Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz fornettisuti #1 üzenetére

    +1 :K
    Egyébként igen, ez a wp7 így, ebben a formában egy fosch. Legalábbis a konkurenseihez képest. Ha előbb-utóbb kijavítják a hibákat, akkor egy nagyon jó rendszer lesz belőle, de addig max. 40.000ft-os készülékekben tudnám egy kis félmosollyal elnézni az ilyen szintű baromságokat, csakhát ez ugye nem ott játszik.

    Off az offban: őszintén szólva én nagyon örülnék neki, ha összesen két oprendszer maradna mobilpiacon, max. három :U (mondjuk android+iOS)

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Barthezz2 #26 üzenetére

    Vegyük példának a desktop-ot. Hány széles tömegek által használt OS van? Kettő. Kis jóindulattal három. Valahogy mégse annyira szar. :P
    Bizonyára hülyeség, ha azt mondom, hogy jó lenne, ha lenne mondjuk egy iOS, Android, Wp7 triumvirátus. Kevesebb fele kéne fejleszteni, ha egy program megjelenik az egyiken, jó esély van rá, hogy azonnal megjelenik a többin is. Ez a jelenlegi helyzet, hogy symbian, bada, nemsokára meego, stb. csak árt mindenkinek. Nem tudsz jelenleg olyan jól dönteni, mint mondjuk pc-n a windows valamelyik változatával, hogy ott tudod, hogy minden program menni fog rajta, ami megvan mondjuk a haveroknak is. Jelenleg egy nagy sz@rkavar az egész, már bocsánat.
    Azt meg, hogy nem választhatok, hogy ugyan az a funkcionalitás jobbra vagy balra gördülő-áttetsző eye-candy-n keresztül van megoldva, na azt pl. pont lefosom, a komptaibilitás többet ér, legalábbis nekem. :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Barthezz2 #31 üzenetére

    Szövegértelmezés, bakker...