Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LurkerSheik

    senior tag

    Miután PHEV és BEV akkukra erős rálátásom van munkámból adódóan, válaszolok 1-2 kérdésre.

    Nem környezetkímélőbb jelenleg, az elektrolit egy erősen mérgező anyag.

    Komoly validációs teszteken mennek át az akkuk.
    Ütközik, préselik, átfúrják, túltöltik, mélykisütik, élettartamra tesztelik stb.
    A hőmérsékletváltozást is jól kell tűrni -30 és 60 C fok között.

    Mind mind veszélyes, és szimulálja a lehetőségeket, de persze az élethelyzet mind mind más.
    Li-Ion technologiából adódóan, az élettartam hamarabb romlik teljes lemerítés és töltéssel, mint több rátöltéssel.

    Saját vélemény, de alapvetően a LOKÁLIS emisszió csökkentése a cél az e-autókkal.
    Ezt egy nagyvárosban élve, közlekedve nem nehéz belátni.
    Az alföldön kevésbé érdekes ha az erőmű okádja ki a füstöt az energiatermeléshez mintha a nagyvárosban fulladsz meg a dízeltől.
    Kicsit messzebbre kell tekinteni.

    Hogy miért erőltetik az e-autózást?
    Mert jelenleg ez a legkevésbéveszélyes az átlagpolgár számára.
    Tölti, használja.

    Nagyon jó a hidrogéncella, illetve bármilyen alternatívára, de gondoljunk a lobbira is az olaj mellett vagy ezek ellen.

    Illetve ottvan a megtérülés, marketing, ami tetszik vagy sem, ahogy az Apple elkezdte az okostelefonok reformját úgy a Tesla csinálta(csinálja) az autóiparban.
    Brutális és végtelen pénzmag kell hozzá és Marketing, hogy a vásárlók is akarják, de még ma is veszteséges jórészt ez az ipar. Amit kevés gyártó engedhet meg magának, mint látjuk.

    Most viszont már senki sem szeretne lemaradni a vonatról, mint a bitcoin lufinál, beindult a szekér.

    Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||

Új hozzászólás Aktív témák