- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Honor 50 - apám nevében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#86973952
törölt tag
Mobilos piac e tekintetben speciális. Mivel a reklámok nagy részét a nagy reklámtevékenységet folytató kereskedők és a szolgáltatók végzik. Vannak saját Huawei reklámok is, de ahogy másnál, itt sem ezek teszik ki lényeget.
Az, hogy látsz például egy saját Samsung reklámot csak töredéke a teljes jelenlétnek. Itt az oroszlánrészét a partneri megállapodások határozzák meg. UPC, Telekom, Telenor, Vodafone, Auchan, MM, Tesco...stb. Ebben vannak a nagy pénzek. Eleve egy belistázás vagy egy display is baromi sok pénzbe kerül.
Egy Auchan -ban vannak olyan beszállítók, akik évek alatt termelik ki a kiadási költségeiket egy adott brand -re. Nem beszélve arról, hogy a partneri megállapodás része általában a készletezés is. Tehát az aktív megjelenés része az is, hogy nagyobb leszállításokat, készletezéseket kell biztosítania a gyártónak.
[ Szerkesztve ]