Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Lecsap az S26 Ultra az Exynos 2600-ra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
-
Mobilarena
Kedves Érdeklődő!

Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglaló-t,
illetve használd a topikban a kereső-t!

LG V10 téma összefoglaló
Az is, ami a tesztből kimaradt…
Új hozzászólás Aktív témák
-
SYABi79
csendes tag
Sziasztok!
Megpróbálom röviden leírni a saját V10 történetemet.
Bő 2 hónapja "Demigod crash handler" zöld képernyővel indult újra a telefonom miközben telepített egy alkalmazást.
Utánanéztem mi is ez, kiderült számomra, ez a V10 bootloopja. Kipróbáltam a telefon fagyasztását, amit javasoltak. Ez kb. 5 perc működési időt adott nekem, egy gyári visszaállítás pont belefért.
Gondoltam kikukázhatom a telefont innen, mivel nagyjából 16 hónapos lehetett. Tudtam, hogy gari már nincs, tisztában voltam azzal, hogy a G4nél ismerték csak el a bootloopot.
Másnap arra jutottam, hogy próbálok reklamálni az LGnél. Ezt az Lg honlapján Livechat formájában tettem.
Egy kedves ügyintézővel beszélgettem, és arra jutottunk, hogy a telefont az LG szervize bevizsgálja garanciális kereteken belül. Elküldtem a telefont másnap a szervizbe. Egy hétre rá kaptam egy hívást, lehet menni a telefonért. Nem éri meg megjavítani (főpanel csere), de adnak egy hivatalos szakvéleményt, amiben azt állapítják meg, hogy a gsm boltnak raktárról cserélnie kell a telefont, mivel az javíthatatlan (továbbra is garancián belül).
Ez egy régebbi telefonnál kicsit érdekesnek tűnt (eleve 0 saját raktárkészlet a boltban).
Elmentem a gsm boltba, ahol azt mondták, hogy ezt a telefont az LG "gagyi házi" szervize vizsgálta be, majd ők külön bejuttatják a Telemaxhoz, az majd kijavítja. Azt is hozzátették, mindenféleképpen megoldják a problémámat.
Hetek múlva a Telemax visszadobta a telefont, adott mellé egy 100k körüli főpanel csere ajánlatot. A gsm bolt ezt nem akarta kifizetni.
Én persze ismételgettem nekik emailben, telefonon, hogy ott az LG szerviz hivatalos állásfoglalása, ahhoz tartsa magát.
A vége az lett, hogy a bolt saját sufni szervizében, akárhonnan beszerzett főpanellel kijavíttatta a telefonom.
Erre persze másfél hónapot kellett várnom összességében.
A telefon amúgy jól működik.
A lényeg, hogy senki ne hagyja annyiban, ha ilyen módon romlik el a telefonja. Lépjen kapcsolatba az LGvel, ők végig segítőkészek voltak.
Igazándiból a gsm bolt is.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3576, 90% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital RED Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Series S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- LG 35WN75C-B - 35" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - USB Type-C 60W - AMD FreeSync - HDR 10
- Xiaomi 14 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest




