- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Realme GT Neo2 - ők már nem zöldfülűek
- Milyen GPS-t vegyek?
- Yettel topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
Hirdetés
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
Nappal töltjük az autót pont azért, hogy minél kevesebb áramot vegyünk a hálózatról home office miatt meg tudjuk oldani...
#22 bocsi szófosásom van
#24 Ha holnaptól minden autó elektromos lenne (nyugi nem lesz 15 év múlva se biztos, hogy meglesz itthon az 50% között lesz) akkor is áfán keresne az állam... Nem 500 milliárdot name csak 50-100 milliárdot de mivel ez 15-30 év közötti átmenet nem hiszem, hogy nem lehet ezt ésszel pótolni... de ganyítom az útadó km alapú lesz és mindenki fogja fizetni (elektromos is és belső égésű is extraként) de ebbe bele lehetne rakn ia súly figyelembe vételét és akkor az elektromosak kicsit többet fizetnek