Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
Az Intel szakadatlan védelmezőinek annyiban azért igazuk van, hogy a piaci részesedést a prebuilt rendszerek befolyásolják igazán, nem a DIY. Mivel a Dell, HP, Lenovo és társaik még főleg az "üveghangon pörgetett 1000-es suzukit" szerelik a gépeikbe az AMD (TSMC miatti) kapacitáshiánya miatt, így az Intel végül is jól elvan a jelenlegi helyzettel. Akinek "kocsi" kell, és csak "1000-es suzuki" választható, az kényszerűen azt választja.
Amíg az AMD nem lesz képes a jelenlegi termelést megsokszorozni, addig az Intel marad a piaci részesedésben elöl az ősöreg 14 nm-es gyártósorain keresztül, míg az 5 év után végre valamennyire összedrótozott 10 nm-es gyártósorain készült termékek "üveghangon pörgetett 1000-es suzukiként", de nagyjából tudja tartani a lépést az AMD aktuális termékével. A jelenlegi helyzetben csak a HPC szektorban tud komoly eredményeket elérni az AMD. Talán az Apple 7 nm-es TSMC kapacitásainak átvételével, meg a konzolrendelések "kifutásával" 2022-ben már javul majd a helyzet. Mennyiséget kellene inkább most emelni a teljesítmény helyett. Teljesítményt a fogyasztás emelésével is tudna az AMD fejleszteni, és van honnan fogyasztást emelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- E-roller topik
- További aktív témák...