- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
De jó is az, amikor sokan szidják a céget, aztán meg kiderül, hogy valami kapualjból áruló embertől vettek cuccot, mert nem figyeltek oda, hogy a cég árulja vagy csak "marketplace" közvetítés.
Régebbi híres áruházláncok is így aljasodtak le, hogy a naív vásárló megveszi a kínai hamisított cuccot a weboldalukról, mert nem látja a különbséget... [link]
[ Szerkesztve ]
-
gliskard
senior tag
van már pár ilyen a világban és itthon sem ez lesz az első (pl. az emag is beengedett forgalmazókat). de hajrá!
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
az amazon mintha eleve piactérként indult volna... könnyebben rácsodálkoznak csalódra ott az emberek, ahol fizikai bolttal rendelkező üzlet webshopjában vannak kóbor seftelők.
Persze az amazonnál sem értik sokan a különbséget a sold by amazon, fullfilled by amazon és a seftelőtől szeretettel fajta hirdetések közt
-
Ezért van nagy jelentősége a piac üzemeltetőjének.
Az Amazon egyértelműen vásárlópolitikát folytat. Ha problémád van a termékkel azonnal és kötekedés nélkül rendezi a dolgot. Egyszer volt gondom. Egy óra adta fel a harcot két hónap után. Miután útnak indult vissza a csomag és megjelent az amazon rendszerében, már jóvá írták a számlámon. Nem vizsgálták, rendezték az ügyet.
Nyilván a másik oldalt is védik. Ha valaki túlzásba tolja a visszaküldést, törlik a rendszerből.Ha a MediaMarkt komolyan veszi a fogyasztó védelmet, van némi esélye.
Ma már kevés egy jól működő "marketplace". A köré épített szolgáltatások nélkül csak alkalmi vásárlókat tud megtartani. Elég megnézni mit nyújt mellékesen az Amazon Prime.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
waccamár
senior tag
Na az az ilyen 1.0-s kereskedőknek tökéletes platform, akik semmi mást nem csinálnak, csak megveszik a terméket X-ért és X+Y árért eladják, ahol Y a hasznuk.
0 piacismeret, 0 marketing, nincs szegmentálás, nincs differenciálás, csak az ár az egyetlen, amivel versenyezni tud (és akar).
-
azbest
félisten
válasz Hieronymus #5 üzenetére
Igen, a tipikus magyar vatera és hasonló közvetítők nem vállalnak semmilyen felelősséget. Csak az eladóktól folyjon be a jutalék, a fizetésben sem vesznek részt.
Ha bevállalja valamelyik cég, hogy fizetésben is közvetít és probléma esetén jótáll, akkor lehet értelme. Viszont az drága is lehet, ha a cégnek kell kártalanítania mindenkit, miközben a csalókat nehéz megfogni. Itt jön képbe az, hogy mekkora a piac és a forgalom, elbírja-e a csalókkal való hadakozást. Vagy minden magyar közvetítőhöz hasonlóan csak elteszik a külön szedett jutalékot az eladótól, de vásárlóvédelmet nem biztosítanak. És igaz, eladó szempontból sem mindegy, bár jelenleg itthon a vásárlót érzem hátrányban piactereken.
Ha jól emlékszem, talán az emagos külsős kereskedésekre sem vonatkozik sok védelem azzal szemben, mintha emag által árult cuccot vesz az ember.
Sok év kihagyás után vettem valamit vaterén és jól meglepődtem, hogy még mindig közvetlenül egymásnak pénzt adós módi megy. Elszoktam ettől az ebay/ali/amazon kombónál.
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
válasz Hieronymus #5 üzenetére
Nekem is jo tapasztalatom van veluk, bar en mar kb 5 eve Prime elofizeto vagyok.
Kb 2 ev hasznalat utan a monitorom kozepen megjelent egy halott pixel, irtam nekik chaten,
mondtak kuldenek ujat ha van stock, ha nincs akkor love vissza.Feladtam aztan jott a love.
-
-
azbest
félisten
válasz Hieronymus #9 üzenetére
a hír párja lehetne az a pletyka, hogy az amazon nálunk is teljes szolgáltatást nyújtana meglepne [link] szintén az előbb megfogalmazott okoból a hazai sajátosságokat figyelembe véve.
-
Meg fog lepni, mert teljes szolgáltatást fog nyújtani.
A Prime szolgáltatásokra készülnek. Már elkezdtek megjelenni a magyar vagy magyarul is elérhető tartalmak.
Magyar zene és magyar szinkronos és vagy feliratos filmek. Látszik a készülődés.
A kereskedelmen túl, még a bankszolgáltatások is megújulhatnak. Az Amazon Visa kártyával cashback jár, külön tranzakciós költség helyett. Minden vásárlásra, bárhol vásárolsz. A százalék persze alacsonyabb, mint a saját piactéren. (Csak ne lépd át azt a határt, amit a hónap vége után még le tudnak emelni a számládról. A hitelezés nem olcsó.)Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
nagyúr
Azért ez a pont elég sokakat elriaszt majd:
biztosítson a végfelhasználóknak német nyelvű ügyfélszolgálatotKb. néhány német középvállalkozáson kívül senki sem tud ennek megfelelni. Még magyar (vagy cseh, bolgár, román, lengyel, francia stb.) nyelvű ügyfélszolgálata sincs egy átlag kisvállalkozásnak, nemhogy német...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Cathfaern
nagyúr
Az ország észak-nyugati felén elég jelentős arányú a német nyelvtudás, itteni cégeknek szerintem ez nem igazán jelent problémát.
Illetve itt ügyfélszolgálat alatt nem azt kell érteni, hogy 0-24-ben telefonon hívhatóak legyenek német nyelven, hanem ha ügyfél németül írásban kérdez / panaszt tesz, arra németül tudjanak reagálni. Azért ezt a lécet nem olyan nehéz megugrani
[ Szerkesztve ]
-
-
gliskard
senior tag
válasz Hieronymus #16 üzenetére
Plusz ugye ott van a "magyar országi képviselet' is. Ha van importőr, akkor ő nem fog örülni, hogy az eu központ vagy akár az anyacég az MM marketpalce-en keresztül árulja ugyan azt a terméket.
De az is problémás lehet, ha egy másik (pl. német) értékesítési partner kezdi el forgalmazni az MM marketplace-en keresztül a terméket.
Vásárló részéről pedig macerás lehet az garanciális javítás, mert az importőr szerint ez "szürke" import és ő ezt nem javítja, oldja meg a forgalmazó. -
-
gliskard
senior tag
válasz Hieronymus #18 üzenetére
problémákat igen, a megoldásokat még nem annyira látom...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!