- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- iPhone topik
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kuntics
aktív tag
Mindig vannak olyan helyzetek, amikor indokolható az autó. De városon belül, ahol műszakhoz van igazítva a buszközlekedés, ott sok esetben felesleges autózni. Biciklivel szoktam előzni a dugóban álló autókat, időben még jobban is jövök ki. Mert ugye parkoló alig, vadászni kell egy helyet, ami közelben van. De így is vannak sokan, akik városban is kocsival járnak dolgozni, mert az autó amolyan státuszszimbólum.
A legjobb, amikor a házaspárnak van 2 autója, jogsi viszont csak az egyiküknek. Ilyet is ismerek.
-
ergoGnomik
tag
Nem teljesen analóg és miután bulvár, valószínűleg pontatlan is, mert ezeket igyekszem nem követni, de legyen ez egy példa:
A nem túl távoli múltban valami országos cölöp (ejtsd: celeb) valami üdülő vidék kis településén megnyitotta álmai kisboltját. Ahogyan az kis hazánkban megszokott, elsőre nem sikerült teljesíteni minden jogi kötelezettség teljesítését, így már üzemelt az üzlet, amikor még nem minden papír volt rendben, de a végére ez is kikupálódott. A bulvár média el volt ájulva tőle, a helyi erők is csak abban kételkedtek hogy lesz-e vásárlóerő az életben maradáshoz. Hát lett, mert a nép egyszerű gyermekei kedvelik a né, cölöp bótja, ilyenbe még nem vóttam, menjünk típusú időtöltést. Annyira lett, hogy az állandó forgalom miatt a helyi erők úgy érezték, élhetetlenné vált a környék. Összefogtak és addig erőlködtek, míg az önkori hathatós segítségével elkergették cölöpünk boltját.
Na, most tessék elmesélni, hogy a bolt üzemeltetése vagy az abban vásárlás törvénytelen! És mégis menniük kellett.
A fórumtárs három autó az utcára száműzve példája önmagában még nem jelent problémát. Csakhogy van az az emberi tulajdonság, amit az amerikai meglehetősen plasztikusan a monkey see, mokey do kifejezéssel ír le. Amit egy h.lye .stenb.rma elkezd csinálni, azt mások utánozni fogják. Önmagában egyik sem feltétlenül lesz törvénysértő. Összességében viszont élhetetlen környezet lesz a végeredmény. Pedig mennyivel egyszerűbb lenne ha az emberek nem lennének s.ggfejek és megpróbálnának tekintettel lenni másokra, illetve előre gondolkozni, hogy később maguk se legyen szanaszéjjel sz.patva.
-
veterán
Úgy tűnik, hogy ez a tervük
A Király utca egyébként nagyon jó példa. A Király utca kb. 500 méter hosszú, ebből egy szakasz kétirányú, aztán van egy szakasz, ami kifelé egyirányú, aztán van egy szakasz, ami befelé egyirányú, aztán van egy szakasz, ahol meg Behajtás engedéllyel tábla van kirakva. A környékben lakók sem tudják, hogy merre kellene menni egyes szakaszokon
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
66zio
aktív tag
Szakiként olyan árat mondj amiért neked megéri, hogy nem egyenesen odamész, hanem két egyirányú utcával egy kerülővel. Az ottani lakó meg eldönti, hogy kifizeti vagy sem. Ha úgy gondolja, hogy sok macera van emiatt akkor meg elköltözik. Egy ilyen belvárosi ingatlanból kb bárhova költözhet. Sőt, a statisztikák azt mutatják, hogy valamiért ez ilyen „elérhetetlen” ingatlanok, sétálóutcákban valamiért drágábban kelnek el.
Néha kicsit gondolkodni kéne. -
Korrektor
Tudod te is, hogy nem ezen múlik a borzasztó forgalom, mégis marginális példákkal próbálod védeni a helyzetet.
Ha rajtam múlna, akkor nem lenne korlátozás a szolgáltatások esetén, de ez a mértékű lakossági autózás egy nagyvárosban két végeredménnyel járhat: (1) folyamatos dugók, élhetetlen város (2) autópálya minden utca helyett, élhetetlen város.
-
Chaser
titán
a parkolási díj és üzemanyag az induló ár, pontosabban rezsi
egyik kedves ismerősöm már több éve is ezzel kezdte az ügyfélnek, annyi amennyi, ő azt nem fogja "benyelni"
akinek nem tetszett alásszogája'
egy kicsit túlnőtte magát csudapest, már rég rendet kellett volna tenni ebben
azért a többi várossal ellentétben ott van tömegközlekedés - mondom ezt most megyeszékhelyről -
és persze van amikor nem opció, de nagyon sokan csakazértis' autóval mennek mindenhova_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
veterán
nem megyek a városba, eleve próbálom elkerülni, utálom, ahogy van a kutyaszaros, mocskos, büdös belvárost
Hehe, te hol laksz?
Mondjuk Hévízgyörk, Inárcs, Biatorbágy szerinted jó hely?
Menjél már ki mostanság estefelé bármelyik felsorolt településre, szippants bele a vegyestüzelésű kályhák füstjének a szagába, rögtön rohansz be Pest belvárosába, mert Pesten sokkal jobb a levegő
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.