Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Omli85

    őstag

    válasz vader108 #158 üzenetére

    Hát igen ezek inkább ilyen iránymutató eredmények aki kicsit is jártas a témában ezzel mondjuk szerintem tisztában is van vagy elég ha kicsit figyelmesebben olvassa a tesztet. Aki meg nem hátööö azoknak meg úgy is mindegy csak a grafikont nézik melyik típus mellet a nagyobb azt kell venni mert az a jobb :D...

    Egyértelműen jótékony hatással van a "gyengébb" procikra a DX12 ebből azért elég sokan profitálnak és azért elég szépen befolyásolhatja a piaci helyzeteket is és itt nem csak az AMD procikra gondolok, hanem hogy a jövőben hasonló teljesítményért esetlegesen elég lesz egy gyengébb CPU is az erősebb VGA mellé amin azért adott esetben súlyos tízezreket lehet spórolni.

    Persze remélhetőleg ez majd nem azt eredményezi, hogy a jelenlegi olcsóbb gyengébb proci kínálat ára elkezd szépen felfelé kúszni... :/

  • Omli85

    őstag

    válasz vader108 #149 üzenetére

    Nem igazán értelek :) nem lett itt kőbe vésve semmi, adott program adott tesztje és az abban hozott eredmények és dx12 meg a vele kapcsolatos infók vannak a cikkben.
    Nekem legalábbis totál nem egy xy dominancia és egyéb "promó" kategóriás mondandója volt a cikknek.
    Több teszt esetén majd okosabbak leszünk ez is tény de jelenleg ez van és ez is mutat egy pillanatnyi képet ha valaki annyira erősorrendre kíváncsi.
    Majd ha jön egy "hivatalos" DX12 bench akkor gondolom az is lesz tesztelve ami majd viszont az aktuális erőviszonyokat mutatja DX12 alatt. Addig viszont arra is jók ezek a tesztek, hogy adott esetben látom hogy dolgozik a hardver a gépben és nem csak félgőzzel mint az eddig tapasztaltam... így talán bizakodhatok abban hogy valami jó is kisülhet az egészből.

    Én mondjuk személy szerint sajnálom, hogy nagyobb FX-ek nem lettek bevonva a tesztbe, holott igencsak érdekes lenne látni, hogy hogy viszonyul a teljesítménye a combosabb intelekkel szemben. Mennyit változik az erőviszonyok közötti különbség.

  • Omli85

    őstag

    válasz vader108 #144 üzenetére

    A DX12 még a kanyarban sem lenne ha az AMD nem kezdi el feszegetni a dolgokat a Mantle-vel... Elfogult nem elfogult ennyi erővel a lehetőség ott volt minden gyártónak csak épp nagyon nem érdekelt a dolog senkit addig amíg meg nem lett piszkálva a parázs.. de itt most nem is ez a lényeg hanem az, hogy történik e előrelépés a dx11-hez képest avagy sem. Illetve végre javul e az erőforrás kihasználása és lehetőségek kiaknázása vagy maradunk továbbra is az erőforrás pazarló megoldásoknál amik egyre erősebb hardvereket kérnek indokolatlanul...

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vader108 #144 üzenetére

    Az AotS a legfüggetlenebb játék nincs a piacon, ugyanis az Oxide minden gyártónak biztosította a hozzáférést a forráskódhoz és a jó javaslatokat be is építették. Ennél függetlenebb fejlesztést képtelenség végezni. Ráadásul semmilyen specifikus optimalizálás nincs egyik gyártóra sem.

    Előre mondom, hogy a Windows Store annyi hibával küzd, hogy Store-ba felkerült játékot addig nem érdemes tesztbe várni, amíg a teljesítmény mérhetőségére a lehetőséget meg nem teremtik. És itt értem ezalatt a korlátozás nélküli mérhetőséget, mert azzal nem vagyunk kisegítve, hogy minden hardver 60 fps-t tud, illetve azzal sem, hogy 60 Hz-es kijelző nélkül jönnek a bugok.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés