Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kelzsoca

    félisten

    válasz orangez #56 üzenetére

    Az idei év májustól kezdve a Xiaomi saját kézbe vette a szervizszolgáltatást, és ez mellé 2 év gyártói jótállást is biztosít. (hivatalos csatornán keresztül vásárolt készülékek esetén)

    A hivatalos resellerek (pl: wayteq) csak közvetítő szerepet játszanak a készülékek szervizelésében, a termékekhez nem nyúlhatnak.

    Májustól a készülékek a lengyelországi Xiaomi szervizbe kerültek ki, és ott javították őket.
    Októberben ismét változás történt, a hazai szolgáltatók kérésének eleget téve, a szerviz tevékenység visszakerült Magyarországra.
    A Xiaomi a Telemax-al áll szerződésben, a készülékek ott kerülnek javításra.

    (#55) Aprósólyom

    Tehát ha jól értem, az a problémád, hogy az értesítések megjelenítése során nem jól kezeli az ékezeteket (karakter kódolási probléma) a készülék szoftvere.
    Amennyiben szeretnéd jelezzük a márkaképviselet felé.

    [ Szerkesztve ]

    https://vertigostore.eu

Új hozzászólás Aktív témák