- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Magisk
- Mobil flották
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Hammerwatch II - Premier előzetesen a PS4 és Xbox változat
gp A minap megjelent a játék két újabb platformra, ezekhez pedig kaptunk egy launch trailert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Feketelaszlo #49 üzenetére
A sikernek ára van. És ezt leginkább a jobb érzésű gémer szívja meg.
-Megcsinálták a Hearthstone amit a már meglévő fizikailag is kapható Warcraft és Magic kártyajátékokról mintáztak. A HS a legkisebb gond, elég jókor vágtak bele. Azóta meg folyamatosan frissítik, és mikrótranzakciókkal elvannak.
-Aztán látták a LoL és a Dota sikerét. Mindenáron szerettek volna egy szeletet abból a bizonyos tortából. Pechükre a Dota és a LoL eléggé jól lefedi a piacot, ezért a legkézenfekvőbb utat választották. A komplexitást belőtték a LoL alá, mert a Dota fölé már üzletileg kérdéses (inkább bukó) lett volna. A körítést nem gondolták túl, visszanyúltak az eddig is meglévő karaktereikhez. Ebből született egy dedós moba, ami nem is túl sikeres.
-Viszont ezek után sem tettek le arról a szándékukról, hogy betörjenek az e-sport piacra. Ha a mobájukkal nem is sikerült. Ezért mindent ennek a szándékuknak alávetve megalkották az Overwatch-ot. Mindenhonnan összelopkodtak hozzá ötleteket, nyakon öntötték a saját rajzfilmes stílusukkal és voálá. A Hots esetében kevés volt a Blizzard név a sikerhez, itt nem. Nagyon agresszív marketinggel rengeteg játékost értek el. A sikert már csak a "legtoxxikabb közönség" díja árnyalja. Aztán elindították az OW league-et ami a major sportok mintájára franchise rendszerben működik. És 20milla USD a bekerülési díj. Az OWL jól is indult, szárnyal még, de nagyon az elején vagyunk.
A Blizzard teljesen elhagyta a kreativitását, és mindenre már csak üzletként tekint. Ami jó, ha befektető vagy. Rossz ha olyan játékos aki a Blizzardot azért szerette meg mert rengeteg korszakalkotó dolgot adott a játékostársadalomnak.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- VivoBook M515DAP 15.6" FHD Ryzen 3250U 12GB 256GB NVMe magyar vbill., gar
- Synology BeeStation 4TB NAS (Hálózati Tároló)
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 3 TOUCH: i5 1250P, 32GB RAM, 1TB SSD, 100% akku,Win11Pro,Lenovo Prémium gari
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X LHR Videokártya! BeszámítOK
- Asus X550VX 15.6" FHD IPS i5-6300HQ GTX 950M 12GB 480GB magyar bill DVD író gar