Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SutPet

    aktív tag

    válasz Lenry #12 üzenetére

    Én is váltanék de nincs mire :D Kedvencem még a magyarázat volt hogy mért sz*r... Nem jól van beállítva a sávszélesség és nincs elég tartalék így ha teljes sebességghez közel vagyok akkor meg meg szakadhat. Hiába magyaráztam hogy az elméleti 20Mbit max sebesség közelébe se megyek mert nem kínzom magam, egy sima SD minőségű sorozatrész plexről is kinyírja az egészet aminek a sávszél igénye max 2Mbit körül van és akkor is szakad... node nem panaszkodok, végülis most már csak 1-2 óránként szakad meg az meg már kibírom :D
    (ami még érdekes volt hogy a plex szerverem tényleg mindenhonnan gond nélkül el tudtam érni(külföld,belföld, vezetékes vagy mobilnet) csak otthonról nem... )

    @hcl: olvastam azt, de mint megmagyarázták ott az ügyfél volt a ludas mert az új előfizetőnek járó akciót is akarta asszem holott ő már régi előfizető :D De Trénél nekem is megvolt ez hogy többet akartam fizetni de nem engedték :D nagyobb csomagot akartam, neten a csodás oldalukon a megadott címre azt írta lehet 50Mbit is, bementem hogy akkor módosítsunk, majd jött a pofon hogy nem lehet mert nem bírja a hálózat úgyse fog annyival jönni.

    Most legutóbbi kaland a trével hogy lejárt a hűségem, hosszabbítok mert nem akarok többet fizetni ezért a sz*rért :D plusz mivel van már plex a családnak kell a francnak a tv előfizetés(amúgy se néztük mert semmi értelmes műsor nem volt, csak anno csomagban olcsóbb volt). Ki is jött hogy hoh havi ~2500 jmf-el kevesebbet kell fizetnem tv nélkül.
    Lemondtam meg hosszabbítottam. Mondta az ügyintéző hogy a hosszabbítást csak azután tudja aktiválni miután visszaérkezett a settopbox. Mondom 5 perc és itt van hozom örömmel szabadulok tőle. Hát ők nem vehetik át mindenképp postán kell visszaküldeni a központba, de ingyen megtehetem mert van szerződése a T-nek a postával. Jó akkor feladom ma(ez volt szombat).
    Kedden hív mancikat az ügyfélszolgálatos hogy látja beérkezett a box, indítaná a hosszabbítást viszont a rendszer már nem adja azt az ajánlatot amit néztünk. Kérdem én hogy akkor mit ajánl? Hát az internet + telefont most az előző előfizetésemnél 200Ft-al tudja olcsóbban adni. Itt kijött belőlem hogy a most sz*patsz? Sajnálja de a rendszer sehogy se dobja fel azt az ajánlatot most amit ő kalkulált nekem szombaton, nem tud mit csinálni. 200Ft/hó-ért nem mondtam volna le azt a fost... Ment a vita hogy de én szombaton aláírtam az új csomagra a szerződést szóval kotorják elő. Ő nem tud mit tenni ez van.
    Éreztem hogy ennek itt nem lesz jó vége mert ő nem akar ezzel szenvedni én meg nem akarok engedni az aláírt szerződésből. Elköszöntünk mondtam hogy jó akkor állítsa be ezt az előfizetést... T oldalára fel hogy panasz bejelentést tegyek és mit ad isten feldobta hogy chat-en ügyintéző elérhető :D
    Éltem a lehetőséggel és megkaptam Sanyit az ügyintézőt (tényleg Sanyi volt nem én neveztem el :D)
    Sanyi egy értelmes ügyfélszolgálatos és fél órán keresztül túrta a rendszert és érdekes módon megtalálta azt az ajánlatot amit én kaptam szombaton és be tudta állítani így megoldódott a probléma. Chat beszélgetés végén lehetett értékelni. Beírtam, hogy adjanak Sanyinak méretes fizetésemelést mert eddigi egyetlen egy nem droid ügyintéző akivel náluk találkoztam. :D

    God must love stupid people, he made so many of them.

Új hozzászólás Aktív témák