- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dead Island 2 - Már elérhető a SoLa DLC
gp A premier mellé kaptunk egy launch trailert a készítőktől az új kiegészítőhöz.
-
Megérkezett az OpenXR 1.1-es szabvány
ph A Khronos Group kiegészítette a 2019-ben megjelent, eredeti specifikációt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
"Budapesten korlátozzák az autózás jogát"
Hogy mi? Mármint, hogy olyan dugó lesz, hogy nem akarsz benne állni?Is
Ez van pl. Nagykörúton, ahol sok esetben az egyik forgalmi sáv elvételével alakították a ki a biciklisávot, ezért lett ott embertelen dugó.
Egy biciklisáv az előírások szerint 1,3 méter széles, ezért az egyik 3 méter széles forgalmi sávot megszüntették. Az úttest kb. 6 méter széles, ebből vették el a biciklisáv miatt az egyik sávot. Még véletlenül sem az 5 méter széles járdából vették el, ahol elég lett volna csak 1,3 métert elvenni, szándékosan az úttesten alakították ki a biciklisávot, mert így elvehettek egy 3 m széles forgalmi sávot.
De sok olyan példa is van, ahol nem dugót generálnak, hanem egyszerűen kitiltják az autókat. A felújított Lánchídra pl. nem lehet majd autóval felhajtani és ugyanezt akarják a pesti rakparton is.
Az ellen semmi kifogása az embernek, hogy péntek estétől hétfő hajnalig lezárják a rakpartot, hétvégén kevesen mennek munkába, legyen a sétálóké a rakpart.
De hétközben, csütörtök délelőtt 10 órakor ki akar sétálni a rakparton?
De hozhatnám példának a VII. kerületi forgalomcsillapítást is. Kitalálták, hogy az utcákat össze-vissza egyirányúsítják, így csökkentve a forgalmat. Csakhogy a helyi lakosok már háborogtak, hogy nem tudnak hazamenni, csak nagy kerülővel. Erre kitalálták, hogy a helyi lakosok könnyebben közlekedhessenek, de az átmenő forgalom továbbra is tiltott legyen, az egyirányú utcába a helyi lakosok behajthatnak szemből is
Mondjuk a KRESZ nem ismer olyan táblát, hogy Behajtani Tilos, kivéve az utcában lakók, de ők most ezt akarják bevezetni
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Nem a társadalom vs. autós problémája.
Én autóval ritka forgalomban 13-14 perc alatt érek be a munkahelyemre. Az összességében 10 km távolságból kb 7 km autópálya. Normál forgalomban akár negyedórát is igénybe vesz út.Ugyan ez tömeg közlekedve legalább 45 perc, több mint 20 km. V alakban működik a tömegközlekedés. A havi bérlet ára kb fedezi az üzemanyag költséget.
Ha bárkit is érdekelne ez a probléma, már régen megoldotta volna azt, hogy az autópályán gyorsjáratot közlekedtessen. Végül is, csak három összeérő település, több mint 100 ezer lakóját érintené előnyösen a tömegközlekedés fejlesztése. KB nulla befektetés mellett.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!