- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
PowerWash Simulator - Már több mint 12 millióan próbálták ki
gp Sokak szerint abszurd a játék alap témája, mégis nagyon sokan döntöttek arról hogy kipróbálják a programot.
-
Engedélygyűjtésbe kezdett a Poco táblagépe
ma 33 wattos töltéssel és 8 megapixeles kamerákkal várható a Poco Pad.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NomadND1
senior tag
Tuti velem van a baj, de ezek a coupék olyan félkészek. Szépen jön az iv, majd puff vége és ettől az egész olyan furán néz ki.
Az a sok kék led...remélem nem kikapcsolható
Technológiailag érdekes, de hidrogén cellás meghajtás jobban bejön. Ezek csak szennyezik a környezetet (hosszútávon talán még jobban mint a benzin), de a marketing kurvajó és megváltóként szerepelnek. -
NomadND1
senior tag
Nagy vonalakban: Ki kell bányászni az összes összetevőt(ezek általában nem egymás mellett vannak) - el kell szállítani - össze kell rakni - ki kell szállítani - tölteni kell (energiát valahogy elő kell állítani) - újra kell hasznosítani/megsemmisíteni.
Hidrogént már viszonylag olcsó állítanak elő tengervízből.
-
NomadND1
senior tag
válasz #16820480 #43 üzenetére
Úgy fogalmaznék, hogy egyre több. Ipari hidrogént meg eddig is állítottak elő. A kutatások meg egyre nagyobb teret kapnak, mert nagyon leegyszerűsítve vízből víz lesz.
Sőt már arra is vannak kutatási irányok, hogy az "égésterméket" újra hasznosítani így nem csak vizet, de akár még oxigént is pöfékelnek majd a jövőben.
Pl. Németországban már gond nélkül tudsz szinte bárhol tankolni.
[link]
Egyre több autógyártó is elmozdult erre, mert jobban meg fogja érni. A két technológia valószínűleg el fog férni egymás mellett, de nagyon úgy tűnik, hogy a jövő a hidrogéné és nem az elektromosoké. -
NomadND1
senior tag
Úgy ahogy írtam és nem beleképzelni bármit is.
#158 mrlujoak Igen, az ENCAP valamennyire mérvadó, de ott sem vizsgálják autópálya, vagy országúti tempó alatt.
#159 Tapsi Egy mobil kijelzője és ez közöt azért van egy kicsit különbség Amúgy pont rátapintottál a lényegre. Vajon 160-nál a sima műszerfalas autóban, vagy ebben az üvegcsodában lesz nagyobb a túlélési esély?
Aki ilyet vesz, az nem a sarki boltba meg dolgozni jár vele, hanem hosszú távra. Az a 99% inkább 5. Egy seggel 1200km-et már vezettem le, már megint általánosítasz.[ Szerkesztve ]
-
NomadND1
senior tag
Komolyan úgy gondolod, hogy aki megvesz egy 80-100 000 dolláros autót, az közértbe fog járni?
Lehet most egy világ fog összedőlni benned, de a prémium elektromos autók felhasználása nagyságrendileg igy néz ki:
- áll a garázsban, mert a nem fog szívni a hosszú töltési idővel
- kb. az 1-5% aki ténylegesen használja napi szinten, de hosszú utakra azok is benzin/dizel kocsikkal mennek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Politika
- Melyik tápegységet vegyem?
- A TikTokon marakodik Trump és Biden
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Óra topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Háztartási gépek
- További aktív témák...