Hirdetés

2018. december 17., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ates


ates
(tag)

Kíváncsi leszek az ára ( főleg Mi8 - hoz képest), hogy hova lövik be.

(#2) s4tch válasza ates (#1) üzenetére


s4tch
(PH! kedvence)

[link]

A bemutató pedig holnap lesz, egy ideje már bejelentette a gyártó.

(#3) ates válasza s4tch (#2) üzenetére


ates
(tag)

:R

(#4) Shreky


Shreky
(kvázi-tag)

A meizunál már megszokott dolog hogy valamit nem fejeznek be. Mondjuk a több mint egy éves telefonomra csinálhatnának egy normálisan működő szoftvert, de jó eséllyel már nem foglalkoznak a szériával, mert nem tudják megoldani, mivel tuti szériahibás.

Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D

(#5) Duliee válasza Shreky (#4) üzenetére


Duliee
(Jómunkásember)

Minden topicba elsírod a bánatod.

Add már el azt a telefont.

Egy telefon alapján ítéled meg az egész gyártót.. Vicc :)

(#6) Bobo_07 válasza Duliee (#5) üzenetére


Bobo_07
(lelkes újonc)

No offense, de máskép hogy itélje meg a gyártót , ha nem használnálná a termékét? :D

(#7) Duliee válasza Bobo_07 (#6) üzenetére


Duliee
(Jómunkásember)

Ezt én értem, csak fél éve az egy darab telefonja okán típushibát, meg szériahibát kiabál, minden egyes Meizu topicban...

Unalmas.

(#8) beyruth82 válasza Shreky (#4) üzenetére


beyruth82
(őstag)

Teljesen igazad van.Ezért is maradnak örökké a kínai B-s gyártók között

(#9) prolad válasza Shreky (#4) üzenetére


prolad
(őstag)

Mi az a nagy szoftveres gond, ami miatt szériahibásnak gondolod? Meg melyik típus?
Szerinzem nagyon jó a saját szoftverük, de az igaz, hogy a magyar nyelvvel és a támogatással hadilábon állnak.

OP6

(#10) Duliee válasza beyruth82 (#8) üzenetére


Duliee
(Jómunkásember)

A B kategória nem itt kezdődik.

Volt már Meizu készüléked? :)

(#11) Shreky


Shreky
(kvázi-tag)

M5. Több mint egy év alatt nem tudták szoftveresen javítani a hibákat úgy hogy ezen idő alatt legalább 3 nem beta firmware kijött rá. Melegszik a telefon, főleg töltés alatt, de akkor annyira hogy laggol az egész, majdnem használhatatlan lesz. Az akksit valami rohadtul szívja, mert a régi telefonom amiben 2500mAh akksi volt, és csak vagy 10% volt lassabb ettől, de kétszer annyi ideig bírta mint ez 3000mAh akksival. Ja az új szoftverrel meg a hővédelem folyamatosan lelövi a kamera appot, hogy túlmelegedés van, úgyhogy véletlenszerű hogy tudsz vele készíteni akár egyetlen képet is. Körülblül mindenki panaszkodik ezekre a hibákra. A legszebb hogy a hivatalos fórumon benyögték hogy már nem kap új szoftvert hanem csak hibajavítás, ami azért jó mert láttam hogy körülbelül semmit nem javítottak másfél év alatt, és jobb gyártók nem dobják egy másfél éves telefon supportját, így ebből is látszik hogy a hibák nem szoftveresek, azért nem tudják javítani őket. Eladni nem fogom, mert nem akarok más emberrel kibaszni. Vagy oldják meg a problémákat szoftveresen, ha esetleg mégis lehetséges, vagy csináljanak visszahívást ha nem tudják megoldani, ilyen egyszerű. Legalább is normális gyártóknál így történne, de egy ilyen kínai dzsunka gyártó szarik bele, mert nem tudják megbüntetni, így egy megoldás marad, a márkanév, és a minőségének a szapulása, és hogy többet ilyen márkát nem veszek, és senkinek sem ajánlom, mert bárkit bármivel átbaszhatnak az ilyen üzleti magatartás mellett.

[ Szerkesztve ]

Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D

(#12) Duliee válasza Shreky (#11) üzenetére


Duliee
(Jómunkásember)

Na, akkor most remélhetőleg már végleg kiírtad magadból a gondod bajod.

A Meizu M5 még nem volt Google Licenses, emiatt az utólag telepített Play Áruház szívja az akkumulátort. Ezzel nem fogsz tudni mit kezdeni.

Mivel ezt követően már az új termékek Google License alapján rendben vannak, így ez a hiba nem érinti őket.

Remélhetőleg ez a rejtély megoldódott.

A gond szoftveres, a melegedés , ne lepődj meg nagyon ,de minden készülék melegszik a töltés alatt. az MTK-k régen hajlamosabbak voltak erre.

Szóval ezt a szériahiba dolgot engedd el.

A Meizu M5 egy alsó kategóriás készülék. A jobb gyártók teljesen leszarják azt is. Ha nem adod el, akkor ezt a hisztipicsát nem kell mindne Meizu topicban eljátszani, most leírtad, már 100x...

Jobb lesz amúgy így neked, hogy mindig beírod? Vagy ennyire ráérsz erre a szapulásra? :U

Egy alsókategóriás termék, nem fog olyan támogatást élvezni sose, mint egy drágább társa. Ez még egy jobb gyártónál is így van....

[ Szerkesztve ]

(#13) Shreky válasza Duliee (#12) üzenetére


Shreky
(kvázi-tag)

Amiért nem licenszelt, attól még megcsinálhatnák hogy ne szopja az akksit. De mondjuk ha másképp nem megy akkor licenszelhetnék is, és akkor nem szopna az a pár millió ember ilyen problémával.
Más gyártók is használnak ugyanilyen Mediatek processzort, és azokkal érdekes módon nincs ilyen szintű melegedés gond, biztos ők valamit elrontottak.
Terméktámogatásról meg azután beszélhetünk, ha kiadtak egy normálisan működő terméket, ami ugyebár nem történt meg. Tekintve hogy másfél év után is szar a telefon, még hibajavításról sem beszélhetünk.
Nem tudom te hogy vagy vele, de ha egy cég kiad egy kalap hulladék terméket, amibe utána beleszar, akkor nem fogok neki állva tapsolni, főleg ha véletlen kiad pont egy nem kalap szar terméket. Amelyik cég egy ilyen problémát nem tud kezelni, illetve megoldani, az komolytalan.
Amiért egy telefon alsó kategóriás, akkor már nem kell megcsinálni úgy hogy normálisan működjön?

Szerk.: Jut eszembe a deep sleep sem megy, olyan szinten hogy 75%-ról leesik éjszaka 25%-ra az akksi, olyan fasza a szoftver:

[ Szerkesztve ]

Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D

(#14) Duliee válasza Shreky (#13) üzenetére


Duliee
(Jómunkásember)

Senki nem kötelezett a megvásárlására.

Itt igazából az a gond, hogy hoztál egy rossz döntést, megvetted, most már bánod, de inkább a gyártót okolod a rossz döntésed miatt. 1,5 éves alsókategóriás termék ,tessék megérteni, hogy ezt semelyik gyártó sem támogatja.

Kellemetlen.... Kérlek ,írd be minden topicba... Nem olvastuk már elégszer.

[ Szerkesztve ]

(#15) beyruth82 válasza Duliee (#10) üzenetére


beyruth82
(őstag)

Nem volt de a jelenlegiek fényében nem is kéne

(#16) Duliee válasza beyruth82 (#15) üzenetére


Duliee
(Jómunkásember)

Akkor bizony erről nagyon nehéz érdemben nyilatkoznod... :)

Én se beszélek a csillagászatról , ha közöm sincs hozzá

(#17) Shreky válasza Duliee (#14) üzenetére


Shreky
(kvázi-tag)

Senki nem kötelezte a Meizut hogy szar telefonokat gyártson, normális hibajavítások nélkül.

A gyártó a vásárlás pillanatában ígért nekem egy normálisan működő mobiltelefont, ami a vásárlás pillanata óta nem működik megfelelően, ígérgeti a hibajavításokat, amik szintén nem történtek meg, és ugyebár én vagyok a hibás, és én döntöttem szarul. Értem én.

Amúgy bele is fogom írni minden topicba, nehogy egy másik telefonjával átverje ez a semmirevaló kókány cég a gyanútlan embereket. na meg érdekes módon a prohardver lapcsalád cikkében is megkapta az ajánlott minősítést, csak azt nem tudom hogyan kaphatta meg egy ilyen foshulladék telefon, de legalább így már tudom hogy mennyit érnek ezek a prohardveres tesztek.

Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D

(#18) Duliee válasza Shreky (#17) üzenetére


Duliee
(Jómunkásember)

Nincs több kérdésem... :W Nem csak a telefonnal van gond én úgy látom.

[ Szerkesztve ]

(#19) Shreky válasza Duliee (#18) üzenetére


Shreky
(kvázi-tag)

A telefonnal, a szoftverével, és a gondolkodásoddal.
Az a hibás aki látatlanban megveszi a prohardver által is ajánlott telefont, ami másfél év után sem úgy működik mint ahogy egy telefontól azt elvárnánk?
Ha van egy nem működő terméked, ami gyári hibás, azzal nem a gyártót kell baszogatni, hogy javítsa meg, hanem el kell adni másnak hogy ő szopjon vele?

Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.