozok, de ott sajnos nem ilyen jó a környezet.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Pikkolo^^
addikt
"ami 3 óra és 45 pernyi aktív beszélgetést jelent"
percnyi -
hackeeeee
Jómunkásember
Nekem a T-nél van ismerősöm...
Egyre több negatívat hallok onnan...
Véleményem szubjektív...
-
kerelo
senior tag
érdekes és jó cikk.köszi
Lássanak hát csodát,kicsik és nagyok,a becsületes ember én magam vagyok "bendeguz"
-
HXY
addikt
A Telenornak berakni a Voda zenéjét.....
-
Valentino K.
senior tag
Ha mindenki elolvasná, hogy mit ír alá s milyen feltételekkel veszi igénybe az adott szolgáltatást, akkor kvázi tized ekkora méretűek lennének a telco üzletág ügyfélszolijai
Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Nagyon örülnék, ha fizetne valaki ezekért a cikkekért!
Szóval miért is? Nyilván a Jabra vitt be minket, ezért írtunk egy oldalt az ottani technológiákról, de nem volt szájbarágás konkrét termékek kapcsán. A többi mind telenoros tapasztalat, hogy ők mit mondtak a Jabra termékeiről, az már nem az én hatásköröm, azt írom le, ami az ő véleményük.Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
Fancy-boy
addikt
Nem csak elhasználódnak ezek a headsetek 1-2 év alatt, hanem tele lesznek baktériummal.
Úgy hogy mindenképpen érdemes őket kihajítani.[ Szerkesztve ]
-
Fancy-boy
addikt
"A Telenornál nem meglepő módon nagyjából annyi headset teljesít szolgálatot, ahány ember az ügyfélszolgálaton dolgozik, tehát úgy háromszáz darab."
Hát ez elég meglepő.
Bármikor beadhatja a kulcsot a termék, vagy leönthetik, elszakadhat, stb... olyankor nincsen pót? Szerintem biztosan van, ha nincsen, akkor jó nagy béna gézák. -
bubi92
őstag
fhuu nagyon érdekes cikk öröm volt olvasni.
az meg, hogy egy-két év alatt elhasználódik egy ilyen headset, az kit érdekel? sokkal nagyobb bevételük van szerintem, minthogy ez érdekelje őket.
-
cannibal
senior tag
Jó ez a cikk. Csak az a baj, hogy annyi bepillantást enged csak, hogy az emberben elinduljanak a kérdések Érdekelne, hogy milyen tudásbázist/milyen CTS rendszert használhatnak, meg még egy sor dolog... Ezek nagyon érdekes dolgok lehetnek.
-
Bocha
HÁZIGAZDA
válasz Fancy-boy #32 üzenetére
Nagyjából annyi, nem pontosan annyi. Ezeknek a cuccoknak a minőségét ismerve ritka az elhasználódás, pár póttermék meg természetesen van, az épp tesztelésen lévő új modellekről nem is beszélve. De nyilván fölösleges nekik plusz száz headsetet tartani, hogy szedjék a port.
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
rep3at
őstag
Ez aztán a jó munkahely, bár mondjuk a sok idióa mellett kellhet is az az óránkénti tíz perc "játékidő".
Forward thinking. كرر
-
őstag
válasz PowerBuldog #37 üzenetére
szép is lenneAM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
rep3at
őstag
válasz Valentino K. #40 üzenetére
Meg az se amikor mindezt mondjuk kétszer végezheted el egy munkaidő alatt.
Forward thinking. كرر
-
Thome
addikt
Ez a zene övön aluli volt...
-
hemaka
nagyúr
mi pénzt kapnak?
200e-ért elmennék én is kólcenteresnek, még diplomával is. -
Valentino K.
senior tag
Tipikus tévhit, miszerint a telco business-ben mindenki milliomos
Főleg nem az egyszerű telefonos kezelők vagy értékesítők keresik szarrá magukat, holott sokszor ők rendelkeznek a legnagyobb tudással és rálátással a legalapvetőbb dolgokra.
Ilyen ez a multi
Ami szánalmas az az, hogy külföldön egy telesales-es vagy ügyfélszolis munkatárs nagyon jól tud keresni.[ Szerkesztve ]
Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG
-
HXY
addikt
válasz Valentino K. #44 üzenetére
És az alapítvány biznisz? Hány százalékot kapnak az adományozottak?
Halottam már olyat is, hogy csak 20%-ot, a többi az alapítvány kiadásaira megy...
Hogy ez igaz, vagy sem azt nem tudom, de ha valaki dolgozott alapítványnál, akkor érdekelne, hogy Ő mit tapasztalt. -
Valentino K.
senior tag
Az tény, hogy mind3 szolgáltató sokat költ társadalmi szerepvállalásra, ezt jól tudod. Viszont több száz embernél éves szinten nagyon nem mindegy, hogy 100 vagy 150 lepedőt kap az egyszerű callcenteres dolgozó. Nem hiába van nagyon sok külsős alkalmazott.
Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG
-
vtechun
veterán
ja tényleg, azt nem is írtam, hogy az én headsetem 5 éves és ilyen : Plantronics H171N DuoPro Szerény 30 ezer ft + áfa a mostani ára, talán nem véletlenül
-
HARDVERAPRÓD
Érdekes volt olvasni én nem lennék jó call centeres....Nincs türelmem magyarázni olyannak aki nagyon nem érti amiről beszélek...
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke
-
mrlujoak
veterán
Anno én két évet dolgoztam Call Centerben. 2006-2008-ig.
A cég szerződéses partnere volt a T-csoportnak, ergo mobil, vezetékes, internetes, és üzleti dolgok is kerültek nálunk terítékre.Munkaidő 8 és fél óra volt, mert a félórás ebédszünetet a 8 óra munka felett adta a cég.
A bejelentkezés sima, mezei PC-ken, és multifunkciós vezetékes telefonon történt.
Egyedi szoftverrel dolgoztunk.A headsetet a Plantronics gyártotta, azt bizony névre szólóan kaptuk, ha tönkrement, elveszett, súlyos ezreket vontak le a bérünkből.
Plantronics P261: 140-150 dollár között mozog most az ára...Ilyen telefonok voltak: Nortel M3904:
Szóval, a bérezés hagyott némi kívánnivalót, pláne, hogy minden operátor munkaközvetítő cég(ek) alkalmazottja volt, tehát nem a Call Center - pontosabban Contact Center - saját alkalmazottjai, így a közvetítő cégek nem kevés pénzt tettek zsebre a bérünkből...
Épphogy csak átléptük a 100E forintos nettó összeget. (plus a cafeteria)
Ellenben az 50 perc munkaidő, és 10 perc pihenő szigorúan betartásra került, ezt a fenti gép jegyezte is, mert bizony minden tevékenységet, kódokkal a telefonba és a számítógépbe is be kellett ütni.
Ha elmentél 10 perces szünetre, akkor azt, ha ebédelni, akkor azt. Ha beültél dolgozni, akkor azt.
Idle-ben azaz semmit nem kódolva max 1 percet lehettél, különben már a szerver jegyezte is, hogy adott operátor ennyi ideje nem csinál semmit, nem ütötte ki magát semmilyen tevékenységre... Ez a havi vagy esetenként sűrűbb operátori kiértékelésnél döntő és kézzel fogható tény volt...Egyébként a headsetek mikrofoncsöve rengetegszer eltömődött, illetve a fejpánt műanyagja eltörött, ilyenkor a HR-es és CC vezető jóindulatán múlt, hogy rádverték-e a 10+E forintos összeget, vagy sem...
A leggyakoribb hiba viszont a csatlakozó törése volt:Mivel a headset a saját neveden volt, így munkaidő végeztével vitted haza magaddal, így a csati pici pöcke hamar megadta magát.
...aztán szerencsére a viszonylag rövid operátori munkám egy magasabb beosztás követte...
[ Szerkesztve ]
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
MODERÁTOR
Ez a zene üt
Everybody lies.
-
Valentino K.
senior tag
Nem volt locker a füleseknek? LOL!
Én üzleti telesales-en dolgozom az egyik mobilszolgáltatónál, s bizony a kommunikáció, gyors problémamegoldás, stressztűrés, türelmesség, kedvesség, segítőkészség terén iszonyat sokat dob\dobott a munka. Mindennapokban is kedves és türelmes vagyok pl. egy bolti eladóval, nem esik nehezemre szép napot kívánni, amin sokan meglepődnek (sajnos), holott ez természetes lenne.
Abszolút olyan meló ez, amiből sokat lehet tanulni s a megszerzett tudást, önismeretet simán fel lehet használni egy totál más szegmensben is.[ Szerkesztve ]
Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG
-
Davidoff91
aktív tag
válasz Valentino K. #53 üzenetére
Igazad van, sok mindent lehet tanulni egy ilyen munkából. Eszméletlenül fejleszti például a kommunikációs készésget (milyen meglepő). Szimpatikusnak tűnt a hely a cikk alapján, lehet, hogy el kéne mennem melózni a Telenor ügyfélszolgálatára, talán alkalmazottként elégedettebb lennék velük, mint előfizetőjükként...
Mint régen: Nokia 3410 > Siemens A60 > Nokia 6070 > Nokia 5300 > Nokia 5800 > Samsung Galaxy S II > Samsung Galaxy Note II > Xiaomi Mi 9T Pro
-
Valzor
aktív tag
Érdekes cikk, köszönjük.
A zenén pedig: I just lol'dLenovo ThinkPad E14 G5 | Samsung Galaxy Tab S7 FE 5G | Samsung Galaxy S10 | Garmin Vivoactive 4
-
Kobaljov
senior tag
(Aki esetleg további belső képekre volna kíváncsi: itt)
-
mrlujoak
veterán
válasz Valentino K. #53 üzenetére
Sajna a füles minden tartozéka a neveden volt, pedig maga a kábel két részből állt. Csak sajnos a hosszabb és rövidebb kábel is a neveden volt...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
HXY
addikt
válasz Valentino K. #47 üzenetére
Nem kifejezetten a mobilszolgáltatókra gondoltam, hanem az alapítványokra úgy általában.
-
lugosi
MODERÁTOR
Telenor ügyfélszolgálat? Jó lenne ha nem a headsetet hajtogatnák, hanem arra figyelnének amit mondok, és a hiperszuper "minőségbiztosítási szempontból rögzítjük a hívást" duma mellett nem kéne ugyanazt a szolgáltatást 3x kikapcsoltatni, hanem elég lenne 1x is...
-
Na ezt is megértem, hogy a munkahelyemmel kapcsolatban született egy jó kis cikk.
Köszi Mobilaréna -
Samus
addikt
Mindig úgy gondoltam, hogy egy ügyfélszolgálat nekem való hely lenne, de lehet nem túl sokáig maradnék...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
vonatos2010
csendes tag
Igazad is van, úgy is bánnak velünk mint egy alantas lényekkel..
- hogy ezt érdekes miért is nem írták a cikkben ??- mert külsősként csak a szép...
- Én ott dolgoztam, külsős-belsős viszony ? röhögnöm kell, külsősként semmit se kapsz meg.
- szabad hétvégék ? felejtsd el ha ott dolgozol ..
- d.u és hétvégi pótlék ? - elfelejtve miért is ? -" mert a telenorra nem vonatkozik a magyar munkajog"Kérdezzetek Engem, Én majd megírom mi az igazság egy ügyfélszolgálaton, és vagy még 50 kollégám akit eltávolítottak, és közte volt csoportvezető is..
-
Nunder
őstag
Telekomé is hasonló, ott is nagy a tér, csak nincs így elosztva, mondjuk nem a budapesti részlegről nyilatkozom. Nálunk sorokban ülünk, kis boxokban, de legalább szabad a járás, és kevéssé kaotikus. Ennek ellenére meg tudnám szokni ezt is, mondjuk a hibakezelőknek mindegy hol dolgoznak, teszik a dolgukat
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
Tim82
nagyúr
Azt azért tegyük hozzá, hogy ha időben szóltál, hogy gond van a fülessel - szakadozik stb. - akkor becserélték, anélkül, hogy bármit is levontak volna a béredből.
A mostani munkahelyemen (ez is ügyfélszolgálat) vezetéknélküli fülessel dolgozom (szintén Plantronics), sokkal kevesebb lehetősége van a meghibásodásra, mint egy vezetékesnek. A leggyakoribb gondok abból fakadnak, hogy ha nem teszem rendesen vissza a dokkolójába, akkor nem töltődik fel az akkuja normálisan, ez pedig a hangminőségre is ki tud hatni.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
mrlujoak
veterán
Jah, egyértelmű. Pl, ha letörött a kis pöcök, vagy eltömődött a mikrofoncső, akkor szól az ember, ez természetes.
Az elhagyását, vagy ha eltöröd, nem igazán tudtad "időben" bejelenteniEgyébként a cégnél töltött nagyobbik hányadban nekem már nem is kellett használnom a headsetet (a munkakörömnél fogva)
Egyszer-egyszer, amikor opira csörögtem rá, vagy egyeztettem vele mondjuk szabit, vagy beosztást, akkor maradt az állandóan bedugott kagyló...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Depression
veterán
Baráti körömben rengeteg a call centeres. Így tudom, hogy ami itt idilli módon le van írva kb. olyan, mint amikor a "hogyan készül" című sorozatban érdekesnek mutatják a leggányabb sormunkát is.
Azért azt is megkérdezném, hogy az a 12 hónap utáni átvétel mennyire törvényszerű, és mennyien dolgoznak már ott évek óta 1-3 hónapos szerződésekkel.Azt is megkéfdezném az ottani dolgozóktól, hogy ki mert már munkaidőben odaállni a csocsóasztalhoz.
Az ilyen látogatások előtt meg tartanak agymosást, szájbarágósan többször is elmondják, hogy miket kell mondani, teljesen függetlenül az igazságtól.
Az egyetlen bökkenő ebben az, hogy ez egy fórum, és itt egy cikk ténylegesen egy "témaindító írás", ahol azért hamar lehullik a lepel.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Marci79
aktív tag
Már csak az hiányzott a videóról vagy képekről, hogy a dolgozók kézenfogva, füligérő mosollyal futkorásznak és ugrándoznak egy virágos mezőn.
Ha valódi lenne az az állapot amit bemutattak, akkor nem a Mapei nyerte volna el többször is az év munkahelye címet (az alkalmazottak szavazatai alapján), hanem ez! -
Tim82
nagyúr
Egyébként én soha nem vittem haza a fülest, így némileg lecsökkent az esélye az elvesztésnek.
Jah, jah, HR-esként könnyű dolgod volt.
Depression: így van, de nem feltétlenül ez az a hely, ahol a call center-es munkahelyi szennyest ki kellene teregetni, írjunk a témáról másik cikket, majd ott...
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
gaborbp
tag
Azt azért remélem tudjátok, hogy egy ilyen helyen max 1-1.5 évnél többet senki nem bír ki (ez a nagy átlag) és nem véletlenül ezen az oldalon jelent meg ez a cikk mert sok fiatal olvassa ezt az oldalt és szeretné a Telenor ha innen jelentkeznének a CallCenter-be. Mivel a fiatalokat könnyebben be lehet etetni mindenféle hülyeséggel és könnyebben lehet irányítani Megnevelni befenyíteni őket egy ilyen munkahelyen.
Sok sikert a jelentkezőknek.
-
-
Tim82
nagyúr
Maradjunk annyiban, hogy a nagy T egyik leányvállalata (régen a T-Systems-é). Sem mrlujoak, sem én nem dolgozunk már ott szerencsére.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
nyunyu
félisten
-
nyunyu
félisten
Mindig úgy gondoltam, hogy egy ügyfélszolgálat nekem való hely lenne, de lehet nem túl sokáig maradnék...
Allitolag 3 honapig tart kikepezni egy ugyfelszolgalatost, es a tobbseguk felmond alig 3-6 honap eles bevetes utan...
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Mercutio_
félisten
A 20% már szép eredménynek számít, elvégre a nevük "Nonprofit" alapítvány, ami annyit jelent, hogy a tevékenységükből nincs hasznuk, de ez úgy is elérhető, hogy elköltik a pénzt teljesen így nullszaldósak.
A nagy segélyszervezetek (vöröskereszt, félhold, stb.) állítólag 10% körüli hatékonysággal teljesít, a többi pénz elmegy marketingre, szállítási és ahhoz kapcsolódó költségekre, alkalmazottakra, irodára és annak költségeire, kommunikációs költségekre, stb.Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Con Troll
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care