Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gliskard

    senior tag

    Marketing 5/5

    DE, ami számomra kérdés: miben más a user szempontjából mint bármelyik másik Android telefon gyártó?
    • saját Launcher és UI vagy pont a másik véglet és a prue google? – van mindegyik...
    • egyedi készülék ház? – user-ek nagy része tokban tartja a telefonját...
    • hosszú használhatóság, időtállóság? – 2-3 főverzió + biztonsági frissítést mások is adnak...

    Az utolsó érdekes lehet – ha már Carl Pei az iPhone-hoz hasonlította – de ez erősen szembe megy a profittal. Android gyártóknál a telefon eladási árából kellene fedezni a support erőforrásokat is. Ehhez olyan készülék(ek) kellenek amiknél egy új főverzió vagy csak egy biztonsági frissítés minimális fejlesztői és tesztelői erőforrással korrekt minőségben megoldható – erre én nem nagyon tudok példát.

    Apple esetében az eladott HW mellet a szolgáltatások is termelnek bevételt, ezért is megérni nekik a készülékek hosszú támogatása. Android platformon még a Samsung-nak sem sikerült ezt elérni...


    [szerk] persze az is lehet, hogy szimplán a hype-re építették az egész üzleti tervet és közepesnél kicsit jobb, de árban vesenyképes telefonokra.
    Alacsony költségek mellett, relatív kis darabszámmal is tudnak profitot realizálni a célcsoport pedig az a réteg akik már kiábrándultak a oneplus és más hasonló brand-ekből, de még nem váltanak iphone-ra. Ez akár életképes is lehet, de user szempontból nem egy nagy durranás...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák