Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabatt

    csendes tag

    válasz E2E4 #5671 üzenetére

    Végülis lehetne abban ráció amit mondasz, de leírom hogy történt:

    Áprilisban bootloop hiba, szervíz azonnal javít no question asked..
    Kb 1 hónapja kezdte produkálni a beégéses hibát a telcsi, először el akartam adni így, mivel egy éves elmúlt májusban, de gondoltam, hogy nem "szúrok ki" az új tulajjal inkább utána járok, szóval felhívtam a központi szervízt és ott a telefonban mondta a hölgy, hogy amennyiben EU készülék, és rendes ÁFÁs számla megvan, akkor 1 év garancia plusz 1 év jótállás vonatkozik rá. Örültem és vártam, hogy ráérjek leadni a telefont.
    Múlt hétfőn szabin voltam, bementem, mutattam a beégést, szerelő srác mondta, hogy ki tudják cserélni a kijelzőt, remélhetőleg jobb lesz. Mondtam, hogy legyen akkor, rendeljék be a kijelzőt. Ekkor még nem kértek semmilyen számlát, nem ellenőrizte IMEI alapján, sem a készülék korát. Másnap bevittem, akkor csinált munkalapot, mondtam, hogy több mint egy éves a telcsi, mondta, hogy nem baj mert EU és 2 év jótállás és már ütötte is fel a rendszerbe, mikor látta az előzményeket kérdezte is egyböl, hogy volt-e alaplap csere a telefonban..

    Szal igazából vagy emlékezett rám a srác még áprilisból(nem hiszem), vagy tényleg csak simán 2 év jótállás van. Nem kellett veszekednem (pedig szeretek :) ), nem kellett fenyegetőzni (azt is szeretek :)).

Új hozzászólás Aktív témák