- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NomadND1
senior tag
Nagy vonalakban: Ki kell bányászni az összes összetevőt(ezek általában nem egymás mellett vannak) - el kell szállítani - össze kell rakni - ki kell szállítani - tölteni kell (energiát valahogy elő kell állítani) - újra kell hasznosítani/megsemmisíteni.
Hidrogént már viszonylag olcsó állítanak elő tengervízből.
-
TeeJay
félisten
198 cm vagyok Mazda 6 méretű autóban férek el már kényelmesen
Amik tetszenek elektromos autók (VW ID4, Skoda Eniaq, Kia EV6, Hyundai Ionic 5, Kia E-Niro) azok nagy akkuval jól felszerelve 15-20-22millióba vannak és tudnak 300km-t autópályán
Ha BP-ről mennék szülőkhöz vidékre Eger mellé faluba az 140km szóval csurig kell tölteni hogy az oda vissza út meglegyen gond nélkül (280km)
Persze nem fenyeget az hogy 15-22milliós új elektromos autót vegyek meg tölteni se tudnám panel telepen otthoni áramról de azért durva hogy milyen drágák a normális méretűek és mégsem tudnak sokat menni ha hosszútávon tolnád.Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Faterék házában van 3 fázis 3x16A, ha lenne elektromos autóm és azon töltenék max 7kW-al mehetne hogy maradjon kakaó a többi elektromos eszköz számára is
Nem lesz olcsó mulatság az otthoni gyorsabb AC töltést kiépíteni
11kW-hoz 3x16A akinek csak ennyi van bővíthet 3x32-re és vagon pénz lesz a mulatságMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
Squirrel
őstag
-
Somatom
veterán
Hát ez az! Én rendszeresen pályázok Németországban. A szélső sáv a kamionoké, tempó 85. Minimum a 130, hogy a középsőben maradhassak. De, ha egy kamion, vagy csigaházas szerelvény kimegy előzni, akkor át kell menni a belsőbe. Nem ritka a 150 -re gyorsítás, hogy fel tudjam venni a ritmust. Ott ritkán látok elektromos autót. És ez nem kirívó példa, hanem ez az általános autópályás közlekedés Németországban.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Noukoum
veterán
Nem tudom mert nem írta oda.
Egyébként az meg papíron sem tud 450km-t, mert a wltp is 300km. Szerintem az lesz a gond hogy az emberünk az gondolta hogy a valóság a kéthónapnyi magyar téli fogyasztás, meg 80% autópálya. És akkor ezt így levetíti hogy ezek az autók max ennyit tudnak a valóságban.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Tény és való hogy télen drasztikusan csökken a hatótáv az aksi miatt, de ez nem is volt titok.
Persze hogy többet eszik, az M3 nagyon hatékony. És ott se mindegy hogy P, LR, vagy SR+. Utóbbi az igazi gyöngyszem szvsz, pedig az az autó kapja a legkevesebb figyelmet.Somatom: Gazdagok játéka? Az ilyeneken mindig mosolygok. Miért lenne a gazdagok játéka?
Tömeges elterjedés meg nem téma mert nem tudnak elég autót gyártani ahhoz. A kérdés az hogy nálad akkor ez miért van terítéken folyton?
Nem én vagyok a célközönség szóval nem tudom eldönteni hogy valós szitu. De te sem vagy, szóval valószínűleg te sem tudod. Azt remélem tudod hogy aki ilyen kategóriában cserél autót, az benzinesre vagy dízelre is leváltana az autóját nem csak villanyosra. És igen szerintem simán opció lehet a villany adta előnyök és a környezetvédelem és városi levegő miatt hogy ilyet fog használni. Nem Magyarországra szánták az autót szóval nincs nagy jelentősége itthon, ahogy a Taycannak sincs.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
8th
addikt
Nem vagyok notórius száguldozó az autóim sem arra teremtek de nem azért megyek fel az autópályára, hogy a külső sávban gyönyörködjek nyolcvan-kilencvennel a tájban és okozzak ezzel agyvérzést a mögöttem jövő kamionosoknak. Ha a forgalom engedi még a furgonnal is 120-150 között tolom ami olyan valós 110-140km/h-t jelent. Azért lássuk be autópályán ez baromira nem sok. Ilyen tempónál még a traffipax sem villan.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Noukoum
veterán
Egy elkötelezett környezetvédő biztosan megszólna hogy ezért tartasz fenn egy dízelt, de szerintem ha karban van tartva akkor semmi gond nincs ezzel. Az infrastruktúra folyamatosan fejlődik, néhány év múlva már lehet nélkülözni tudod a belsőégésűt. Mondjuk ha az állambácsi picit megemberelné magát és lerakna néhány villámtöltőt ha már a töltési díjakért piaci árat számol fel.. Na mindegy.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”