- Belgiumban már ajánlgatja a szolgáltató a Galaxy A55-öt
- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
- Xiaomi Watch 2 - fast fashion
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Mobilarena
Tisztelettel megkérünk mindenkit, hogy először az összefoglalót olvassa el!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kapanyél
őstag
Jelentem, beszart a kamerám. Nem megy az autofocus. Csak óvatosan a cuccal...
(az S6 Edge+ egy álom! )
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
bmw320d4
csendes tag
Na ma közölték hogy a LENOVO már nem biztosít alkatrészeket a garanciális javításhoz mivel a készülék forgalmazása megszűnt "elviekben kellene"
Így jó és rossz érzéssel egyaránt búcsúzok a készüléktől, kár érte mert egy kicsit több odafigyeléssel egy fantasztikus készülék lehetett volna belőle.
Sok sikert és kitartást mindenkinek a készülékhez.
-
Sabber
aktív tag
válasz bmw320d4 #6465 üzenetére
Ez most azt jelenti, hogy ha lefososodik a telefon és még garanciális akkor nincs hozzá alkatrész és vissza kell adják az árát??
Vagy mindegy ezentúl, hogy van-e vagy nincs garancia ha tönkremegy a készülék akkor kuka?Mert ha így van akkor lesz itt is egy eladó teló...
-
Land
veterán
válasz bmw320d4 #6465 üzenetére
Nekem ma 4. hete van a Telemaxnál a telefon alkatrészre várva. Már írtam nekik, hogy állítsák ki a javíthatatlanságról szóló papírt, illetve az Edigitálnak is írtam, hogy segítsenek nekem ebben az ügyben. Az Edigitál csütörtök óta vissza sem írt. A Telemax pedig ízt írta, hogy várjak február 5-ig, mert akkor telik le a 30 nap, amely szabály már nem is létezik. Szivatnak nem vitás.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Potrien
senior tag
Az első készülék amit kibontottam ,gyári hibás volt ,a felső lezáró lemez volt gyárilag púpos.(több embernél volt hasonló,van egyáltalán minőségellenőrzés a gyárban?)
Mivel hamar észrevettem(10perc!) ,ezért kaptam egy új telefont, az már hibátlan volt.
Anno az én készülékemre nem lehetett feltelepiteni a telekom alkalmazást(azota már fel lehet mert frissitették az app ot)
A lényeg: Felhívtam a szakszervízt(telemax) akik közölték ,hogy vigyem be a készüléket szoftver frissitésre e miatt.
Megkérdeztem mennyi időt vesz ez igénybe(gondoltam megvárom,ha már leautózok budaörsre)mire közölte velem a hölgy hogy 3-5 munkanapra számítsak!!!!
Undorító volt a stilus.
utána irtam nekik ,hogy mikor lesz frissités a telefonra, mire nagy nehezen válaszoltak,hogy semikor
ilyen a lenovo csúcsmodelljének a támogatása!
A lányom szifon 4s e négy éves modell és a legujabb 9,2,1 van rajta már pár hete!
Na ekkor döntöttem el ,hogy bár oriási buktával de eladom a pinpongütőt
Soha többet Lenovo
Lehet akármilyen szép a kijelzője, de akkor sincs rendes szervize, támogatása,alkatrész ellátottsága.
És még a szoftvere is kissé bugos.
Ezek az erények nélkül pedig tőlem mennie kellett. -
Potrien
senior tag
válasz berek21 #6471 üzenetére
Nem.
A T- app miatt csak telefonáltam velük.
Akkor még egyszer leírom ,látom nem figyeltél.
Számomra, fontos ,hogy a szervíz ban megbizzak, gyorsak legyenek, jó indulatuak,a hozzáállás, és a szaértelem nagyon fontos, és ügyfélközpontúság.
Legyen hozzá alkatrész, és elérhető árban legyen.
A gyártó hosszú távon (min 3-4év fejlessze a készülék szoftverét,javítsa annak hibáit)
Legyen a termék kiváló minőségű,láttszon rajta ,hogy mindenre kiterjedt a figyelmük a tervezésekor.(jó hír hogy ez nagyjából sikerült nekik)
Állandó minőségü összeszerelés(minőségbiztosítás)---ezen még dolgozhatnak bőven a lenovonál.
Átlagosnál nagyobb értékvesztés(hiába a piac, beállítja az árat ha valami nem 100%.Mivel ezeket nem láttam , így másik telefonra váltottam ,amiben idáig nem csalódtam.
-
berek21
senior tag
válasz Potrien #6474 üzenetére
Szerintem a consumer elektronikai termékek gyártói nem ebbe az irányba haladnak. Ők úgy gondolják hogy cserélje mindenki a készülékét 1-2 évente. Ezért nem jönnek frissítések már a régebbi készülékekre. Ja, és ugye addigra jellemzően már a hardware sem bírja kiszolgálni az újabb szoftok igényeit. Meg ugye addigra a használatban levő kütyük darabszáma is megcsappan. A konklúzió pedig az hogy, minden az ő kezükre játszik. Jól csinálják na.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet eladó!
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz berek21 #6475 üzenetére
Nagyon jól látod! A lenovo ebben élen van. Próbátam Lenovoból: A660,S820,K860i,P780,P70-A,Vibe X2, K910,K920 , A536 ami most eszembejut. Részünkről amit a flagship-ekkel produkálnak support terén kb a béka segge alatt van. Összeszereléssel nem igazán voltak problémáim egyik esetben sem.
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
berek21
senior tag
válasz WOT-H-A-C #6476 üzenetére
Minden gyártónak vannak hibás készülékei. Kinek több kinek kevesebb. Minél kevesebb a hiba, annál drágább a cucc, mert a minőségbiztosítás nem olcsó mulatság. Sokat járok autógyárakba, ott detto ugyanez van. A szervizekről pedig csak annyit, hogy gyártóknak púp a hátukra. Csak a fogyasztókat védő törvények miatt tartják fent őket. Naná hogy a legolcsóbb kivitelezésben.
LG Velvet eladó!
-
D80
tag
válasz Potrien #6470 üzenetére
Nálam is picit eláll az a rész, de annyira minimálisan, hogy nem gondoltam garanciáztatásra ez miatt.
Nekem volt garanciális javításon a telefon, de vitték-hozták. A futár kedves volt! :-D
"Felhívtam a szakszervízt(telemax) akik közölték ,hogy vigyem be a készüléket szoftver frissitésre e miatt."
Itt mit akartak/mit frissítettek?Támogatással egyet értek, de ez nem csak a Lenovonál van így sajnos!
Az iPhone nem jó példa szerintem, teljesen más rendszer! (szerencsére )
-
Potrien
senior tag
Én sem tudom ,hogy minek akarták frissiteni.
4s Szifont csak azért hoztam elő példának,mert:
Egy 4,5-éves tipus ,és a mai napig frissitik.
Rengeteg szervíz javítja, tehát válogathat az ember,hogy melyik szimpatikus.
-mivel sok van belőle ,ezért olcsó a bontott alkatrész hozzá,sőt van utángyártott, de az eredetit is ki lehet fogni olcsón(pl kijelző)
Két gyermekemnek is az van, nem jellemző a szoftveres bug .
Mint telefon tisztábban szólnak, és jobb a vételük ,mint a lenovo-mnak volt.
kisebb az értékvesztésük, csak mostanság esett az áruk 30-k alá.
persze nem annyit tud ,mint a lenovo tudott, de mint telefon jobb, pláne az ő kis kezükhöz.
Arról nem beszélve ,hogy szinte minden kislánynak, kisfiunak ipone ja van az isiben,mert ez a menő -
flushman
csendes tag
Sziasztok nekem még mindig nem jó a billentyűzár azaz a képernyőzár gombot. Ha valami lemaradt volna egyik napról a másikra érzéketlen lett. Nem reagál semmire. Garancia elvileg hardver hibára nincs na de érdemes a szervizelés? A gomb nélkül megvagyok mert a telefon ettől el tekintve tökéletes 👌 hangerőgombbal keltem életre és csináltam egy "egy gombos zár " 🔒 gombot a képernyőre. Lenovoban vettem hova érdemes vinni szervizelés miatt? Szerintetek?
Lenovo k920 vibe z2 pro / Logitech Z5500 /
-
kelly416
veterán
válasz Potrien #6481 üzenetére
Ne feledd, almáéknak nem 800féle készülékük van, hanem évente 1 vagy 2. 4 év alatt ez átlag 6 féle telefon. Nézd meg ugyanezt a droidos fronton, meglátod, miért olyan nehéz frissíteni. Csúcs? Azt sem frissítik? Az már gáz. De ha jó ez így, minek rontsák el egy gyorsan összelapátolt sw-el?
flushman:
Hívd fel a Lenovot, kiküldenek egy futárt, elviszik, visszahozzák. Ennyi. Ha Te vágod oda és összetöröd, nincs gari. De nehogymár egy gatya minőségű gombot ne cseréljenek gariban. Vagy lemaradtam, Te tetted tönkre a gombot? -
Potrien
senior tag
válasz kelly416 #6483 üzenetére
Egyetértek veled.
Nem is szólnák semmit ,ha ez egy lenovo tucattermék lenne, csakhogy a lenovo evvel a készülékkel probált szerencsét a nagyok között, ez volt a csúcs készülékük.(árban is)
Oda viszont jóval több kellett volna supportban ,mind hozzáállásban.
Kb ugyanakkor vettem az S5-ös ömet is arra legalább öt frissítés érkezett, pedig az alap verziója is stabilabb , bugmentesebb volt mint lenovó legutolsó verzioja..
Előtte G2-m volt arra is sorra tolta ki a gyártó a verziókat.(mondjuk az nem volt bugmentes,de legalább bőszen próbálkoztak
Előtte s2 volt arra is legalább egy tucat frissítés érkezett.
Csak a lenovo sza@ta le ennyire a csúcs készülékét, ilyet még nem is láttam egyik gyártónál sem.
G2 nél szoftvert kellett frissiteni új korában--kb 6-8 perc alatt elintézte a szervíz, sűrű bocsánatkérések közepette.
S5 nél házhoz jöttek volna ha valami baja lett volna.
Almáék adnak egy másik telefont,ha elromlik.
Mi a túró tart lenovoéknál 3-5 munkanapig egy sima frissitésen ?
És mi tart itt a kollégát olvasva 4 hétig egy javításon?-Szerencsére én kifogtam az én lenovom , nem volt hibás példány, mint itt sokaknak a fórumon, de ahhoz hogy valami csúcsmodell legyen , ahhoz több kell--kiváló support!
Az pedig nincs a lenovonál sajnos
Ha így halad ezért lesz ez a cég csak tucatgyártó. -
kelly416
veterán
válasz Potrien #6484 üzenetére
Első sorban sűrű bocsánatkérések közepette bevallom, nem vastaggal szedettnek hanem off-nak akartam tenni a h.sz-em első felét, csak korán volt reggel. Bocsánat.
Nem tudom, minek kell 3-5 napig benn tartani egy frissítés miatt, az nekem is meghökkentő. Úgy tudom, a Z2 Pro is kapott egy frissítést (sajna nemrég jöttem, nekem már lehetőségem sem volt kipróbálni a dupla koppos ébresztést), ami nem feltétlenül csak jó dolgokat hozott magával. Tehát azért valamennyit csak foglalkoztak vele, ha nem is annyit, amennyit megérdemel.
Én Sony-t használtam sokat, ott nem volt felhőtlen általában egy-egy nagyobb frissítés, és nem is mindig jött rá orvosság. Innen kiindulva inkább ne csesszék el azt, ami működik.Az, hogy mi tart ennyi ideig alkatrész hiányában, azt értem, olcsón hozzák be az alkatrészeket hajóval, nem küldik el gyorspostával, repülővel, pedig egy ekkora cég, amelyik a Motorolát is bekebelezte, igazán megtehetné már csak a hírnevéért is, hogy legyen elegendő alkatrész a központokban, ha már egyszer olcsón akarja szállítani, illetve kérjen kontinensen belülről másik központból alkatrészt gyorsan, mert a vásárlóból élnek.
Szóval nagyjából egyet tudok érteni Veled, nincs túl sok megkérdőjelezhető abban amit mondasz, csak ne hasonlítsuk az almához a droidos gyártókat. Sokkal nagyobb a választék, sokkal nagyobb a munka is vele, mint amit almáék kell csináljanak, hogy a régebbi készülékeiket is frissítsék. De ahogy mondod, Samutól, LG-től, sőt, mostanra Sony-tól is vehetnének példát supportból, vagy akár Motorolától, ha már bezsebelték.
-
Potrien
senior tag
válasz kelly416 #6485 üzenetére
Igen.
Nem lennék ennyire szomorú, ha egyébként egy kukába való telefon lett volna.
Az bánt ,hogy kicsit több törődéssel, lelkiismerettel simán fel kerülhetett volna ezálltal a telefon álltal a gyártó a top 5-be.
Igy viszont sok vásárlót, így engem is, örökre elvesztett.
Drága tanulópénz volt ez nekem sajnos
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a méretét fél év alatt sem sikerült megszoknom,ugyhogy nem bánom hogy újból kissebb lett a telefonom.
De szoktam olvasgatni a topicot ,és drukkolok nektek, hogy minden problémátok korrekt megoldásra találjon.[ Szerkesztve ]
-
flushman
csendes tag
válasz kelly416 #6483 üzenetére
Szia nem ejtettem le semmit sem csináltam vele. Este fel dugtam töltőre reggel már így vettem le. Azért "rettegek" csak a garanciától mert nem szeretnék egy hónapig telefon nélkül lenni még ha ennyire pici baja is van nem hiszem hogy sietnének vele. 😕😑
Lenovo k920 vibe z2 pro / Logitech Z5500 /
-
DaSnake
csendes tag
válasz flushman #6487 üzenetére
Helló! Nekem is volt ilyen problémám, hogy eldobta teljesen a fizikai gombokat, ADB-n keresztül indíttotam újra. FRtől sem jött helyre, de a QFIL megoldotta. Mielőtt leadod szerintem megér egy próbát!
Amúgy 1 ilyen készülékem nekem is teljesen lehasalt már, alaplap csere lett a vége, azóta felül eláll kicsit a hátlap. Profik szervizesek (külföldi szervíz, nem telemax... szóval máshol sem jobb a helyzet) és úgyanúgy több hétig volt ott
-
rokarudi
aktív tag
Most már nem először fordul elő, hogy az 1-es helyen lévő sim-kártyán nem tudnak elérni, mert nincs térerő. Bent dolgozom a Stadionoknál, automatára van állítva, hogy melyik hálózatot érje el, ennek ellenére folyamatosan ugrál a jel erőssége, és naponta többször el is tűnik, úgy hogy mindig egy helyen tartom a telefont. Sajnos pont a munkahelyi sim van az 1-es helyen, mert azon van mobilnet, de ez így nem olyan jó, hogy pont azon a számon nem tudnak elérni. Lehet ez hardveres gond, vagy ez a teló ennyit tud?Amúgy nagyon tetszik, de így lehet, hogy elválnak útjaink, amit nagyon sajnálnék.
[ Szerkesztve ]
-
Luissimo
veterán
válasz rokarudi #6490 üzenetére
figyeljpicit,
Éppen azért ugrá a jelszint, mert automatára vagy állítva.
Nyilván olyan helyen dolgozol (nem a szabadég aéatt) ahol valamiféle beton épületben tartózkodsz, és a jelszint erősen ingadozik.
Ilyenkor váltogat az EDGE, UMTS, 3G, HSDPA, LTE hálózatok között.
Ez egyrészt rettentően meríti az akkut, sokkal jobban, mint a síma hálózati használat, másrászt pedig amikor leesik a térerő és váltogat a szolgáltatási hálózatok között, akkor sokszor vagy elérhetetlen, éppen ezért.namármost,,
kisérletezz, hogy a amennyiben síma 2G-n tarod a telot+bekapcsolod az adathálózatot, akkor van-e ilyen jelenség.
Utána próbáld meg ugyanezt csak 3G-n.
Aztán a mindegyik hálózaton, automatában.Aztgondolom, hogy lesz olyan beállítás amin a normál telefon és a net is fog megbízhatóan működni.
Mi a helyzet pl. nem a munkahelyeden, hanem mondjuk otthon?
nem a telefon minden esetben a hibás, hanem a külső körülmények.
A 2G+moiladat esetében is van neted, ha a leveleidre vagy kíváncsi, akkor azok megérkeznek.
Ha persze netezni akarsz a szupersztrádán száguldozva, no az ilyenkor nemfog menni.
csak lassúmenetben.nemtudom , hogy melyik szolgáltató szélhámos hálózatát kívánod használni, de ez mindegyiknél előfordulhat.
Nálam is tapasztalható a munkahelyi falak között, hogy 2. kártyán sokkal stabilabb a térerő, mint az első, netes kártyán.
Múltkor tesztből azt is átállítottam csak 2G-re plusz mobiladat és láss csodát, a levelek egyéb netfüggő dolgok is működtek és a telefonálás is zavartalan volt.
Ez nem a telefon ibája.
Sőt, az előbbi beállításban az akkud is sokkal jobban bírja.üdv,
Luigi
-
rdt89
addikt
válasz kk831228 #6447 üzenetére
Azt tudod, hogy ha bekapcsolod a Lenovo-n az éjszakai szemvédelmet a legkisebb fényerőt még 15-20%-al lentebb veszi, szinte kikapcsolva van a kijelző annyira nem világítja meg. (megjelenítésnél található), nem hiszem, hogy annál is sötétebbet lehet kihozni a Redmi-ből.
-
rokarudi
aktív tag
válasz Luissimo #6491 üzenetére
Köszönöm a válaszodat, egyetértek veled abban amiket írtál. A problémám csak annyi, hogy elég sokszor használom a mobilnetet (munkahelyen nincs wifi), és ha EDGE-t kellene használnom, akkor kihullik a hajam Az előző telefonomon nem ugrált ennyit a hálózatok között, ezért gondoltam, hogy a z2 pro-nál nem annyira kerek a jeltartás, de lehet, hogy átállok valamelyik másik hálózatra. Azon gondolkodtam még, hogy esetleg nem lehet-e automatizálni azt, hogy amikor mondjuk a Chrome-t használok, vagy valamilyen másik böngészőt, akkor lépjen fel valamelyik gyorsabb hálózatra, a szinkronizáláshoz szerintem is elég a 2g.
De az az igazság, hogy sajnálnám ezt a telefont, mert ettől eltekintve nagyon tetszik, csak azt sem szeretném, hogy emiatt a dolog miatt vagy ne legyek elérhető, vagy ha már van gyorsabb netem, akkor azt ne tudjam használni.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
Üdv!!
Olyan kérdésem lenne , hogy aki ilyen tokot használ [link] , a hátlapi kamerát is védi a tok ,vagy pedig az kiáll mint ahogy gyárilag is...??
Most jött meg egy szilikon tok, amiből sajnos kiáll a kamera...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
p@gabi
tag
válasz kk831228 #6494 üzenetére
Igazából mindegyikből ki fog állni.Próbáltam én is sokfélét,de eddig mind olyan volt amiből kilógott.De szerencsére nem sérül,karcolódik könnyen.Jó néhány hónapja használom,nem olyan vagyok aki a széltől is óvja,használom rendesen és nem sérült még,karcolódott a kamera rész(sem :-) )
Egyébként ma jött meg egy alukeretes,csúsztatható műanyag hátlapos tokom,még eddig ebből áll ki legkevésbé a kamera,de jó néhány tized miliméter ebből is kilóg.Egyébként nagyon pöpec,bár azért jóval csúszósabb így a szilikon tokok után -
Na persze
csendes tag
Autoalkatrészben utazok, és csak jelzem, hogy a 2004 után gyártott autók minősége közelít a nullához. A mai valóságban olyan, hogy tartós fogyasztási cikk - nem létezik. A telefonok sem mások. Alfa állapotú szoftverrel vannak ellátva max. Gondoljátok végig. Egy készülék fejlesztési ideje mennyi lehet? Pár hónap. Mit vártok? Csoda hogy így működnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- iPhone 13 128GB Független Megkímélt/1 Hónap gar./Akku 87%/p3362/