- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
timsigm
csendes tag
Engedjétek meg, hogy hozzáfűzzek egy-két észrevétel.
Egy utasgép felszállásánál inkáb 6-16kg üzemanyag kell /hajtómű másodpercenként. A ma hatályos FAA és az EASA követelmények alapján egy hajtóműnek akkora teljesítmény kell tudnia leadni, hogy egy kéthajtóműves gép normál felszálló súly és egy hajtómű leállása esetén (tehát egy megmaradt hajtóművel) még tudjon emelkedni és tartósan tudja tartani a magasságot.
Madár/Drón: kistestű madarat (kb. galamb) egy 737-esen lévő gép úgy meg tud enni, hogy csak egy füst pamacsot látsz kijönni a hajtóműből.
Egy és ismétlem egy nagyobb testű madár (sólyom, őjv) ott már egy kis pompász lesz, de csak olyan villanás szinten. Az automata igyekszik korrigálni, hogyha pompázs alakulna ki akkor azt megszüntesse.
Azt nem tudnám megmondani, hogy egy drón mit tenne egy hajtóművel, de azért asszem mivel elég szilárd anyagból van, a felszeletelés során azért kapna egy két durva maradandó pofont néhány lapát ami viszont hazavágja a teljes fan fokozatot.
Egy 737-ben lévő CFM56 hajtoműnél alig van 3 miliméter a szívócsatorna fala és a lapát között, tehát ha deformálódik a lapát, a szívócsatornát elkezdi szétszedni. A kiegyensúlyozottság miatt pedig alapból elszáll az egész első lapátsor. Még úgy is, hogy a lapátoknál a szívótorok fala speciális puha anyagból készül amit el tud koptatni, ha túlságosan berezeg a beömlő.
Amikor kiegyensúlyoztuk a lapátokat pár grammos alátéteket kellett használnunk a hajtómű lapát orkkúpnál (a hajtómű tengelyétől nem volt messzebb mint 25 centi). képzeljétek el, hogy megjelenik néhány deka a lapát végénél ami nem jó helyen van. Szóval asszem egy egészségesebb DJI-vel le lehet kukázni egy hajtóművet.
Nagyobb hajtóművel B777-nél lévővel nem tudom mit csinálna.
Illetve annyit még, hogy leszálló gépek egy meghatározott állásszöggel jönnek be, aminek hatására a szárny alsó részébe úgy tud belecsapódni, mint egy piliárd golyó a gellert kapott oldalfalon. Ha az üzemanyag panelt kapja el, amiből van sok egy B737 szárny alsó részén, azt még esetleg túl is élheti, mert más kialakítású vastagabb anyagból van de ha máshol ott akár ki is lukaszthatja, mivel aluötvözet.
Mivel a gépek elsődlegesen a szánytankot használják nem pedig a törzs tartályt ezért elég veszélyes lehet a találkozás.
Elnézést ha hosszú lett.
köszönöm a meghalgatást.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...