Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Őrült pletyka: Bárhova elhelyezhető ikonok az iOS 18-ban
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Kipróbálunk valami újat, az iPhone-os kolléga kinyitható Androidra vált
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjani
tag
1 TB percenként?? A legjobb tömörítéssel is hatalmas adatmennyiség generálódik pl. egy hétvégi bevásárlás során. Gondolom, ennek legalább a nagy részét tárolni is kellene bizonyos ideig.
MI lesz, ha több tízezer önvezető autó megy majd az utakon?
24 óra * 60 perc * 20.000 autó = kb. 27,5 exabájt generálódik napontaDo you see what happens, Larry? Do you see what happens, Larry?! - The Big Lebowski
-
Fecogame
veterán
Na igen, a cikkből nem derül ki egyértelműen:
1., Lokálisan lesz feldolgozva az adat (minden autóban lesz egy szupersámítógép?!)
vagy
2., Neten keresztül küldi el az 1TB-os percenként, ami jelenleg nem lehetséges, plusz a válaszidő is kétséges.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
senior tag
Az az 1 TB / perc szerintem nem autónként értendő, legalábbis az eredeti Reuters cikkben ez van:
"Kendall said Microsoft will be able to process the terabyte of data - 1 trillion bytes, or equivalent to around an hour of consumer video - that Wayve's cars generate every minute."Mondjuk megnézném hogy milyen videóból 1TB 1 órányi...
Путин, иди нахуй!
-
opr
veterán
1TB/perc az rengetegnek hangzik, de ha legalabb egy szintig lokalis a feldolgozas, annyira nem sok az.
1TB/perc az 16.6, legyen 17GB/sec. Ez rengetegnek tunik, egeszen addig, amig hozza nem tesszuk, hogy pl egy 3080Ti-nek 912.4 GB/s a memoriasavszelessege.Szoval, 1TB/perc, ha azt mindet halozaton el kell kuldeni, az rohadt sok. Az 133Gbit/sec, amit folyamatosan kene vezetek nelkul kuldeni. Mivel ez~ barmilyen mai technologiaval lehetetlen, azt meg nem latom magam elott, hogy csorlon huzzak a teherautok maguk mogott az optikat, ezert biztosak lehetunk benne, hogy ez vagy lokalis feldolgozas, aztan a felhobe mar csak az eredmenyt kell kuldeni, vagy pedig teljes flottara leszamolt szam.
Ha pedig lokalis feldolgozas, akkor memoriasavszel szempontbol sima ugy, raid-el meg meg pcie4-es ssd-vel is tarthato a dolog. A problemat inkabb az adat valos ideju felhasznalasaban latom, mindezt ugy, hogy nem fogyaszthat kilowattokat a cucc, huteni meg max a klimaval lehet, mint most az elektromos autokban az akkut.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
consono
nagyúr
válasz SindaNarmo #5 üzenetére
Hát a tényleges vezetéshez jobb is, ha nem online szuperszámítógép kell, mert akkor megette a fene az egészet...
"In God we trust. All others must bring data"
-
opr
veterán
Pedig milyen szep is lenne, ha tomegkarambol lenne, mert az emelkedett tudatuak felgyujtottak megint egy 5G tornyot, mert az lovi belejuk a bilgecchipet.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
BatchMan
senior tag
1T info helyett közel 1T zaj + x kbyte valódi info. Ha mindenre is fel akarják készíteni, akkor lehet tökéletes, de olcsóbb katapultüléseket szerelni az autóba, mint ez. Már most túl sok kötelező biztonsági elem van az autókban.
-
consono
nagyúr
Lelked rajta, én meg sokáig szeretnék élni De akkor neked légzsák sincs a kocsidban, biztonsági övet sem kötsz, stb.? Elég a Trabant törésbiztonsága? Mert a gondolatmeneted alapján ezek is feleslegesek...
Sajnos baleset más hibájából is érhet, még ha eddig meg is úsztad esetleg..."In God we trust. All others must bring data"
-
BatchMan
senior tag
Lovagolni szeretek - se nem átesni a ló túloldalára, se nem fel se ülni rá. Van légzsák, és az övet is kisagyból kötöm be. Viszont utálom az adaptív tempomatot, mert sokkal nagyobb követési távolságot tart, mint én tartanék, és sokszor befurakodnak elém, mire a kocsi kifékezi a túl rövid követési távot, ami miatt a mögöttem jövő is fékezni kényszerül. rövidebbre meg nem tudom állítani. A négy balesetemből egyben sem voltam hibás, pedig igyekszem defenzíven vezetni.