Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack Hunter

    csendes tag

    LOGOUT blog

    Somatom: a 125- ös kategóriától felfelé számít igazán motornak a robogó,de az ötvenes gyösz, pláne gyárilag, tele fojtásokkal 45km/ órás végsebességgel csak egy aszfaltpattanás. Egy jobb kondícióban lévő biciklis is képes megelőzni. Ezért is nettó életveszély a városban karistolni vele. Még kisvárosban is. Fővárosban még autóval is van miért izgulni, a robeszt egyáltalán nem látom ott életképes közlekedési eszköznek. Az enyém meg van piszkálva kicsit, kiszedtem a szíjtárcsából a hézagolót, meg a kipufból,légszűrőből az extra fojtást, így gps szerint 67 a vége. Ingázni így tökéletes, de városba még így is sokszor kevés.

    Seolvon: Hatósági áron tankolok egyelőre, igaz így kényelmetlenebb, mert helyben kell bekeverni a benzint. Bármibe lehet tankolni hatósági áron, amiben belső égésű motor van. Mondjuk az ársapkát én úgy igazítottam volna, hogy húsz liter alatt, napi egyszer bármibe is. Afelett csak piaci áron, maximum 60 literig.

    Alcsa: igazad van, itt elmaradt az információ.A Geresdlak -Mohács közötti útszakaszt érdemes megnézni, ami Himesházán és Székelyszabaron át vezet.Himesháza előtt, Geresd felé van egy emelt híd, a kanyar közepén, az izgalmas.Ugyanott, Mohács felé van egy szép emelkedő. Szabar után szintén van egy domb, ott lesz egy balkanyar, meg a tanyabokor a csinn történt.

    Pussycat: Van benne igazság, de bicajjal is elcsaphatnak. Márpedig védőfelszerelés nélkül elég, ha harminccal löknek fel, ha rosszul esel véged van. A közlekedés veszélyes üzem, de dolgozni is muszáj, ha meghalnék, jobb gyorsan, járművön végezni, mint pénz nélkül lassan éhenhalni. Persze ez csak egy sarkos példa, az egész cikket csak azért írtam, mert jól esett kiadni magamból és szeretek válaszolni az itt felmerülő kérdésekre. Nem akarom sajnáltatni magam, meg semmi ilyesmi. :)

Új hozzászólás Aktív témák