Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz axioma #35 üzenetére

    Ez a törvényi kötelezettség. Alkatrész lesz, az ára másik kérdés. Akkor sem lesz olcsó a termék, pláne, hogy sok éve esetleg már nincs is gyártásban, csak raktározva.

    #36 Big-J: erre konkrétan tudom a választ, azért válaszolok. Márkától függetlenül ez törvényi előírás, minimum intervallummal. Gyártás vége után 10 év. A VW e téren jobb szokott lenni, tovább van raktáron pótalkatrész. És ezeket úgy veszed és építed be, ahogy akarod. Garancia viszont csak az alkatrészre van olyankor, ha nem a márkaszervíz szereli be. Elektromos autók esetén lehet kérdéses a biztonsági kérdés és felelősségvállalás a nem márkaszervízben csere esetén.

    [ Szerkesztve ]

  • #06658560

    törölt tag

    válasz axioma #40 üzenetére

    Neki biztosítania kell, az alkatrésznek kész kell lenni.

    "Nemhogy raktaron nem kell lennie, de korrekt hataridovel indithato gyartasi lehetoseg se feltetlen muszaj. Ha megvannak a muszaki dokumentaciok, akkor egyszeruen azt mondja, hogy kello penzert majd valaki utangyartja - azt tegyuk hozza, hogy az alkatresznek nem kell mar ugyanolyan minosegnek lennie, mintha azzal kene szamolni hogy gariban a csere is az o szamlajara megy - nem beszelve arrol hogy egy 10 eves autoban mindig talalni valamit ami nem gyari allapotu, es arra ra lehet fogni egy tul hamar bekovetkezo ujabb alkatreszhibat is."

    Ennek egyetlen mondata sem igaz. le kell gyártani, ott kell lenni az alkatrésznek. A gyártás végétől számított tíz évig. Pont a raktározási és egyéb költségek miatt drágák már akkoriban. És de, kell neki az eredeti minőségi követelménynek megfelelnie. Nincsenek külön pótalkatrész termékek a gyártóknál. Egy példa: tönkremegy a küszöb, ki akarod cseréltetni, ahhoz komplett oldallemezt kell gyártani, aminek a 75%-a megy selejtbe.

    #39 Zanik: Voltak ilyen leképzelések, mentek a kukába, mert nem kivitelezhető racionálisan.

    [ Szerkesztve ]

  • #06658560

    törölt tag

    válasz axioma #43 üzenetére

    " Tudok olyan premium autorol ahol a rendszerbol kivezettek az adott alkatreszt, soha tobbet nem veheto, pedig a kocsi LU-val kezdodo (es ujonnan vette a tulaj)."

    Pontosítva? Mit jelent az LU rendszám, milyen autó stb.?

    "Kieg. az alkatresz minosegen most nem azt ertem, hogy valami mukodesi dologban gyengebb, hanem konkretan a varhato elettartamban. Mert ha garit ugyanannyit is kell ra adni, annak az ervenyesitese eleve kevesbe jellemzo, masreszt konnyebben kibujhato - igy a gyarnak nem erdeke tartosra gyartani."

    Ez megint emeletes ökörség. Mégis hogy tudnál más minőséget produkálni, ugyanazon specifikációkra, ugyanazon alkatrészre?

    "De amig a penz beszel, es autogyarakban megcsinaljak hogy balesetveszelyes alkatresz miatti visszahivas helyett fizetik a karteritest a varhato ertekben 10 db ebbol eredo halalos baleset karosultjainak mert az joval kisebb osszeg, addig en nem varok tobbet."

    Pont ezért nem gyártanak két minőséget.

    #44 Zanik: Ha végiggondolod, magadnak is rá kellene jönnöd, hogy ez hülye megoldás, rengeteg problémával, veszéllyel.

    8b]#45-46 Fall-N: Nem, az akku technológia még nem egyértelműen a jó megoldás, annyira szarok az akkuk, annyira szar a töltési folyamatuk. És hidrogént sem csak víz bontásával lehet előállítani, vannak más megoldások is. Plusz hidrogénnel a hatótávod nem feleződik, ha a környezeti hőmérséklet 30 fok helyett -30 lesz.

    [ Szerkesztve ]

  • Füleske

    addikt

    válasz axioma #63 üzenetére

    Típusfüggő a vésztartalék mértéke, és ez csak az irreálisan gyors kapacitáscsökkenéstól véd.

Új hozzászólás Aktív témák