- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
Hirdetés
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
Mindenki pánikol mert a sok 400-600 ezerről visszatekert dízel autót láttott amire akár 3-400ezret is rá kell költeni egyszerrre.
Hátha megérted miért veszik sokan konkrétan ezt a passatot, bekerülési költség ha jobb állapotban van 1 milla is lehet, anno én 900k ért vettem az enyémet szintén kombi, minden elem gyári fényezésű. 2 kisebb horpadással (13 évesen nem érdekelt nagyon). Jellemzően még mindig azok veszik akik mennek évente legalább 25-30 ezret és nem a lakás meg a teszkó között.
Itt ami dízel gond lehet, zárójelben hogy mennyit bírtak nálam és az ismerősi körben:
- DMF (300k km, kuplunggal együtt cseréltem bár még nem volt hangja)
- Turbo (nálam még gyári, de több autón csak 260-300 között bírta)
- PD elemek (ez meg szerintem sosemegytönkre, 3 PD-s dízel van a környezetemben és ez az amit egyiken sem cseréltek/újítottak még, én vagyok a rekorder eddig a majd 400k km-el)Tételenként 120-200 ezer forintért meg lehet javítani/cserélni, ehhez kell egy rendes szerelő aki nem kókányol és tartja a gyári szabályokat.
Nálam ~1-1.2 millát hagyott a zsebemben azért mert kevesebbet eszik - viszonyítási alap egy átlag kicsivel 9 alatt evő 1.8 szívó benzines versenyző (kombi, súlyban is hasonló és méretben is) . Minden költségem még az autórádió antennacsatlakozója is bele van számolva.
Gyors matek után kiderül, hogy ha minden dízelspecifikus dolgot kicserélek is elég sok pénz marad a zsebemben ahhoz, hogy érdekeljen ez az összeg.Nekem a rendes autó ami elvisz A-ból B-be és közben el is férünk benne mondjuk 4-en + csomagok. És nem köpködöm mások autóját a saját blogbejegyzésük alatt csak mert nem benzinnel megy.
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Modding és elektronikai kérdések
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Synology routerek
- Spórolós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Milyen routert?
- YouTube
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care