- iPhone topik
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Magisk
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A05s - az ötösért több kell
Hirdetés
-
Frissítve! A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Bemutatkozott a Polestar Phone
ma Ami nem meglepő módon a Meizu utolsó készülékének átbrandelt verziója.
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Arrol se feletkezzünk meg, hogy elektromos autoknal meg cipeled a ki tudja hanyszaz kg akksit, az is nagyon környezetbarat.
A rekuperáció miatt a súlynak jóval kisebb hatása van a fogyasztásra villanyosoknál, mint belsőégésűeknél. Nem tud olyan nehéz lenni egy akkupakk, hogy annyival megdobja az energiaigényt, mint hidrogénnel csak a sűrítés.
Plusz ugye egyaltalan senki nem akarja ujrahasznositani az akksit
Igen, a Hold pedig sajtból van. (Persze, hogy újrahasznosítják.)
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Rolly
veterán
Igazad van, hogy a plusz súlyt nehezebb megindítani, de nehezebben is áll meg tehát mikor fékezel akkor több energia nyerhető ki belőle. Volt magyar Youtuber teszt is, hogy ment alapból egy Zoéval majd plusz 300 kg-mal fogyasztásban nem volt különbség a hegyre fel / le tesztben :)...
Az akkuk újrahasznosítására pedig sorban állnak cégek csak nincs akku a tesla mellé is alapítottak ilyen céget, már a Nissannak is van ilyen "üzletága" startupok is ráindultak csak nincs mit újrahasznosítani (legalábbis nincs elég), de hidd el egyszerűbb és olcsóbb egy 500 kg-os akkucsomagot szétbontani és újra hasznosítani és abból koncentráltan kiszedni a benne lévő anyagokat, mint több 100 tonna földet megmozgatni vagy vizet lepárolva a sóból kinyerni a lítiumot. Már most olcsóbb így az újrahasznosítás nem para.
Ráadásul itt sok anyag van egyben így gazdaságos míg a mobiltelefon, drón, ceruza akku, aktivitás mérő, laptop, stb akkuk újrahasznosításánál nem az újrahasznosítás a probléma, hanem a begyűjtés. Van egy "tudományos" cikk, hogy az amerikai háztartásokban több lítium lehet mint 1-1 autógyár egy éves szükséglete... (régi telefon a fiókban, laptopok, stb...)
Stard72 #53: lesz hidrogénben energia tárolás szerintem is csak napelem park mellett és nyárról elrakják a felesleges energiát télire... Így a felesleges el nem adható energiából lesz bevételük így működhet, de így szállítani sem kell.. Illetve ilyen telepek állíthatják elő a hajók és vonatokhoz (ahol nincs áram) szükséges hidrogént.
Stard72 #58: jelenlegi biztonsági előírások szerint hirdogén kút nem lehet akárhol - ahogy amúgy benzinkút sem, de ha jól tudom érezhetően nagyobb a védőtávolság bizonyos építményektől hidrogén kút esetén (tavalyi baleset óta még inkább) mint hagyományos üzemanyag töltőállomás esetén.GoldhandRent #64: azért a Teslán kívül elég sokan csináltak hasonló időben elektromos autót (Nissan, BMW, Mistubishi) tehát a Tesla csak 1 volt amiben jelentős volt, hogy a hipe és a startup beállításban hatalmas pénzt tudott úgy befektetni, hogy nem volt a befektetők részéről profit igény. Hagyományos gyártók meg éltek valamiből és mint új termékpaletta kísérletezgettek ... Például a Peugeotnak volt 205-ös ből a 90-es évek elején elektromos modellje , csak ugye nem litium akkuval (ahogy a General Motorsnak is volt)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen széket vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPhone topik
- Steam Deck
- Renault, Dacia topik
- Nintendo Switch
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Mobil flották
- További aktív témák...