Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz GreenGoblin #15 üzenetére

    Az Apple a valaha volt leghatékonyabb cég a felhasználóbázisának agymosásában, ezt kár elvitatni.
    Gyakorlatilag a joey-típusú usereik ujjonganak, amikor egy feature kikerül, és előbb vinnék genius barba "javítani" az eszközüket, mint egy évtizedes gyakorlattal rendelkező elektro szervizbe ahol tényleg _megjavítanák, a munkájukra garanciát vállalnának_ és nem csak cserélnék, vagy elküldenék újat venni, vagy hozzá se nyúlnának.
    Az ilyenek szemében MINDEN egyes szerviz, ami nem gyártói, dzsunka jóskapista gányolda. Csak fekete, csak fehér. Vagy csak ez, vagy csak az.

    Oroszlánrésze van a cégnek a javíthatatlanság, és BÁRMELY alkatrész tönkeremetele esetén gazdasági totálkárossá váló ipari hulladék világszintű termelésében is (második a Samsung ami jórészt Appe copycat).

    Szerencsére amúgy mindenütt ahol olvasok fórumokat, egyre jobban terjed a right to repair szele (jó érzés volt itt is olvasni valakitől), olyannyira, hogy konkrétan azt is el tudom képzelni, hogy 5 éven belül az Apple el kell engedje az anti-consumer mentalitást, és szektásítás helyett normális gyártóvá kell váljon, ami szervizdokumentácókat készít és tesz elérhetővé, mert akkora visszhangja kezd lenni (Wozniak is savazta őket emiatt többek között pont Rossmann csatornáján) a jelenlegi ügyködéseinek, ami már nem szakmabelieket is felháborít, előbb-utóbb nyomot hagyva az államokét megszégyenítő bevételeikben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák