- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
ph A némileg könnyebbé varázsolt termék a Viper V3 HyperSpeed formáját örökölte, ergo hosszabb, keskenyebb és picit magasabb, mint a V2 Pro.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Televan74
nagyúr
Várjuk a végeredményt! Ha jó lesz,akkor nem mindegy hogy ki fejezi be?
Ha gonosz akarnék lenni,azt mondanám közbeszólt az EA,jaj a játéknak.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
exec79
tag
kitudja, az ilyen meg jol is elsulhet.
-
-
PrometheusX
aktív tag
Egy gameplay tényleg jól jönne, kíváncsi vagyok én is hogy mi lesz a játékból.
Viszont ahogy Televan írta (#1), ha az EA-en múlik, akkor a szokásos felállásra számíthatunk: önmagában kevés tartalommal bíró alapjáték, és DLC-k tömkelege...
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz PrometheusX #5 üzenetére
Az a fura, hogy az EA meglépte azt, hogy a Need for Speedhez meg ingyen DLC-ket ad...
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz PrometheusX #7 üzenetére
Igen. Két frissítés jött elvileg eddig konzolokra. Ezek, meg amik ezek után jönnek, azok alapból benne lesznek PC-s kiadásban.
Live-Die-Respawn
-
Televan74
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #9 üzenetére
Semminek nem tudtok örülni.Így legalább azt hiszi magáról hogy mennyire jóságos a játékosokkal.
De könnyen trend lehet belőle. Kiadok egy félig kiadott játékot,ha jó a fogadtatás akkor kaptok hozzá "ingyen" dlc -ket.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
leviske
veterán
Meghalt létére azért kiadott még a halála után egy Mass Effect 2-t és egy Dragon Age Inquisition-t csak úgy az év játékának.
Gondolom a Frostbite Team létrehozása végett egyre inkább a filmes és sztori munka marad a stúdiókra, mintsem a konkrét fejlesztés. Itt meg azért csak egy olyan stúdió vezető fejlesztőjéről beszélünk, ami részben (módosított UE) vagy teljesen (Aurora, Eclipse) saját motorokat használt. Ráadásul az alatta dolgozó banda létszáma is felteszem folyamatosan csökken.
Az a tény, hogy Karphysyn-t is vissza tudták csábítani, szerintem egyáltalán nem egy lélek-halott stúdióra vall.
Az egyetlen nagy távozó az elmúlt években Zeschuk volt talán, de az Ő távozását a TOR gyakorlati buktája után maximálisan meglehet érteni.
-
Meghalt létére azért kiadott még a halála után egy Mass Effect 2-t és egy Dragon Age Inquisition-t csak úgy az év játékának.
Volt csúsztatás abban amit mondtam: nyilván nem úgy halt meg, hogy eggyik nap még a világ legjobb RPG gyára volt, másnapra meg abberált idióták hányják a világra elferdült világképüket, hanem ez egy folyamat volt, viszonylag lassú de mindenképpen érezhető átmenetekkel.
Egyébként a DA: O és a ME2 fejlesztési ideje elég rendesen átlapolódott, mire befejezték az Originst, a ME2-nek is már legalább alpha állapotban kellett lennie.
A DA: I meg max a bértolnokoknál volt az év játéka, a játékosértékelések általában max közepesre adták.:
http://www.metacritic.com/game/pc/dragon-age-inquisitionNekem, aki végigjátszottam a F1-2-PST-BG2-BG2:ToB-NWN2-DAO-DA2-ME1/2/3 játékokat és kb örök kedvenceim is (najó a DA2-nél ez túlzás, de az is megütötte az átlagjáték mércét, csak a többi Bioware játlktól maradt le) nekem nagyon-de-nagyon nem jött be ez a legutolsó fércmunkájuk. Szóval én igenis látom a lejtmenetet.
J.
-
leviske
veterán
Kérdés a viszonyítási alap. A DA2-höz képest a DAI szerintem előrelépés volt, a DAO misztikusságát még mindig nem sikerült megütni, de a Tresspassernél már ennek a lehetősége is felmerül. A hatalmas gond az az, hogy anno a DA2 kiadásakor lekövetve a trendeket a Skyrim hype nagyon befolyásolhatta a fejlesztéseket, ami láthatóan egy tőlük természetidegen irányba vitte el a játékot. Erre a sok MMO mellékküldetés.
Ha a Witcher 3-hoz viszonyítjuk, akkor már lehet lazán mondani, hogy fércmunka, de ahhoz képest a DAO is az, mégha a grafikát nem is nézzük. És azt a szintet nem is hiszem, hogy valaha elérnék, mert ennyi tartalmat maga a BW se rakott még fénykorában se játékba, az EA meg pláne ilyesmit nem támogatna. (Bár ne legyen igazam és múlja felül tartalom mennyiségben a MEA a W3-at!)
-
GypsFulvus2
őstag
Hé, és a Jade Empire kimaradt?? Ha igen, sztem pótold be; a legszebb, legmeghatóbb történetű Bioware játék, gyönyörű zenékel, egyedi háttérvilággal. Valószínűleg a harcrendszere miatt nem lett túl sikeres, ami jócskán eltért a megszokottól és inkább akció-RPG jellegű, de megszokható.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
válasz GypsFulvus2 #16 üzenetére
Köszi a tippet, kimaradt
-
Kérdés a viszonyítási alap. A DA2-höz képest a DAI szerintem előrelépés volt, a DAO misztikusságát még mindig nem sikerült megütni
A játékok nem egy egydimenziós tér (egyenes) mentén mozognak, hogy itt előre meg hátralépésekről lehessen beszélni, illetve, hogy az Inqusitiont be lehessen tenni pont két másik játék közé. Ez három teljesen különböző játék volt...
Ha pedig viszonyítási alap, akkor számomra a viszonyítási alap az, hogy mennyire élveztem a játékot:
-DA: O
Miután a BG2-nél mérföldekkel gagyibb harcrendszer megszoktam: Amikor játszottam, kb megszünt a világ létezni, teljesen magába szippantott, azonosúltam a karakterrel és
egy olyan sztori részese lettem, amin még heteket gondolkodtam, illetve minden játék session után kb úgy mentem aludni, hogy még a játékról álmodtam, és ezt 30 éves fejjel.-DA2
Miután a DA: O nál mérföldekkel gagyibb harcrendszert megszoktam és elfogadtam, hogy a jéték a DA univerzum egy spinoffja és fölösleges a DA: O-hoz hasonlítgatnom, eléggé élveztem a játékot, a jól kidolgozott karakterek, sztori és erős mellékszálak, intrikák elvitték a játékot a hátukon.
A végén persze húztam a számat, hogy mintegy tökrugásként a LBGTQ fejlesztőktől, Aveline-vel nem tudtam összejönni. Mindent egybevéve nagy kár lett volna kihagyni a játékot.-DA: I
Itt harcrandszer szintén ultragagyi, de a játék legalább irányíthatatlan is, legalábbis ha taktikai szinten szeretné a játékos vezényelni a csatát.A játék egy nagyszabású RPG-nek akar tünni, de már 4-5 óra után átláttam a szitán: a főszálat szinte pipettával adagolják: ahhoz, hogy a főszálat további fél-fél órával tovább tudjam mozdítani, 2-3 órákat kell
inkvizíció pontokat grindelni, aholis totál ugyanazt az ultragagyi játékmechanikát kell 1001-edszerre megvernem (fetch questek és riftek bezárása). Nekem ennél többet ér az időm. Miután nem találtam értelmes módszert arra, hogy az idióta open world grindet kihagyjam abbahagytam a játékot. Borzasztó mérges és fusztrált voltam a végére. Ráment
-egy napom a DA Keepre,
-kisebb-nagyobb megszakításokkal játszottam kb 10 órát,
-illetve kb egy napom ment rá a sikertelen kísérletekre, hogy meghackeljem az inkvizíció pontokatMind kidobott idő volt. A DA2 minden hibája ellenére legalább adott valamit. Ez a szemét csak az időmet rabolta...
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
A 3 Dragon Age játékot én a főszál sztorija tekintetében hasonlítottam össze, mert NEKEM az szokott lenni a lényeg. Abból a nézőpontból pedig az Inquisition szerintem oda-vissza püföli a második részt, akár az Origins folytatásaként, akár spin-offként kezeli az ember a 2-t.
Magán a játékmeneten szimplán annyi látszik, hogy míg a Skyrim "nyílt világa" felé elmozdulást a CDProjekt zseniálisan megtudta oldani, addig a BioWare azt csak beleerőltette a játékba. Az eddigiek alapján úgy tűnik, hogy az Andromeda-ba nagyobb az esélye, hogy finoman tudják majd implementálni a "nyílt világ" koncepciót, ráadásul még ott is lebeghet az orruk előtt mérceként a W3.