- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandon
tag
Anno én is végigjártam ezt az utat... Gratula
Üdv: bandon
-
Balage21
tag
Ezen már túl vagyok én is, sokkal esztétikusabb lesz a beltér. Viszont ami megütötte a szemem, hogy 16 éves létére milyen recés a kormány, és még a duda gomb is matt. Mennyit futott ez a kocsi? Vagy netán ezeket is cserélted?
-
-
Szia!
Hát akkor most kapaszkodj, az autóban 303000 kilométer van.
Nos hogy ne legyen a kormány állapota annyira meglepő, az első lökhárítót már cserélték rajta, mert a színe napsütésben picit egy árnyalatnyit elüt. Így szerintem belecsúsztak valakibe, amitől eldurrant a légzsák és kicserélték a kormányt. Ezek szerint valószínűleg az egészet, bár az utastér többi része sem kopottas szinte egyáltalán, tehát vigyáztak is rá.
A motort meg biztosan generálozták, mert a víztartája belül feketés, tehát egyszer biztosan megfőzték a motort. az 1.2-es hajlamos megforralni magát, főleg ha nem is tudna róla a tulajok, hogy a termosztát hajlamos megadni magát, nekem az is új benne, már mint amikor megvettem már új volt.
Egy Opel márkakereskedésbe volt beadva.Full "fapad" változat az autó. Csak servo kormány van és kb ennyi az extralista. Sem klíma, sem központizár semmi sincs. De viszont egészen rendben van. A hátsó lökhárítón is van egy kis műanyagos javítás, viszont rozsda sehol semmi. a kipufogóját is cserélték már mert utángyártott.
Én meg mióta megvettem motorolaj, olajszűrő, váltóolaj, légszűrő, pollenszűrő, új BOSCH gyertyák (nem biztos hogy a legjobb, vagy BERU vagy GM ajánlott inkább) első kerékcsapágyak, stabrudak, teljes műszerfalvilágítás, már csak a középső kijelzőt kell kicserélnem, mert a fele bevan esve és a lámpája is csak a felének világít, ehhez kapcsolódóan kikellett cserélni a hőmérséklet érzékelőt. Meg a teljes első féket tárcsát és betétet is cseréltem rajta.
Na meg az antennát kellett magát a kis rudat kicserélnem, meg kapott egy Blaupunkt bluetoothos autórádiót is
Én imádom a kis autómat. Szín városban 6.7 volt eddig a legnagyobb fogyasztásom.
Sokszor azt sem veszem észre hogy jár a motor.[ Szerkesztve ]
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Balage21
tag
válasz Lalikiraly #4 üzenetére
Na ez érdekes, ugyanis az enyém egy 1998.10 havi X16SZR - a hagyományoss 8 szeleps 1.6-os - óra szerint 228.685 km-el. A kormányom lényegében fényes, a bal oldali dudagomb félig beszakadva, opel embléma zöld műanyagra kopva.
Ezt látva viszont felmerül bennem a kérdés, hogy mennyi lehet az enyémben valójában? 1,5 éve németországból behozott autó, meglepően jó állpotban. Kormány alapján 500.000 van benne.
Álljon itt felsorolás érdekességképpen, hogy én mit cseréltem az elmúlt 1,5 évben:
- termosztát kétszer, BEHR majd Valeo. (Sosem lesz tökéletes...)
- vezérlés, botdászíj, vízpumpa
- bordásszíj feszítő görgő
- vízhűtő, klímahűtő, klíma töltés
- akkumulátor
- stabilizátor rúd és pálcák
- jobb első kerékcsapágy
- főtengely szimering, vezérmű tengely szimering
- szelepfedél tömítés
- 4 új BERU gyertya
- BOSCH vízhőfok jeladó
- VEMO főtengely holtponti jeladó
- olaj szűrőkkel kétszer
- váltóolaj -
-
petipetya
nagyúr
Pornó ment a háttérben?
"nincs rá lezsóidő"
-
-
petipetya
nagyúr
válasz Lalikiraly #8 üzenetére
Az angolul beszélő női hangra gondoltam, aztán rájöttem hogy nem nálad ment, bocsi
"nincs rá lezsóidő"
-
Balage21
tag
válasz Lalikiraly #6 üzenetére
A futómű rendben van, csak két stab pálcát kellet cserélnem mert kopogott. A bal oldalinak a csavarja úgy össze volt rohadva, hogy egyszerűen letört a stabilizátor rúdról így azt is cserélni kellet. Ehhez ugye meg kellett emelni a motort, mert Opelék ügyesen befűzték alá...
A lengéscsillapítókat meg már cserélték, mert 4 gázos SACHS van alatta mi biztosan nem gyári.
Hamarosan viszont érik a hátsó féktárcsák cseréje... -
Azok biztosan nem gyáriak, mert gyárilag olajos gátlók voltak bennük még. Így is kemény a futómű.
Hagyjad már, nekem elől megint kopog a futómű, most biztos a kormány gömbcsuklók, amiknek két hete még nem volt bajuk De hát a jó Magyar utakon ez nem csoda, de még csak meglepődés sem.
A stabpálcák neccesen jöttek le nálam is, de megúsztukLalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Hátul nem féktárcsa van, hacsak nem 2.0 motoros, mert azokon aszem már az van hátul is. Hanem fékdob van hátul. És fékpofákkal. Viszont azt az egészet érdemes együtt cserélni, mert nagyon vállasok szoktak lenni. Viszont utána ég és föld a kocsi
Akkoriban volt egy A Vectránk és jártam sokat országszerte, és Tatabányán volt egy izgalmas derékszögű kanyar és csak 20-30 akkal vettem be. És egyszer műszaki előtt voltunk és hát a hátsó gátlót nézte a szerelő, hogy kikéne cserélni. Na az is flexelés melegítés minden volt, úgy bevoltak rohadva. Jó kilettek cserélve tök nevenincs olcsó gátlókra. Utána ugyanazt a kanyart kb 60 al vettem be, úgy hogy észre se vettem. Úgyhogy azért a lengéscsillapító nem kicsit fontos. Ezen a Gn is csereérettek, de a négyet egyszerre fogom az fix.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Balage21
tag
válasz Lalikiraly #12 üzenetére
Az 1.6 kombik hatul is tarcsafekesek, az enyem is az.
-