- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
-
bandigyerek
senior tag
Ez valami EU-s pénzeltüntető akció?
Merthogy másfél milláért rövid lesz a lista akik megveszik, az tuti. 600e-ből vesznek egy 50ccm piaggio-t, a maradék egy millióból meg mocsok sokat lehet motorozni, és nem kell "mobilappal" pitizni áramért. Ja, hogy környezetvédelem, meg tömegek átültetése? Akkor javaslok egy max. félmilliós árat, meg egy olyan kecskét, amire egy teszkós-szatyrot fel lehet akasztani. Ha tömegeket akarsz, akkor ne a prémiumra hajts rögtön.
Ez az ötlet jó. Csak az ácsceruzát le kellene tenni, nem azzal írni a számlát, mert akkor el se kezdjék.
A magyart nem fogják átültetni robogóra. Ha akarna, azzal járna. Aki szeretne, meg már azzal jár.
Ez valami EU-s pénzeltüntető akció?
-
z00mhead
tag
Csak nekem fura, hogy az 5000-6000 eurós dizájnrobogón egy bukósisaknyi tároló sincsen? Mármint zárt tároló. Aki robogózott már 20 percnél többet, az tudja, hogy egy zárt tároló a motoron kincs. Enélkül alig több ez, mint egy elektromos bicikli, azért meg kissé sok az a kábé kétmillió forint.
Vicces idézet - birtkokolt kütyük (kívánságlista) - életigazságok (lehetőleg Coelho) - random link
-
Pete55555
addikt
Halott ügy...
Ja, amúgy meg:
Ezeket odaadtuk néhány helyi tesztelőnek egy pár hétre, és aztán kikértük a véleményüket, illetve összegeztük a tapasztalatokat.....A visszajelzések nagyon-nagyon pozitívak voltak, nem túlzás azt állítani, hogy a tesztelőink jelenséggé váltak a városban. Előfordult, hogy egy nagy luxusautó állt meg mellettem, kiszállt belőle egy férfi, és mondta, hogy most azonnal szeretne csatlakozni a csapathoz, neki már tele van a hócipője az autózással, a dugóval a várakozással. Szereztünk neki is egy masinát, és már jelezte, hogy vásárolni is fog egy ilyen elektromos járművet. Azaz bebizonyosodott, hogy át lehet ültetni az embereket a kéttonnás pöfögő vasakból a kicsi, könnyű, gyakorlatilag zajtalan járművekre."Aha, igen. Át lehet ültetni. Ha ingyen adod. Vagy 2 misiért annak, aki amúgy is tele van.
Szóval ki fogja ezt megvenni? Aki tele van. És mikor fogja használni? Nyáron, évente max 5x, mert azért a Q7-es audi csak kényelmesebb, meg klímás, meg...
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
BlackPriest
őstag
nem az a baj, hogy mennyivel tud mennyi, hanem, hogy mennyivel mehet. ami lassabb, mint ami az autósok alsó határa normál esetben. ezért instant célpont leszel. baromság a mai technikai színvonal mellett limitálni, vagy különbséget kell tenni felszereltség szerint. kb amin tárcsafék van elöl, az mehessen emberi tempóban.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
nagyúr
Hát igen, a Vespa már itt van, és ezen az áron ad el. Lássuk csak hogy mennyivel több.
Hopsz! Van zárt tartó rajta.
Hopsz! Van szél védelem.
Hopsz! Nagyobb hatótáv, nagyobb sebesség.
Ezen kívül azért nem kérdezzük meg, hogy ez még mi a ??Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
Magnat
veterán
Nagyon kíváncsi lennék az interjúalany válaszaira az itt felmerült kérdésekre ... (nulla praktikum, presztízs termék vs elterjedés, áramértékesítés itthoni szabályozása, nagynevű konkurenciák termékei sokkal jobb áron jobb fícsörökkel ) vajon ezeket eddig senki sem tette fel neki?
̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
-
félisten
válasz Polarstar #58 üzenetére
És akkor még a Vespában is benne van a Vesppa-felár, amit tömegek szívesen megfizetnek, mert valahogy jó odamenni egy ilyen kis ékszerdobozhoz és felülni rá. Van valami bája, varázsa, amit nem sokan tudnak nyújtani.
Ez a cikkbeli valami viszont szerintem kevesekben fog ilyen érzelmeket beindítani. Persze, látjuk, hogy van akinek tetszik, de hogy lelkesedjen érte valaki...Meg aztán, amit már számtalanszor elmondtunk: egy robogó a praktikusságról szól, ez a koncepció pedig elvben fokozottan. Praktikusság csomagtartó, sisaktartó, tárolórekeszek nélkül? Vespa-áron????
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
#46930944
törölt tag
Ez egy jó kis halott dolog. Unatkozik vagy nyertek valami zsíros pályázatot esetleg? Jaa tudom... Mindkettő!
Egy ízléstelen, ronda, presztízsterméknek hazudott valami, tömegeknek háromszoros áron, igen ügyes. Ja, nem. Neki is inkább el kéne menni valami gyárba a sor mellé, ott legalább nem kell gondolkodni, mert annak látjuk mi a vége. -
bazsi83vp
senior tag
Nekem úgy tűnik, hogy az ülés alján jó eséllyel egy zsanér van és oda lehet apróságokat (sisakot tuti nem) betenni.
Egyébként ha az ülés alá tesznek egy nagy zárható tárolórekeszt és lehet majd oldaltáskát tenni rá, akkor az árat nem nézve életképes is lehet.A szépség meg relatív.... nekem sem ez a kedvenc dizájnom, de ettől még szerintem nem is vészesen Linda, vagyis izé.... randa.
-
VaDy
tag
2 milla... es en meg sokallottam a 150ezret az elektromos rollerre!
-
btprg
senior tag
Tetszik az ötlet, főleg hogy a robogókat még nem fertőzte meg szinte kötelezően az önvezetés mételye. Ennyi pénzért nem én vagyok a célközönség, de az biztos hogy egy üde színfolt lesz a közlekedésben a kis Linda Ha páran felhagynak emiatt az autózással, az meg még jobb.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
btprg
senior tag
Nem akarok letörni a lelkesedésedet, de szerintem nem lenne értelme (főleg a Csepelnek). Olyan lenne mint a Lada meg a Dacia: egy n+1. ugyanolyan autó mint a többi, csak más lenne az emblémája. Akinek hiányzik, az vegyen veterán Csepelt vagy Pancsit, többet ér vele.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
Zé.
tag
Az ár a kulcskérdés! Eddig is lehet, és használják az E. robogót, töredék áron...
Ez a dizájn, használhatóság így bukás! Ennyi pénzért használt autót vesznek.
Már van kialakított ötlet, módszer BP.-n az akku cserére. Én már két éve terepes
elektromos rollerrel közlekedem Egerben. Igaz, kicsit lassabban, de a városban
nyáron ez elég. Más, sokkal kényelmesebb a használata, mint a benzines robo-
gónak, nagy kosártartóval, elől hátul rugózással.
A városi közlekedés forradalmát pedig egy háromkerekű, kétszemélyes, dizájnos,
keskeny, télen is használható, zárt, és megfizethető városi ,,City car'' jelenti!!
Az árból következik, hogy ez akkor fog elterjedni, amikor a kínaiak elárasszák
vele a piacot...A kerékpár utakat kellene már most egy kicsivel szélesebbre
építeni, s itt mehetnének 1-2 fővel. Sajnos, egy fecske nem csinál nyarat, a
magyarok nem tudnak már maguktól ennyit se megvalósítani... A töltés
ebben a kategóriában a következő, fontos kérdés. Remélhetőleg kifejlesztenek olcsóbb akkumlátor tipust a Lítiumostól. Itt lehet nagyobb térfogat, STB, illetve
hibrid, szuperkondenzátoros, villámgyorsan tölthetőeket. Hangsúlyozom, hogy
ez csak városi, rövid hatótávú, kicsi, és legfőképp olcsó, egymillió körüli jármű.
A csúcsforgalomban jellemzően 1-2 személy utazik, ill. egy felnőtt két gyermek
Egymás mögött lenne az ülés, motorkerékpár szerűen. A Toyota már régebben
bemutatott egy személyes tanulmány City car-t, igaz elég igényesen, és drágán!
Sőt, rengeteg ilyen kicsi, háromkerekű, rendkívül jó koncepció elképzelés van.
Egy gondolatot még a legfontosabbról, energiatárolásról:
Oláh György professzor úr kutatása volt a direkt metanolos üzemanyag cella.
A hátrányai itt elviselhetőek, viszont előnyösen lehetne itt alkalmazni!
Olajunk nincs, közlekedési dugó sok is, villamos mérnökhallgatók is,
EU-s pénz szintén sok. Akkor vajon mi az akadálya? Piacképes is lenne, nem
kell feltalálni semmit, csak a cellát kellene tömeggyártásba fejleszteni...
Ehhez nem kell Nobel díj... Politikai érdektelenség?... -
veterán
Drága! Maximum 1500euro.-t ér.
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Pete55555
addikt
válasz RedSwallow #67 üzenetére
Te sem robogóztál még nagyvárosban
Csak tudnám, akkor minek po***** bele.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Chaser
titán
húha, először megörültem, végre értelmes magyar fejlesztés, de ez max viccnek jó ( : mégis a kedves értelmi szerzők mi alapján lyukadtak ki oda, h 5-6k eur-ért majd veszik a "lindát" a népek? annyit segítenék, ez itt magyarország, nem német, az picit odébb van
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Tikakukac
titán
válasz RedSwallow #67 üzenetére
Pontosan ezért, remekül írod. Konkrétan megölnek az úton
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
btprg
senior tag
válasz Tikakukac #72 üzenetére
Ha az emberek nagy részét nem érdekelné, hogy egyesek 60-70-nel akarnak menni 50 helyett, akkor máris megtörne a notórius gyorshajtók által mindig emlegetett "forgalom ritmusa" Kéne valami pszichológiai alkalmassági teszt a jogosítvány mellé. Aki habzó szájjal őrjöng ha valaki előtte 45-tel megy 50 helyett, azt át kell irányítani buszra meg villamosra.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
8th
addikt
válasz bandigyerek #53 üzenetére
A magyart nem fogják átültetni robogóra. Ha akarna, azzal járna. Aki szeretne, meg már azzal jár.
Én nem így látom. Ha a B kategóriás jogsiddal vezethetnél A1 kategóriába eső kétkerekűt akkor tavasztól őszig rengeteg ember járna robogóval. Egyes helyeken ez alap ezzel szemben nálunk ez plusz idő, plusz pénz, és egy csomó nyűg. Rengeteg nyűg. Ezért x@rnak bele sokan és járnak inkább kocsival a fővárosban, ezért vannak délutánonként gigadugók a Hungárián stb... Mert egy az ötvenes pöcsköszörűn én sem játszanék artistát napi szinten a csúcsforgalomban az életemmel játszva. Ellenben egy 125-ös nagykerekű robogó ami a mázsa+ súlyom alatt is gond nélkül tartani tudja a 70-et van féke futóműve meg egy merev váza az teljesen más világ. Azzal eljárkálnék magam is szívesen.
(#71) Chaser: Low budget linda
[ Szerkesztve ]
-
Csóringer
újonc
Ha ez a cucc esetleg befut, nem úgy értem, hogy a világon mindenki ezt használja, de egy szemmel látható, növekvő cég lesz belőle és az utcákon látjuk az - egyébként az összes többi usb-vel vagy 220-as dugóval tölthető járművek és kütyük töltésére alkalmas - hülye, engedélyezhetetlen töltőállomásokat és/vagy a randa, lassú, vezsélyes robogókat, akkor mindazok a szakértők, akik itt most megmondták a technológiai, dizájn és üzleti tutit, ugye veszik majd a fáradságot és elmorzsolnak egy sorryt.
Tényleg nem értem. Ennyire jó érzés fikkantani? Ti vagytok azok, akik, ha Henry Ford megkérdezte volna, hogy mit szeretnének, azt mondtátok volna, hogy gyorsabb lovakat. Vagy olasz lovakat. Vagy social kölcsön lovakat. Vagy hatlábú lovakat. Vagy kenguruzsebes lovakat. Vagy olyan génmódosított lovakat, amiknek már születéskor van nyergük, mert az manapság már alap. Vagy visszapillantó tükörréteggel szerelt fülű lovakat. Vagy bármit, csak nem ezt.
Lehet kipakolni, hogy kinek milyen remek üzlete van, amit felépített, vagy legább egy prototípusa. És megkérni ezt a remek közösséget, hogy segítsen inspirálódni, ötleteket, bíztatást meríteni. Hatalmas erőt tudnátok adni egymásnak, de tényleg. Leszólásból nagyon klasszul lehet építkezni, az ember alig várja, hogy kielégítse az igényeteket, vagy megépítse az ötleteiteket, esetleg azon az áron árulja a cuccot, amint ti megvennétek. Őrület. És utána, ha ez kevés volna, akkor bezzegkülföldönözni, meg a magyarokilyenekezni. Érdekes, mindig a másik magyarok a széthúzók, hátbadöfők, de nem ti.
Vagy valójában arra vágytok, hogy ott lehessetek az üzem bezárására rendezett kárörvendő partin és beírhassátok az életrajzotokba, hogy "én voltam, aki legelőször előre megmondta és erre van bizonyítékom is egy kommentben"? Van olyan meló, ahol ezt nézik? Vagy ezzel a krimóban lehet villantani? Tényleg, kéne már egy rendes offline klub, ahol sör mellett, testközelben, közösen is lehet tolni a szakértést. Ja, bocs, van már egy, a Derrick és Harry, csak sajnos az szoftveres. Hát akkor csináljatok egy Starsky és Hutch-ot, tök klafa volna dizájnereket közösen karóba húzni és a prototípusaikat szétflexelni. Aztán a legügyesebbek vezethetnének egy 50 éves Aston Martint, speckó, erre az alkalomra ólmozott bioetanollal meghajtva, fotózkodnánk, írnánk az IKEÁ-nak egy kiáltványt, hogy bojkottáljuk, ha nem árul Biedermeier vegán húsgolyót, végülis 2018 van, vagy mi a fene. Ja, azt meg ugye mind vágjátok, hogy a repülőgépet nem is a Wright fivérek találták fel, Elon Musk meg egy szélhámos, aki EU-s, ja nem, hanem USÁ-s, ja nem, hanem tőzsdei pénzeket nyúl le. Nahátakkormegmitakarunkegyáltalán. Menjünk vissza a fára, ott is jó volt. -
DigitXT
félisten
A forgalom ritmusát keresd már ki a KRESZ könyvben, légyszi...
Konkrétan le van írva, hogy indokolatlanul lassan haladni nem szabad.Csóringer: ezért kár volt regisztrálni. Gondolom érintett vagy...
Szerk: viszont legalább beszédes néven regisztráltál. Miszerint aki azt
mondja, hogy ez a termék így NEM befutó, az csóringer. Igazad is van.[ Szerkesztve ]
-
Csóringer
újonc
Te jó ég, de értitek a csíziót. OK, bocs, csak egy kísérlet volt, igazatok van, apukám cége, nyertetek, tényleg, jobban tudjátok, csak le akartam nyúlni a pénzt, de meztelen a király, megyek Vespát venni, amint akció lesz. Elnézést, ez a jó irány, mostantól igyekszem előre jutni a ranglistán, van valahol egy jó kis howto, amit átolvashatnék? Már azt hittem, meghackelhetem ezt a profi rendszert, tényleg, mea culpa, soha többé nem próbálkozom, remélem, azért bevesztek a buliba, annyira szeretném tudni, hogyan kell ebből hasznot húzni, köszi előre a segítséget.
-
dabadab
titán
válasz Csóringer #77 üzenetére
Akarsz is valamit mondani vagy csak megosztanád velünk a világfájdalmadat?
Mert ha valami rosszul jött le a cikkből, kimaradt, nem értettük, akárni, akkor elmagyarázhatod és mindannyian okosabbak leszünk - de az, hogy itt sértődöttett játszasz, elég kontraproduktív.
DRM is theft
-
klaczi
aktív tag
válasz Csóringer #75 üzenetére
A ló hasonlatod eleve rossz. Ezek is "motorbiciklik", jó legyen robogó......
Létező eszközökről van tehát szó, ezeket akárhol már baromi jól (vagy kevésbé jól) kifejlesztették. Csak az erőforrás változik. Azzal meg vacakoljanak, ha kedvük tartja.
Nekem pl. tetszene, ha a mocim nem lenne büdös, hangos és nem rázkódna minden fordulattatományban össze vissza.
Tehát lelkesedem az elektromos hajtásért. Csak ne balfékek csinálják, mert több kárt okozhatnak hasznot.
Lásd Pannonia.[ Szerkesztve ]
-
Csóringer
újonc
Na jó. Te legalább érdeklődő vagy. Köszönöm. Ettől kicsit le is nyugodtam. De sajnos igaza van az előző kettőnek, ezért kár volt regisztrálnom. Nagyon sok mindent szeretnék mondani. De főleg azt, hogy legyetek támogatóbbak, pozitívabbak. Ne legyetek mocsár, ami lehúz. Nem is tudom, hogy lehet így élni. Ha nem tudok jót mondani, én inkább nem mondok semmit. Ha nagyon bosszant, akkor szóvá teszem. De ez a savfürdő, ez nagyon kemény. Tényleg az az érzésem, hogy itt voltaképpen senki nem tudna helyt állni, még Nikola Tesla vagy Thomas Edison sem. Én, ezzel a hozzáállással biztos elvérzem, szóval ezért is tényleg kár volt regisztrálnom és cinikus posztokat írnom, mert csak kifordultam magamból. Bocs, hogy zavartam. Nem jövök többet, minden jót nektek. Komolyan.
-
félisten
válasz Csóringer #81 üzenetére
Senki nem savazta az elektromos robogó koncepcióját.
Ha vennéd a fáradságot és figyelmesen olvasnád az Általad kritizált hozzászólásokat, értenéd, hogy a többségnek itt azzal van gondja, itt maga az elgondolás, vagy mondjuk úgy, a modell megideologizálása sántít.
Szerintem mindenki örülne egy értelmes, jó magyar fejlesztésnek, de ebben itt van némi ellentmondás. Ez a jelen formájában szerintem életképtelen, mert maga a jármű nem praktikus, ellenben baromi drága.
Nem abszolút értelemben, hanem mondjuk az eleve prémiumkategóriás olasz lóhoz képest is.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
V2-tulajdonosként nem igazán tudom, hogy mi az a V2-feeling, de a nejemmel birtokolt mind a négy motort szívesen cserélném le elektromosra. Volt és van is gyönyörű hangú motorom, de boldogan szabadulnék a motorok hangjától, arról nem is beszélve, hogy a teljesítménykarakterisztikája a villanymotornak ezerszer jobb, mint amit bármilyen belső égésű valaha is produkálni tud.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
*Ropi*
félisten
Lesz ez még 4M-ért is blekkfrájdéjen.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
félisten
A forgalom ritmusáról a KRESZ sehol nem írja, hogy felülírná a sebességkorlátozást.
30 éve motorozom városban, napi rendszerességgel. Bár a saját robogóm messze nem ötvenes, rendszeresen kerül a fenekem alá olyan gép, ami valóan 40-et tud, illetve egy időben huzamosabb ideig használtam ilyet.
Valamiért soha nem volt az az érzésem, hogy meg akarnának ölni a lassúságom miatt. Figyelni kell a gyorsabbakra, és ennyi.
Ettől függetlenül baromságnak tartom azt a szabályozást, ami különböző sebességhatárokat enged meg járműveknek. Mondom ezt mint aki 32 éve foglalkozik szakmailag közlekedéssel.
MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
-
z00mhead
tag
válasz Csóringer #81 üzenetére
Nekem például tetszik a motor design-ja, némi átalakítással kifejezetten jó is lehetne, de ahogy korábban írtam, a zárt tároló hiánya fájó, és rendkívül praktikátlanná teszi. Sajnos ezen kivül is van pár hátránya.
Ár: kb 2 millió forint az a kategória, ahol az átlagon felüli család nézelődhet használtautóban (az extrémebbek újra is költhetik, de az tényleg a legalja).
Ha a bérlős rendszerről beszélnénk,. amely szolgáltatás árát nyilván jelentősen befolyásolja a motyó alapára, már most sem megérős rendszer szerintem. Ha jól tudom, 50 Ft/perc áron méri 1 cég, aminek az ajánlatát ismerem Budapesten limitált szolgáltatási területtel. 15 perc alatt kifizeted 2 bkv-jegy árát, két jeggyel meg már elég messzire el lehet jutni Pesten belül is
Töltős koncepció: nem fogom ugyanott tölteni a telefonom, ahol a motoron (javíts ki ha tévednék) de ha instant szükségem van 10-20% akksira, akkor belülök egy mekibe két sajtburgerrel meg egy tejeskávéval, és talán ennyi idő alatt sikerül valamennyit belenyomjodni az éhező droidba. Oda nem tudom bevinni a motort, hanem azt valahol kint hagyom (érthető okokból) ahol lehet tölteni. Viszont a kinti töltőnél egy szebb napon egy könyvvel akár el is tudok tölteni 30 percet, de elég ha csak jobban fúj a szél, vagy csöpörög az eső, netán árnyék nélkül kánikula van, akkor üljön ott az akinek 2 anyja van, én nem fogok (nyilván egy teraszos vendéglátóegység megoldás a 2 problémára egyszerre, de pl 30 perc ugye csak a telefonnak elég idő, a motor meg nem fog 230V/16A-től ennyi idő alatt jelentősen feltöltődni)
Sebesség: lehet itt okoskodni, hogy 45km/h mi mindenre elég, de a helyzet az, hogy nem. Ugye a bicikliutat városon belül nem használjuk, de ha pl (csak egy példa, de én itt járok, azért ismerem) az éppen szétberhelt kékmetró vonalán munkába/hazajárós időszakban csak a buszsáv igazi alternatíva, én meg nem fogom a 70es útszakaszon 45-tel szoptatni az M3 pótló közönségét. Kisebb utakon - főleg sötétedés után - életveszély, egy komolyabb kátyú után simán leesel a motorról, azt kösz, nem. És vannak helyzetek, amikor felvenni a forgalom ritmusát, bizony kell a nyélgáz (itt mondjuk pont domboríthatna az elektronyos motor)
Mindent összevetve szerintem nem rossz koncepció ez, csak van pár pontja, amit érdemes még átgondolni.Vicces idézet - birtkokolt kütyük (kívánságlista) - életigazságok (lehetőleg Coelho) - random link
-
L4D1K
őstag
Tipikus példája ennek a megfogalmazásnak: "Attól, hogy különleges vagy, nem biztos, hogy hasznos is."
A koncepció teljes ellentmondás. Csináljunk egy közösségi energiamegosztást, egy olyan platformra ami még nem áll rendelkezésre és egy olyan ternékhez amit a célközönség nem engedhet meg magának.
Maga az ötlet pedig teljesen jó lenne. Készítsen egy olcsó magyar robit, 500e alatt, amit bárhol tudok tölteni és árassza el a piacot. Nyugat eu ban is az a termék kap figyelmet, ami bárki által kipróbálható.
Amúgy meg, elektromos roller. 10km sugarú körben nem kell több.
# ANTAL Tuning #
-
z00mhead
tag
Nyomokban igazságot tartalmaz! Értem én, mit akar mondani a kolléga, csak ugye ezt sokan szeretik félreértelmezni. Egy autós nem azért nem fog kivasalni, mert 200 decibellel üvölt az auspuff, hanem mert kiszámítható sebességgel és módon közlekedsz. Na meg persze a lámpa. Szégyen, nem szégyen én reflektorral közlekednek pl buszsávban. Úgy állítottam be, hogy épp ne vakítsak direktben, de azért jelentős fényerejű paca legyen a tükörben. Gyalogos ellen nincs orvosság, ha ki akar szteppelni az út közepére, fülhallgatóval, akkor ki is fog, kvázi esélyed sincs, forgasd akár 10000-es fordulatszámon az 1000-es hayabusádat
Vicces idézet - birtkokolt kütyük (kívánságlista) - életigazságok (lehetőleg Coelho) - random link
-
arnyekxxx
veterán
válasz Csóringer #75 üzenetére
Ha valaki feltalálja a négyszögletű vaskereket aminek a nagy újdonsága, hogy nem gurul le a lejtőn magától és nem megy bele a szög azt is fikázni fogja az értelmes többség felsorolva az okokat, hogy miért nem alkalmas személygépjárműre, és be fog regisztrálni a sértett feltaláló "henrifordozni" meg "menjünkvisszaafára"-zni egyet
-
arnyekxxx
veterán
Konkrétan le van írva, hogy indokolatlanul lassan haladni nem szabad.
egy 45 km/h sebességü járművel max 50-es úton 45km/h-val haladni nem indokolatlan lassú haladás.Mint ahogy 60 helyett 20-al bringázni ugyanott vagy autópályán 100-al menni egy trabival nem sérti a kreszt. A megengedett sebességhatár nem a kötelező minimum hanem az engedélyezett maximum. 50 helyett 60-al menni szabálysértés, 45-el meg szabályos.
[ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
ha a lámpák ritmusa 50-re van belőve, akkor 45-el olyan piros hullámon vagy, hogy egy buddhista is gyilkolna a helyedben és akkor még nem néztük a 60-70-es táblákat, ott is biztos nyugiban gurulsz egy 45-öt tudó (büdös) jármű mögött
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz arnyekxxx #96 üzenetére
https://www.vezess.hu/hirek/2018/05/06/kotelezo-lesz-hangszorokat-szerelni-a-villanyautokra/
nyilván nem egy nyitott dob hangja, de azért valóban nem ért, ha hallanak téged. nem 2km-ről, de féktávon már igen.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
arnyekxxx
veterán
válasz BlackPriest #98 üzenetére
nyilván nem egy nyitott dob hangja
nem is ezeket emlitettem meg.
ha a lámpák ritmusa 50-re van belőve, akkor 45-el olyan piros hullámon vagy
ha lehet zöldhullámban haladni akkor olyan szellős a forgalom, hogy simán el lehet menni a 45el haladó mellett, amikor meg 10km/h sebességgel áll a forgalom akkor a 45-el haladni képes robogós maga Hamilton
[ Szerkesztve ]
-
amoledus
aktív tag
Haverom elektromos rollert/bringát javít mutattam neki a cikket, idézem:akku 120e agymotor 30e vezérlő 10e kerekek 15/10e/db "chopper electric scooter" típus váz lemásolás kb 15e kormány 10e teleszkóp 7-8e fékek 6e ülés kábelek burkolat lámpák egyebek 40e, baaaaaa*d ezek milliárdosok akarnak lenni ebből és még a design is másolt -hangos nevetés-
[ Szerkesztve ]
#ÜDV!# 12-év tapasztalattal vállalok Okostelefon Szervizt Javítást Sony Samsung HTC Iphone LG stb. Budapesten minőségi alkatrészekkel dolgozom ,garanciát vállalok a munkámra ,várom minden kedves érdeklődő jelentkezését ! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care