- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Magisk
- Mobil flották
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Listázzák az olaszok a Redmi 15C-t
- Megvan a Magic V5 európai startdátuma
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegyik unified shader ultramobil GPU 32 bites precizitású. Ez alól csak a Windows driver miatt kivétel a Atomba rakott PowerVR SGX 545. Az 16 bites precizitással számolja a pixel shadereket, de a hardver képes 32 bitre. Ez valszeg egy Intel által kért limitáció.
Az új generációs ultramobil GPU-k közül csak a Tegra nem támogatja az OpenGL ES 3.0-t. A Mali-T620+, az Adreno 305+, a Power VR G6000+ és a Vivante GC800+ már támogatja. Sőt, még a ZiiLabs is kezeli.
Egyedül a Takumi, a Broadcom és az NV maradt le ebben, viszont előbbi kettő bevallottan nem érdekelt az Android gamingben. Egyszerűen más területre szánját a termékeiket. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Tiszta szerencse, hogy ha PC-n DX-re vagy OpenGL-re írsz egy kódot, akkor az futni fog az API-t támogató hardveren. Az OpenGL ES 2.0-val ez speciel nincs így, míg a 3.0-val ez meg van oldva. Szerintem logikus gondolkodás a 3.0-ra írni a programot, mivel eleve kompatibilis visszafelé. A fejlesztési költségek pedig csökkennek.
Annyira jó, hogy mindenki ezzel jön, de arra nem gondol senki, hogy az ES 2.0 egy hibásan megírt API, ami direkt optimalizálást igényel minden egyes hardverre. Tényleg ne hidd, hogy a fejlesztők az ES 3.0 elérhetősége mellett maradnak a 2.0-nál, ahol minden hardver támogatott pufferformátumához igazodniuk kell.
Az OpenCL a Google-nek a WebCL miatt fontos. Bár nyilván az alkalmazásokat sem vetik meg, de inkább a webes oldalra koncentrálnak.(#25) Bici: Az OpenGL ES 3.0 kompatibilis visszafelé. Ha írsz egy ilyen alkalmazást, akkor az nem jelenti, hogy a régebbi hardvereken nem fut, maximum nem fog minden effekt futni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mármint májusban itt lesz a Tegra 5? Mert ekkor érkezik az új Android, ami kiaknázza az új generációs ultramobil GPU-k képességeit (full profile OpenCL és OpenGL ES 3.0 támogatás lesz benne). Ezek a képességek ma csak a Tegra 4-nek okoznak gondot, míg mondjuk egy Qualcomm S600/800 játszva megbirkózik velük. A Tegra 4 sebessége valóban jó, de túl buta a hardver az új Androidhoz. A Toshiba, a Vizio és a HP mondta, hogy legalább egy-egy tabletet építenek a Tegra 4-re, de a többiek a Qualcomm irányába nézelődnek a Snapdragon 600/800-ra, aminek az IGP-je nem csak gyors, de okos is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez az ARM piaca. És itt mindenki az ARMv8-tól függ. Ergo az ARM-nak is csak papíron előny, hogy a Mali-T600 ilyen kigyúrt, mert az ARMv8-at mindenképp oda kell rakni mellé. Tehát az ARM-os réteg nagyjából egyszerre lép rá erre az ösvényre a tényleges hardvereket tekintve.
A PC-t ne számítsuk ide. Az AMD-nek a konzolok miatt muszáj volt ilyen gyorsan megcsinálni ezt a fajta integrációt. Viszont a PC az továbbra is közvetett konkurense az ARM-os oldalnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Renault, Dacia topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Linux kezdőknek
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Motoros topic
- További aktív témák...
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- DELL Universal Dock UD22 210-BEYV (DisplayLink)
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO Ideapad Gaming 3 notebook - i5 11320H 16GB DDR4 256GB+1TB SSD GTX 1650 4GB WIN11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest