Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz dabadab #41 üzenetére

    Ezek szerint nem olvastad el a cikket?Azt amit leírtam a 37. hozzászólásban vagy amit feletted leírt LionW meg amire a cikk is kitért ha elolvasod és összehasonlít.-
    Hogy nem csak azért van meg ez sebesség előnye, mert annyival jobb ,hanem azért is mert nem éri el a hagyományos RT effektek minőségét és kisebb csalásokkal amik a minőség rovására mennek gyorsítottak az eljáráson.
    Ez nem azt jelenti, hogy a SVOTI ne lenne akár jobb, csak azt hogy felesleges így behozni ezt az eljárást. ( felesleges volt Tomb raiderben is és COD ba is a hagyományos Dx 12 RT)
    Ez nincs olyan szintű RT sem ,mint amit láthatsz pl Controlban, fényévekre van. Ha raytracing, akkor legyen teljes értékű GI., ne pedig félig raszterizált, egyes objektumokra nem számoló, alul renderelt, mert amúgy nincs értelme egyáltalán váltani a hagyományos megoldásokról. A Control is csak a felszínét tapogatja a Ray tracing eljárásnak és ott is messze van az hogy mindere számolni tudjanak és a Path tracing pedig még nagyobb hardverigényű a raytracingnál,de ez alá nem szabad már menni, csak hogy most róluk cikkezzenek.
    Mind szép és jó hogy most megy egy GTx 1060 karin is 30 FPS sel csak értelmetlen így a áttérni rá csak azért hogy fusson egy régebbi kártyán és az amúgy is kezdetlegesen futó eljárást még jobban lesorvasztani. Inkább ne fusson minden hardveren,de jelentsen minőségbeli előnyt a valós időben számolt eljárás minden velejárójával.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák