- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
big-J
őstag
A hidrogen nevetsgesen rossz technologia, de nem kell nekunk elhinned, csak nezd meg mi terjed a gyakorlatban es miert.
A egesz folyamat hatasfoka pedig meg sem kozeliti az 50%-ot, es ez meg amielott barhova valaki barhova szalitotta/tarolta volna.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Írtam, hogy tévhit. Nem lehet annyi energiát kivenni a hidrogénből, mint amennyit belefektetsz ez mindenre igaz, csak nem mindegy, hogy mekkora a hatásfoka. A hidrogéné szar. Egyébként is hülyeség és logikátlan az egész hidrogén előállítás, palackba töltés, kutakra szállítás. Tulajdonképpen az olaj cégeknek kedvezne egyedül a dolog, mert át tudnának állni rá.
Azt azért te sem vitatod, hogy az elektromos motornak van a legjobb hatásfoka. A másik előnye, hogy fordulatszámtól függetlenül ott a teljes nyomaték, így nem kell pörgetni annyira (meg nem véletlenül gyorsul ezért jól).
Jelenleg az energia tárolása a szűk keresztmetszet, de azért ha van megfelelő infrastruktúra, akkor egy Tesla, Hyundai Iconic stb sem annyira rossz, főleg kisebb távolságokra (az árán kívül).
Szerkezetileg sem kell annyi alkatrész, így tartósabb (az akksin kívül).
Azt meg ne felejtsük el, hogy a (közel)jövőben lehetnek (sőt biztos lesznek is) nagy áttörések az akksik terén is, így ha jelentősen nő az energia-sűrűség és rövidül a töltési idő akkor nem nagyon lesz akadály az egész előtt. A töltési mód is változni fog (indukciós töltés).
[ Szerkesztve ]
-
cinemazealot
addikt
Ami azt illeti, én is jobban örültem volna egy írott összefoglalónak.
Mindenesetre itt a MA cikk.