- Macrodroid
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
#19 De át kéne, ha nem akarnak elsüllyedni Nokiaként.
#20 Igazad van, még drága ( vagy lassabban tölthető/kevesebb a hatótáv ) ahhoz, hogy MINDENBEN 100%-ra kiváltsa a fosszilis üzemanyaggal hajtottakat. Elvileg a hangsúly a MÉG-en van, mert azért ez még csak egy 10 éves, de már egyre jobban erőre kapó mellékhajtása az autózásnak, amiből úgy tűnik, főág lesz. Viszont valóban környezetkímélőbb, és egyre inkább az lesz, ha végleg elhagyják majd a ritkaföldfémeket az akkuból / motorból, és szépen haladnak ebbe az irányba.
#22 Gyakorlatilag minden szavad igaz ebben a hozzászólásodban, egyelőre ez van.
#23 Lásd #22, egyelőre sajnos drágábban fogják adni, mert az új fejlesztések költségeit vissza kell hozni. De nincs már messze ( 5 év kb ), mire egy pl Opel Corsa E és egy Opel Corsa 1,5 turbo egy árban lesz, és akkor már nem lesz kérdés, hiszen addig az töltő infrastruktúra is nagyságrendekkel nagyobb lesz.
PS:
Nem győzök csodálkozni, hogy nincs kifejezett e-autó szarozó hozzászólás ( mint a legtöbb ilyen cikk alatt ), és nagyon nagyon örülök, hogy ész érveket írtok, logikusan látjátok, nagyon szuper.