Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Feketelaszlo #49 üzenetére

    A sikernek ára van. És ezt leginkább a jobb érzésű gémer szívja meg.

    -Megcsinálták a Hearthstone amit a már meglévő fizikailag is kapható Warcraft és Magic kártyajátékokról mintáztak. A HS a legkisebb gond, elég jókor vágtak bele. Azóta meg folyamatosan frissítik, és mikrótranzakciókkal elvannak.

    -Aztán látták a LoL és a Dota sikerét. Mindenáron szerettek volna egy szeletet abból a bizonyos tortából. Pechükre a Dota és a LoL eléggé jól lefedi a piacot, ezért a legkézenfekvőbb utat választották. A komplexitást belőtték a LoL alá, mert a Dota fölé már üzletileg kérdéses (inkább bukó) lett volna. A körítést nem gondolták túl, visszanyúltak az eddig is meglévő karaktereikhez. Ebből született egy dedós moba, ami nem is túl sikeres.

    -Viszont ezek után sem tettek le arról a szándékukról, hogy betörjenek az e-sport piacra. Ha a mobájukkal nem is sikerült. Ezért mindent ennek a szándékuknak alávetve megalkották az Overwatch-ot. Mindenhonnan összelopkodtak hozzá ötleteket, nyakon öntötték a saját rajzfilmes stílusukkal és voálá. A Hots esetében kevés volt a Blizzard név a sikerhez, itt nem. Nagyon agresszív marketinggel rengeteg játékost értek el. A sikert már csak a "legtoxxikabb közönség" díja árnyalja. Aztán elindították az OW league-et ami a major sportok mintájára franchise rendszerben működik. És 20milla USD a bekerülési díj. Az OWL jól is indult, szárnyal még, de nagyon az elején vagyunk.

    A Blizzard teljesen elhagyta a kreativitását, és mindenre már csak üzletként tekint. Ami jó, ha befektető vagy. Rossz ha olyan játékos aki a Blizzardot azért szerette meg mert rengeteg korszakalkotó dolgot adott a játékostársadalomnak.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák